Dan is het wellicht tijd om eens op te gaan letten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ik persoonlijke aanvallen vooral van 1 zijde van het debat zie komen.
Volgens wie is dat precies een feit? Dit lijkt me typisch een opinie en geen feit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat Nederland zeer overbevolkt is
Wederom geen feit.quote:en dus geen asielzoeker moet accepteren.
Dan is de vraag gerechtvaardigd waar je de grens tussen wel of geen dwergen legt.quote:Om het concreet te maken noem ik een rangorde en natuurlijk tel ik daarin dwergstaten niet mee.
Wederom verwar je opinie met feiten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Krimpregio's zijn een sprookje. De bevolking blijft groeien zolang de grenzen open blijven. Juist de relatief dunbevolkte provincies (ook deze zijn overbevolkt!) hebben nog relatief weinig islam en multikul. Laat het niet nog erger worden.
Wat bedoel je met een term als Mofrika? Of een term als Oikofobie?quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:01 schreef berko13 het volgende:
Fatima Merkel probeert de tweede verdedigingslinie, die moet komen aan Macedonie en Bulgarije, van de Visegrad landen te saboteren.
Terwijl Mofrika uit elkaar scheurt aan haat, oikofobie en onverdraagzaamheid is de interne solidariteit groot onder het anti vluchtelingen blok.
500 mensen per vierkante kilometer is overbevolkt. Dat is duidelijk. Daar kan geen asielzoeker meer bij, zeker niet mensen uit landen met 7 kinderen per vrouw.quote:Op woensdag 17 februari 2016 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens wie is dat precies een feit? Dit lijkt me typisch een opinie en geen feit.
Geef nu eens een verklaring waarom 500 mensen per km2 overbevolkt is. Je blijft het maar roepen maar een reden geef je nooit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
500 mensen per vierkante kilometer is overbevolkt. Dat is duidelijk. Daar kan geen asielzoeker meer bij, zeker niet mensen uit landen met 7 kinderen per vrouw.
Reis maar eens door een dunbevolkt land, dan besef je dat Nederland overbevolkt is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef nu eens een verklaring waarom 500 mensen per km2 overbevolkt is. Je blijft het maar roepen maar een reden geef je nooit.
Overigens zijn er gelukkig niet zoveel landen waar men 7 kinderen per vrouw krijgt. WEDEROM overdrijf je.
[ afbeelding ]
Wat wil je? Dat de asielzoekers in de krimpregio's geplaatst worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Om het in jouw straatje gewringd te krijgen.
Genoeg plek joh, daar in die krimpregio's in het noordoosten.
[ afbeelding ]
Anders verminderen we bij alle landen het landoppervlakte wat niet voor bebouwing geschikt is. Bergen, moerassen en op andere wijze niet geschikte grond.
Dan is Nederland opeens weer niet zo dichtbevolkt.
wringwringwringwring
Dat doe ik dagelijks, maak je maar geen zorgen. Ik woon immers in een land waar minder dan 70 mensen per km2 zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Reis maar eens door een dunbevolkt land, dan besef je dat Nederland overbevolkt is.
India heeft een groot demografisch probleem. Nederland ook. Als jij in een land met 70 inwoner/km2 woont, dan weet je echt wel waar ik het over heb.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat doe ik dagelijks, maak je maar geen zorgen. Ik woon immers in een land waar minder dan 70 mensen per km2 zitten.
Reis jij wel eens door landen die absoluut minder dicht bevolkt zijn maar relatief gezien veel dichter bevolkt zijn? India heeft gebieden vele malen groter dan Nederland waar geen mens woont. waar het ook vrij lastig of zelfs onmogelijk is om mensen te laten wonen. Toch tel jij dat voor het gemak maar even mee in de bevolkingsdichtheid. Gewoon. Omdat het jou zo uitkomt. Er zijn echter genoeg plekken op de wereld die bewijzen dat Nederland alles behalve overbevolkt is.
Daarom ben ik er ook wel van overtuigd dat je gewoon uitwegen zoekt. Had Nederland een lage bevolkingsdichtheid gekend, dan had je gevonden dat dit zo moest blijven.
Gaat nergens over.
Je bent bekend met de redenen waarom bepaalde landen een hoger geboortecijfer hebben? Je bent ook bekend met het feit dat de meeste asielzoekers niet uit die gebieden komen en dat het derhalve (wederom) een zeer nutteloze opmerking van je was dat er zeker geen asielzoekers uit landen gehaald moeten worden waar vrouwen gemiddeld 7 kinderen krijgen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Reis maar eens door een dunbevolkt land, dan besef je dat Nederland overbevolkt is.
Uit dat prachtige kaartje van jou blijkt dat ze in Afrika nog steeds fokken als konijnen. Het bevolkingsoverschot moeten we niet in ons land halen.
Geen boodschap aan die landen en de oorzaak (achterlijkheid, gemiddeld IQ <70). Nederland moet geen mensen uit niet-westerse landen opnemen, daar gaat het om.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent bekend met de redenen waarom bepaalde landen een hoger geboortecijfer hebben? Je bent ook bekend met het feit dat de meeste asielzoekers niet uit die gebieden komen en dat het derhalve (wederom) een zeer nutteloze opmerking van je was dat er zeker geen asielzoekers uit landen gehaald moeten worden waar vrouwen gemiddeld 7 kinderen krijgen?
Nederland vol laat lopen met Afrikanenquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
India heeft een groot demografisch probleem. Nederland ook. Als jij in een land met 70 inwoner/km2 woont, dan weet je echt wel waar ik het over heb.
Ik begrijp nu ook waarom je zo gemakkelijk doet over Nederland vol laten lopen met Afrikanen: Je woont er zelf niet meer.
Ga maar eens kijken in Rotterdam. Die stad is letterlijk zwart. Daar zijn amper nog Nederlanders te vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland vol laat lopen met Afrikanen![]()
Weetje, ik begin oprecht medelijden met je te krijgen.
Uiteindelijk komt het daar altijd op neer bij jou, hoeveel feiten en argumenten ook jouw mening onderuit halen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen boodschap aan die landen en de oorzaak (achterlijkheid, gemiddeld IQ <70). Nederland moet geen mensen uit niet-westerse landen opnemen, daar gaat het om.
Dat is de kern van de zaak: Niet-westerse landen moeten hun eigen problemen oplossen en Europa moet vrij blijven van niet-westerse immigratie om het continent te behouden voor het Europese volk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het daar altijd op neer bij jou, hoeveel feiten en argumenten ook jouw mening onderuit halen.
Ik woon in Rotterdam. Nederlanders genoeg. Blanke mensen trouwens ook. Rotterdam is toch die stad die het zo goed doet als het gemiddelde geluk en dat soort dingen gemeten worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken in Rotterdam. Die stad is letterlijk zwart. Daar zijn amper nog Nederlanders te vinden.
Logisch. Als je uit Somalië komt en vervolgens in Nederland wordt verwelkomd en je leven lang een riante uitkering, kinderbijslag voor 7 kinderen, een huis en een Miele krijgt, dan duwt dat het gelukscijfer flink omhoog.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam. Nederlanders genoeg. Blanke mensen trouwens ook. Rotterdam is toch die stad die het zo goed doet als het gemiddelde geluk en dat soort dingen gemeten worden?
Letterlijk zwartquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken in Rotterdam. Die stad is letterlijk zwart. Daar zijn amper nog Nederlanders te vinden.
Zo heb ik jou nooit op enige vrolijkheid kunnen betrappen. Of iets met humor. Laat me raden: Jij woont dus niet in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Logisch. Als je uit Somalië komt en vervolgens in Nederland wordt verwelkomd en je leven lang een riante uitkering, kinderbijslag voor 7 kinderen, een huis en een Miele krijgt, dan duwt dat het gelukscijfer flink omhoog.
Het Europese volk is anno 2015 multicultureel. Deal with it.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is de kern van de zaak: Niet-westerse landen moeten hun eigen problemen oplossen en Europa moet vrij blijven van niet-westerse immigratie om het continent te behouden voor het Europese volk.
Neuh, dat is slechts jouw opinie of interpretatie. Met feiten heeft het natuurlijk totaal niets te maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
500 mensen per vierkante kilometer is overbevolkt. Dat is duidelijk. Daar kan geen asielzoeker meer bij, zeker niet mensen uit landen met 7 kinderen per vrouw.
Je wilt toch niet beweren dat de Afrikanen met hun gemiddelde IQ van 70 zich mengen onder de blanke Europese bevolking?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Europese volk is anno 2015 multicultureel. Deal with it.
Er is nu al geen ruimte voor AZC's. Er zijn onvoldoende huizen voor die zogenaamde vluchtelingenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dat is slechts jouw opinie of interpretatie. Met feiten heeft het natuurlijk totaal niets te maken.
Ik ben meer een wereldburger die vind dat alle mensen op aarde meer verantwoordelijkheid moeten nemen. Problemen zijn grensoverschrijdend. Daarnaast reizen mensen nu over de hele wereld en het is in mijn ogen naïef nog te denken dat grenzen op papier eeuwig zullen bestaan en je nog kunt spreken van een "Europees volk", het begrip ras is aan het verdwijnen door de voortschrijdende techniek.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is de kern van de zaak: Niet-westerse landen moeten hun eigen problemen oplossen en Europa moet vrij blijven van niet-westerse immigratie om het continent te behouden voor het Europese volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |