Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Mijn ontwikkelde theorie als populair en machtig leider is dat alle ouderen boven de 60 vermoord moeten worden, omdat dit veel geld bespaart.
Dit is een niet gevaarlijke uitspraak, want het is maar een theorie.
Klopt. Kijk naar de Klu Klux Klan: hebben nog dezelfde ideeën maar richten niets meer uit. Het gevaar komt van geld en macht bij de verkeerde personen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Mijn ontwikkelde theorie als populair en machtig leider is dat alle ouderen boven de 60 vermoord moeten worden, omdat dit veel geld bespaart.
Dit is niet gevaarlijk, want het is maar een theorie.
Het is ook niet in essentie onveranderlijk. Alleen al het geheel aan geschriften van een religie is zo ambigu als wat. Vele zaken zijn voor 101 interpretaties vatbaar of spreken elkaar tegen. Als iets geen vaste betekenis kent, kan het ook niet onveranderlijk zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:55 schreef KetchupFTW het volgende: [..] Mmm, statisch is misschien niet het goede woord. In essentie onveranderlijk, maar onderhevig aan opvattingen (waarvan de radicale opvattingen de laatste jaren aan steun winnen)?
De Koran is vrij duidelijk als het aankomt op een aantal dingen die ik zie als fundamentele mensenrechten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet in essentie onveranderlijk. Alleen al het geheel aan geschriften van een religie is zo ambigu als wat. Vele zaken zijn voor 101 interpretaties vatbaar of spreken elkaar tegen. Als iets geen vaste betekenis kent, kan het ook niet onveranderlijk zijn.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens de denkwijze van KetchupFTW moeten we ook videogames extreem gevaarlijk vinden.
Je kunt ook de Bijbel geschift en gewelddadig uitleggen. Er zijn ook bewegingen die dat doen, al zijn ze tegenwoordig niet zo groot. IS is precies hetzelfde. Ik denk dat de Islam een slecht excuus is, een verhullende mantel, voor hebzuchtige en moordlustige oud- militairen en huurlingen, omringd door een groep fundamentalisten die er in zijn getuind.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook niet in essentie onveranderlijk. Alleen al het geheel aan geschriften van een religie is zo ambigu als wat. Vele zaken zijn voor 101 interpretaties vatbaar of spreken elkaar tegen. Als iets geen vaste betekenis kent, kan het ook niet onveranderlijk zijn.
Ook die bevatten gevaarlijke ideeën - theorieën - complotten - verhalen.quote:
Dat heeft Tegenlicht wel duidelijk laten zien inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook de Bijbel geschift en gewelddadig uitleggen. Er zijn ook bewegingen die dat doen, al zijn ze tegenwoordig niet zo groot. IS is precies hetzelfde. Ik denk dat de Islam een slecht excuus is, een verhullende mantel, voor hebzuchtige en moordlustige oud- militairen en huurlingen, omringd door een groep fundamentalisten die er in zijn getuind.
En hebben in het verleden meerdere mensen aangezet tot geweld.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook die bevatten gevaarlijke ideeën - theorieën - complotten - verhalen.
Vind die man zo'n god. Live ook echt fantastisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft het coolste loopje dat ooit ontwikkeld is in de clip van Jubilee Street.
De bijbel ook, toch worden die niet gezien als essentieel onderdeel van het christendom. Waarom zou dat zijn denk je?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De Koran is vrij duidelijk als het aankomt op een aantal dingen die ik zie als fundamentele mensenrechten.
Omdat christenen blijkbaar hypocrieter zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bijbel ook, toch worden die niet gezien als essentieel onderdeel van het christendom. Waarom zou dat zijn denk je?
En dat liedje met Kylie Minogue, uit de tijd dat Tem nog jong was. En Kylie ook trouwens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Monolith het volgende:
Ken niet heel veel van Nick Cave, maar de titelsong van Peaky Blinders is wel tof:
Die is inderdaad heel tofquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:09 schreef Monolith het volgende:
Ken niet heel veel van Nick Cave, maar de titelsong van Peaky Blinders is wel tof:
Omdat de interpretatie van een geloof maar net afhangt van de mate waarin je zaken wilt zien als moreel voorschrift, historisch reliek, metafoor of wat dan ook. Misschien leer je dat soort zaken nog wel eens als je volwassen bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat christenen blijkbaar hypocrieter zijn?
Ik ben Ketchup niet en ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat de interpretatie van een geloof maar net afhangt van de mate waarin je zaken wilt zien als moreel voorschrift, historisch reliek, metafoor of wat dan ook. Misschien leer je dat soort zaken nog wel eens als je volwassen bent.
Daar ben ik het zeker mee eens. De vraag is alleen in hoeverre deze groep aanspreekt tot de islamitische plebs.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook de Bijbel geschift en gewelddadig uitleggen. Er zijn ook bewegingen die dat doen, al zijn ze tegenwoordig niet zo groot. IS is precies hetzelfde. Ik denk dat de Islam een slecht excuus is, een verhullende mantel, voor hebzuchtige en moordlustige oud- militairen en huurlingen, omringd door een groep fundamentalisten die er in zijn getuind.
Kan inderdaad best hard aankomen zo'n dik boek.quote:
Pittig klein ding wel die Kylie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat liedje met Kylie Minogue, uit de tijd dat Tem nog jong was. En Kylie ook trouwens.
Leg dat de medewerkers van abortusklinieken in de VS maar eens uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens. De vraag is alleen in hoeverre deze groep aanspreekt tot de islamitische plebs.
Bijna niemand gelooft meer in een gewelddadige bijbel, door de zogenaamde verlichting. Dit was 1000 jaar geleden wel anders. Zolang er niet iets dergelijks plaatsvind binnen de islam, blijven de problemen zich aandoen.
*mompelt iets met democratie, rechtstaat en een bloedige geschiedenis op de weg naar vrijheid*quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bijbel ook, toch worden die niet gezien als essentieel onderdeel van het christendom. Waarom zou dat zijn denk je?
Om de een of andere werkte die clip altijd op m'n lachspieren toen ik jong was.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dat liedje met Kylie Minogue, uit de tijd dat Tem nog jong was. En Kylie ook trouwens.
Dat lijkt me sterk. Allereerst is het noodzakelijk om te zien waarom deze problemen zich voordoen en ten tweede zal de Islam nimmer een 'verlichting' meemaken, simpelweg omdat het een andere dynamiek heeft. Ik bedoel verlichting? Tijd - plaats - alles is anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens. De vraag is alleen in hoeverre deze groep aanspreekt tot de islamitische plebs.
Bijna niemand gelooft meer in een gewelddadige bijbel, door de zogenaamde verlichting. Dit was 1000 jaar geleden wel anders. Zolang er niet iets dergelijks plaatsvind binnen de islam, blijven de problemen zich aandoen.
Ja, wat is je punt? Jij zegt dat de Koran gevaarlijk is omdat die misbruikt wordt door extremisten. Maar als het boek niet misbruikt wordt is het volgens jou dan niet gevaarlijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
*mompelt iets met democratie, rechtstaat en een bloedige geschiedenis op de weg naar vrijheid*
Dus de essentie van het christendom is wel veranderlijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
*mompelt iets met democratie, rechtstaat en een bloedige geschiedenis op de weg naar vrijheid*
Hé Monolithquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat de interpretatie van een geloof maar net afhangt van de mate waarin je zaken wilt zien als moreel voorschrift, historisch reliek, metafoor of wat dan ook. Misschien leer je dat soort zaken nog wel eens als je volwassen bent.
Ik dacht dat jouw journalistiek de streek groot heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Effe dimmen over de Bijbel, mensen. Ik ben een Veluwenaar. Protestantisme heeft deze streek groot gemaakt.
Complimenten voor je uitstekende imitatie.quote:
De verlichting heeft niet plaatsgevonden in de VS; veel oorspronkelijke immigranten naar Amerika ontvluchten juist deze verlichting. Toch is het protesteren tegen abortusklinieken naar mijn mening iets anders dan het afsnijden van hoofden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leg dat de medewerkers van abortusklinieken in de VS maar eens uit.
Hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Complimenten voor je uitstekende imitatie.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel steun een christelijke leider krijgt die oproept voor een kruistocht naar het Midden-Oosten.
quote:Washington (CNN)While President Barack Obama addressed the nation on ISIS and terrorism Sunday night, a new CNN/ORC Poll finds Americans increasingly displeased with the President's handling of terrorism and more willing to send U.S. ground troops into the fight against ISIS.
For the first time in CNN/ORC polling, a majority of Americans (53%) say the U.S. should send ground troops to Iraq or Syria to fight ISIS. At the same time, 6-in-10 disapprove of the President's handling of terrorism and 68% say America's military response to the terrorist group thus far has not been aggressive enough.
Protesteren tegen? Probeer moord en aanslagen eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De verlichting heeft niet plaatsgevonden in de VS; veel oorspronkelijke immigranten naar Amerika ontvluchten juist deze verlichting. Toch is het protesteren tegen abortusklinieken naar mijn mening iets anders dan het afsnijden van hoofden.
Ik vraag me af hoeveel steun een christelijke leider krijgt die oproept voor een kruistocht naar het Midden-Oosten.
Groot waarin?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Effe dimmen over de Bijbel, mensen. Ik ben een Veluwenaar. Protestantisme heeft deze streek groot gemaakt.
Groter.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw journalistiek de streek groot heeft gemaakt.
Het probleem is dat een heel groot deel van de moslims extremistisch is; zeker als hun waarden vergeleken worden met die van ons. Ook al is maar 10% van de moslims extremistisch (en ik ben overtuigt dat dit er meer zijn) dan zijn dat nog vele honderden miljoenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wat is je punt? Jij zegt dat de Koran gevaarlijk is omdat die misbruikt wordt door extremisten. Maar als het boek niet misbruikt wordt is het volgens jou dan niet gevaarlijk?
Nee, dan Arnhem. Jammer dat de moffen dat gat niet met de grond gelijk hebben gemaakt na de Slag om Arnhem.quote:
Het sturen van grondtroepen om een stel middeleeuwse barbaren te bestrijden koppelen aan een kruistocht...quote:
Helaas, misschien komt er nog ooit een medicijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klein en dikke tieten. Dat zou wel m'n type zijn als ik een normaal leven zou kiezen.
Ik dacht toch echt dat Bush on a mission werd gestuurd door God himself.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het sturen van grondtroepen om een stel middeleeuwse barbaren te bestrijden koppelen aan een kruistocht...![]()
Obama is niet eens een religieus leider
Prachtige stad, mooie brug. Ook een leuk museum met oorlogsprullaria hebben ze daar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Arnhem. Jammer dat de moffen dat gat niet met de grond gelijk hebben gemaakt na de Slag om Arnhem.
Wat versta je onder klein?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klein en dikke tieten. Dat zou wel m'n type zijn als ik een normaal leven zou kiezen.
Goede smaak. I approve.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? De meeste moslims leven net als wij gewoon vreedzaam hun leven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het probleem is dat een heel groot deel van de moslims extremistisch is; zeker als hun waarden vergeleken worden met die van ons. Ook al is maar 10% van de moslims extremistisch (en ik ben overtuigt dat dit er meer zijn) dan zijn dat nog vele honderden miljoenen.
Extremisme hoeft niet zozeer terug te slaan op het overgaan tot geweld: ook mentaal extremisme kan al funest zijn en gewelddadig extremisme kweken.
Ik denk het niet want god bestaat nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Bush on a mission werd gestuurd door God himself.
Allah ook niet. Probleem opgelost mensen! Hij bestaat niet! Waarom heeft niemand dat die Syriërs verteld?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk het niet want god bestaat niet.
Extremistisch = niet dezelfde mening als KetchupFTW hebben over de manier waarop de samenleving moet worden ingericht.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? De meeste moslims leven net als wij gewoon vreedzaam hun leven.
Oh.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Extremistisch = niet dezelfde mening als KetchupFTW hebben over de manier waarop de samenleving moet worden ingericht.
Lees mijn tweede stukje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? De meeste moslims leven net als wij gewoon vreedzaam hun leven.
Nee joh, je legt me woorden in de mond. Samenlevingen inrichten is overigens iets wat niet bestaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Extremistisch = niet dezelfde mening als KetchupFTW hebben over de manier waarop de samenleving moet worden ingericht.
Als je het hebt over grote aantallen - en veel meer dan 10% - dan lijkt mij dat niet. Sowieso is een kenmerk van extremisme: bereid om tot geweld over te gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee joh, je legt me woorden in de mond.
Dat heb ik gelezen, maar dat is geen verklaring van hoe jij weet dat de meeste moslims extremistisch denken. Waar neem je dat waar, en hoe.quote:
Om deze reden vind ik ook dat we salafisten moeten respecteren. Hoe oneens je het ook met ze bent, vrijheid van godsdienst is vrijheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je het hebt over grote aantallen - en veel meer dan 10% - dan lijkt mij dat niet. Sowieso is een kenmerk van extremisme: bereid om tot geweld over te gaan.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar dat is geen verklaring van hoe jij weet dat de meeste moslims extremistisch denken. Waar neem je dat waar, en hoe.
Een youtube filmpje. Van iemand die een mening heeft. Nu heb je mij overtuigd.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Brigitte Gabriel gives FANTASTIC answer to Muslim woman claiming all Muslims are portrayed badly » T
Empirische ondervindingen, nieuwsberichten, maar vooral statistische gegevens die ik gedurende de jaren heb gelezen.
Het beroep op godsdienstige vrijheid moet veel meer de kiem in worden gesmoord. Mensen die vanwege hun godsdienst de staat en andersdenkenden #1 van hun vijanden maken moet je geen vrijheid geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om deze reden vind ik ook dat we salafisten moeten respecteren. Hoe oneens je het ook met ze bent, vrijheid van godsdienst is vrijheid.
Wel heel goed in de gaten houden.
Mogen ze nog even mee wachten. Heb vanavond plannen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Helaas, misschien komt er nog ooit een medicijn.
Nou, dat was maar gewoon een filmpje hoor, dat ik relevant vond om een punt te maken. Verder denk ik dat je het niet helemaal hebt gekeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een youtube filmpje. Van iemand die een mening heeft. Nu heb je mij overtuigd.
Ik vraag je om serieuze bronnen, niet het zoveelste stook-YouTubefilmpje.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Brigitte Gabriel gives FANTASTIC answer to Muslim woman claiming all Muslims are portrayed badly » T
Empirische ondervindingen, nieuwsberichten, maar vooral statistische gegevens die ik gedurende de jaren heb gelezen.
Dat lijkt mij niet nee. Omdat een filmpje van iemand die een mening heeft, vrij weinig toevoegt aan een discussie. Deze mevrouw doet toch niet mee in deze discussie alhier of wel? Of ontleen jij je argumenten aan de mening van anderen over bepaalde onderwerpen. Want dan kunnen we elkaar met YouTube filmpjes gaan bestoken. Is ook wel leuk, daar niet van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nou, dat was maar gewoon een filmpje hoor, dat ik relevant vond om een punt te maken. Verder denk ik dat je het niet helemaal hebt gekeken.
Ik weet het niet meer Disana, het is niet dat ik alles wat ik ooit gelezen heb bewaar in een mapje om als bron op te kunnen geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag je om serieuze bronnen, niet het zoveelste stook-YouTubefilmpje.
quote:On my first campaign run, in this time for heroes, I decided to try and take back the Earth with current US presidential candidates. Surely Trump and Sanders would set aside petty squabbles for the good of humanity? The highlight of this short-lived team was the death of Hillary Clinton and severe wounding of Donald Trump during a mission, simply because for some reason Ted Cruz stopped panicking and turned into Rambo. Faced with near-certain defeat Cruz proceeded to absolutely shred through the alien forces with multiple crits and returned to base as the soldier who dealt most damage, made more attacks (the end-of-mission stats are lovely) and brought home the loot. A good day for fruitcakes.
The team was short-lived, however, because in the very next mission I over-extended our conservative hero. When Cruz was wounded, Bernie Sanders was mind-controlled by an alien Sectoid and shot him in the back. Trump was in the hospital, but replacement Marco Rubio panicked and ran into cover. The mind-controlled Sanders was promptly slaughtered by the aliens on the next turn, which saw Ben Carson also panic. I never regained control: Rubio and Carson, white-eyed and trembling, hid in their own little corners as the aliens advanced, and never came home.
Wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het beroep op godsdienstige vrijheid moet veel meer de kiem in worden gesmoord.
Het is niet echt een mening, maar enfin. Ik ben klaar met deze discussie en ga lekker mijn boekje lezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet nee. Omdat een filmpje van iemand die een mening heeft, vrij weinig toevoegt aan een discussie. Deze mevrouw doet toch niet mee in deze discussie alhier of wel? Of ontleen jij je argumenten aan de mening van anderen over bepaalde onderwerpen. Want dan kunnen we elkaar met YouTube filmpjes gaan bestoken. Is ook wel leuk, daar niet van.
Het is best heftig als je een dergelijke uitspraak doet, want je sleurt er alle gewone vreedzame moslims in mee. Vandaar dat ik vroeg hoe je eraan komt. Ik zou me echter voor kunnen stellen dat het slechts een indruk van je is, gebaseerd op nog meer YouTubefilmpjes en andere stookbronnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer Disana, het is niet dat ik alles wat ik ooit gelezen heb bewaar in een mapje om als bron op te kunnen geven.
Ik had het over penislengtequote:
Een feit kan het ook niet zijn, want er zijn nimmer dergelijke statistische (betrouwbare) onderzoeken geweest. Nog los van het feit dat zoiets in de praktijk helemaal niet te meten valt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is niet echt een mening, maar enfin. Ik ben klaar met deze discussie en ga lekker mijn boekje lezen.
XCOM2?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:40 schreef Monolith het volgende:
Zelfs in game reviews ontkom ik niet aan de Amerikaanse verkiezingen.
[..]
Pokkelmans, ik vond dit vandaag op de boekenmarkt:quote:
Goeie kop.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pokkelmans, ik vond dit vandaag op de boekenmarkt:
[ afbeelding ]
Cities: Skylines?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar mijn stadje verder uitbouwen.
<1.60 is toch wel erg klein hoor, vooral als je zelf 1.80+ bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ik over vrouwen met dikke tieten.
Ik heb die eerste daarvan laatst gekocht. Nog niet de tijd gevonden om er eens naar te kijken, maar het concept leek me wel tof. Heb jij die ooit gespeeld?quote:
Maar dan lijken die tieten extra dik. Maar goed, vanaf <15 wordt het wel snel klein.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
<1.60 is toch wel erg klein hoor, vooral als je zelf 1.80+ bent.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan lijken die tieten extra dik. Maar goed, vanaf <15 wordt het wel snel klein.
Vrouwen zijn een en al illusie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]. Het zou bij jou dus gaan om gezichtsbedrog en illusie?
De oorspronkelijke uit 1994 was al één van mijn all time favorieten. De 2012 remake heb ik vorig jaar gespeeld met de uitbreiding erbij. Die was erg leuk, alleen wel beperkte replay waarde en werd al wel vrij snel meer van hetzelfde. De opvolger krijgt hele lovende reviews en schijnt nog weer stukken beter te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb die eerste daarvan laatst gekocht. Nog niet de tijd gevonden om er eens naar te kijken, maar het concept leek me wel tof. Heb jij die ooit gespeeld?
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat laatste gevecht te winnen van de 2012 versie op iets moeilijker dan normalquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
De oorspronkelijke uit 1994 was al één van mijn all time favorieten. De 2012 remake heb ik vorig jaar gespeeld met de uitbreiding erbij. Die was erg leuk, alleen wel beperkte replay waarde en werd al wel vrij snel meer van hetzelfde. De opvolger krijgt hele lovende reviews en schijnt nog weer stukken beter te zijn.
Als je dacht dat die moeilijk was, dan moet je het origineel uit 1994 eens proberen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat laatste gevecht te winnen van de 2012 versie op iets moeilijker dan normal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |