Wat raar, die tonatie, die handbewegingen, alsof ik naar een robot kijk die aan het oververhitten is.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Nintex het volgende:
Panische Hillary gaat viral momenteel![]()
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI
Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze heeft de support van de voltallige top van de Democratische partij, that's why. Eigenlijk is ze de enige 'echte' kandidaat voor de Dems. Althans, dat zou ze zijn. Maar toen besloot independent Bernie Sanders mee te doen bij de Democraten en nu blijkt het niet zo'n eitje te worden als Hillary verwacht had en beloofd was.
Ik moet trouwens steeds erg lachen om deze (ook als Vine te vinden):
Daar is zelfs een boek over geschreven:quote:Op maandag 8 februari 2016 22:44 schreef Jane het volgende:
Weet je, los van alle mogelijke schandalen, heeft Hillary Clinton eigenlijk ook gewoon te weinig charisma. Altijd een beetje een lullig punt om te maken, omdat iemand er zelf zo weinig aan kan doen, maar toch speelt het mee bij verkiezingen. Of je nu wil of niet. Als Hillary fel wordt, komt ze al snel ietwat hysterisch over, ipv gewoon 'gepassioneerd'.
Daarom ben ik pro sanders hier. Misschien wat oud om president te worden , maar tzal wel een goeden zijn denk ik...quote:Op maandag 8 februari 2016 22:44 schreef Jane het volgende:
Weet je, los van alle mogelijke schandalen, heeft Hillary Clinton eigenlijk ook gewoon te weinig charisma. Altijd een beetje een lullig punt om te maken, omdat iemand er zelf zo weinig aan kan doen, maar toch speelt het mee bij verkiezingen. Of je nu wil of niet. Als Hillary fel wordt, komt ze al snel ietwat hysterisch over, ipv gewoon 'gepassioneerd'.
De kans lijkt niet heel groot. Maar de kans dat hij de primaries op deze manier bij de ballen zou grijpen leek ook niet heel groot. Stranger things have happened.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef Conso_3 het volgende:
Even voor de mensen die dit allemaal erg volgen: is de kans nu echt groot dat Trump deze verkiezingen gaat winnen? wat een ramp zou dat zijn..
En de kans dat het überhaupt een republikein wordt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kans lijkt niet heel groot. Maar de kans dat hij de primaries op deze manier bij de ballen zou grijpen leek ook niet heel groot. Stranger things have happened.
De hoop was een beetje gevestigd op een jong en bevlogen iemand als Rubio. Maar die lijkt nu ook alweer door de mand te vallen. Ik zou mijn geld in ieder geval zonder na te denken op de Dem's zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:45 schreef Conso_3 het volgende:
[..]
En de kans dat het überhaupt een republikein wordt?
Spijtig weer...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hoop was een beetje gevestigd op een jong en bevlogen iemand als Rubio. Maar die lijkt nu ook alweer door de mand te vallen. Ik zou mijn geld in ieder geval zonder na te denken op de Dem's zetten.
Ik zag vandaag Bill Clinton op TV in actie voor Hillary en tegen Sanders. Ik heb Bill erg hoog zitten, het was toch wel de beste recente president na Obama, maar dit had ik liever niet willen zien. Misschien deels omdat hij zich voor de mindere campagne van z'n vrouw een verplichting opvoerde, maar ook omdat hij te snel oud wordt en er bepaalde dingen zijn die hij gewoon niet meer moet doen.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Nintex het volgende:
Panische Hillary gaat viral momenteel![]()
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI
Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
Stuk vroeger dan Iowa als ik me niet vergis? Daar sloten de stembussen pas laat op de avond toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:03 schreef OMG het volgende:
Er zijn 3 gehuchten waar ze na middernacht (dus 6 uur 's ochtends in NL) al stemmen. Meeste locaties zijn geloof ik tot 7 uur 's avonds open.
Dat was een caucus, wat compleet anders werkt. New Hampshire heeft een primary election, waarin gewoon 'normaal' gestemd wordt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Stuk vroeger dan Iowa als ik me niet vergis? Daar sloten de stembussen pas laat op de avond toch?
Die wacht dus hoe de Democratische primaries verlopen na Super Tuesdayquote:Bloomberg bevestigt interesse in Witte Huis
De miljardair Michael Bloomberg overweegt zich kandidaat te stellen voor het Amerikaanse presidentschap. Bloomberg zei desgevraagd tegen de Financial Times dat hij alle opties openhoudt.
Zijn uitlating komt niet onverwacht. Vorige maand schreef The New York Times dat Bloomberg zijn adviseurs had opgedragen een plan uit te werken voor deelname aan de verkiezingen.
Als Bloomberg (73) mee gaat doen aan de race naar het Witte Huis, is dat als onafhankelijk kandidaat. Tot 2001 was de voormalige burgemeester van New York lid van de Democratische Partij. Daarna stapte hij over naar de Republikeinen, maar ook die partij heeft hij weer verlaten.
Laag niveau
Tegen de Financial Times zei Bloomberg dat hij het niveau van de campagnes van de Democraten en Republikeinen van een "bedroevende banaliteit" vindt. "Het Amerikaanse volk verdient beter."
Bloomberg zegt dat hij uiterlijk in maart beslist of hij echt meedoet.
Er zijn zat Amerikanen die nog liever doodgaan dan dat ze democratisch stemmen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het gaat er nu serieus om. De race met Hillary is het echte werk. Als Sanders de kandidaat bij de democraten wordt dan prikt hij een cruz of trump zo weg. Die twee krijgen 'm niet met vuiligheid ten onder. Sanders vertolkt een idee, en zet een toekomstbeeld neer waarin mensen wel willen leven. Trump en Cruz hebben geen plan voor onderwijs, zorg en de stijgende werkloosheid. Die twee sneuvelen als het op inhoud aankomt. Onder de republikeinen win je anno nu met een leuk showtje in de marge bij je eigen publiek maar speel je op landelijk niveau niets klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |