abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2016 @ 22:28:39 #251
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159768132
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Nintex het volgende:
Panische Hillary gaat viral momenteel :')
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI

Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
Wat raar, die tonatie, die handbewegingen, alsof ik naar een robot kijk die aan het oververhitten is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 8 februari 2016 @ 22:28:59 #252
168304 Mani89
pi_159768145
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:23 schreef Jane het volgende:

[..]

Ze heeft de support van de voltallige top van de Democratische partij, that's why. Eigenlijk is ze de enige 'echte' kandidaat voor de Dems. Althans, dat zou ze zijn. Maar toen besloot independent Bernie Sanders mee te doen bij de Democraten en nu blijkt het niet zo'n eitje te worden als Hillary verwacht had en beloofd was.

Ik moet trouwens steeds erg lachen om deze (ook als Vine te vinden):

:')
:D _O_
  maandag 8 februari 2016 @ 22:44:20 #253
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_159768660
Weet je, los van alle mogelijke schandalen, heeft Hillary Clinton eigenlijk ook gewoon te weinig charisma. Altijd een beetje een lullig punt om te maken, omdat iemand er zelf zo weinig aan kan doen, maar toch speelt het mee bij verkiezingen. Of je nu wil of niet. Als Hillary fel wordt, komt ze al snel ietwat hysterisch over, ipv gewoon 'gepassioneerd'.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_159768773
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:44 schreef Jane het volgende:
Weet je, los van alle mogelijke schandalen, heeft Hillary Clinton eigenlijk ook gewoon te weinig charisma. Altijd een beetje een lullig punt om te maken, omdat iemand er zelf zo weinig aan kan doen, maar toch speelt het mee bij verkiezingen. Of je nu wil of niet. Als Hillary fel wordt, komt ze al snel ietwat hysterisch over, ipv gewoon 'gepassioneerd'.
Daar is zelfs een boek over geschreven:

Dan is het wel heel sneu met de kans dat je gekozen kan worden. Daar rekent Trump dan ook op. Hij verwacht dat mensen een grotere hekel hebben aan Hillary Clinton dan aan Donald Trump en die kans is nog vrij groot ook. Zeker omdat hij sociaal economisch helemaal niet ontzettend conservatief is als Rubio en Cruz.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:24:47 #255
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_159769893
Ik zocht wat info over dat boek en ik kwam dit interview met de schrijver op FOX tegen. OMG, wat een sleaze! :D

http://video.foxnews.com/(...)lary/?#sp=show-clips
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_159770054
Oh ja dat was die man die in zijn biografie van Hillary schreef dat Chelsea het product was van verkrachting binnen het huwelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159770186
Ik moest even opzoeken wie het was, kwam op z'n Wikipedia pagina terecht en moest toch wel lachen om dat stukje onder "Criticism".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159770672
Nog een aardig stuk in Foreign Policy over de mogelijke effecten van een Trump of Cruz ticket op de midterms en specifiek Kelly Ayotte:
http://foreignpolicy.com/(...)&utm_campaign=buffer
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159771017
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 00:15:06 #260
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_159771087
Hopelijk haalt Sanders het van Clinton bij de democraten en Rubio van Cruz en Trump...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 00:16:20 #261
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_159771111
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:44 schreef Jane het volgende:
Daarom ben ik pro sanders hier. Misschien wat oud om president te worden , maar tzal wel een goeden zijn denk ik...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_159771293
Nieuwe poll, Trump ruim op kop. Kasich opvallend bijna gelijk met Cruz. Hopelijk wint Kasich van Cruz en profiteert hij van Rubio die aan het wegzakken is na zijn robotische debat optreden.
pi_159771480
Even voor de mensen die dit allemaal erg volgen: is de kans nu echt groot dat Trump deze verkiezingen gaat winnen? wat een ramp zou dat zijn..
  dinsdag 9 februari 2016 @ 00:44:13 #264
168304 Mani89
pi_159771509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:42 schreef Conso_3 het volgende:
Even voor de mensen die dit allemaal erg volgen: is de kans nu echt groot dat Trump deze verkiezingen gaat winnen? wat een ramp zou dat zijn..
De kans lijkt niet heel groot. Maar de kans dat hij de primaries op deze manier bij de ballen zou grijpen leek ook niet heel groot. Stranger things have happened.
pi_159771523
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:44 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De kans lijkt niet heel groot. Maar de kans dat hij de primaries op deze manier bij de ballen zou grijpen leek ook niet heel groot. Stranger things have happened.
En de kans dat het überhaupt een republikein wordt?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 00:49:48 #266
168304 Mani89
pi_159771561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:45 schreef Conso_3 het volgende:

[..]

En de kans dat het überhaupt een republikein wordt?
De hoop was een beetje gevestigd op een jong en bevlogen iemand als Rubio. Maar die lijkt nu ook alweer door de mand te vallen. Ik zou mijn geld in ieder geval zonder na te denken op de Dem's zetten.
pi_159771647
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 00:49 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De hoop was een beetje gevestigd op een jong en bevlogen iemand als Rubio. Maar die lijkt nu ook alweer door de mand te vallen. Ik zou mijn geld in ieder geval zonder na te denken op de Dem's zetten.
Spijtig weer...
pi_159771946
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Nintex het volgende:
Panische Hillary gaat viral momenteel :')
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI

Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
Ik zag vandaag Bill Clinton op TV in actie voor Hillary en tegen Sanders. Ik heb Bill erg hoog zitten, het was toch wel de beste recente president na Obama, maar dit had ik liever niet willen zien. Misschien deels omdat hij zich voor de mindere campagne van z'n vrouw een verplichting opvoerde, maar ook omdat hij te snel oud wordt en er bepaalde dingen zijn die hij gewoon niet meer moet doen.

Hij deed vorig jaar een TV interview en toen zat de timing en rust uit z'n presidentiele periode er nog in, maar nu was daar niets van te zien. Hij is te oud, het echte enthousiasme van vroeger is nu een krampachtig optreden van gespeeld enthousiasme. Hij sprak veel sneller, nam geen rust en worstelde zich door het gespeelde optreden heen. Misschien komt het juist wel door de boodschap dat het hier zo moeizaam ging, maar volgens mij is hij op en doet hij het beter in de setting van een interview.

Bill is 69 jaar oud en Bernie 74 maar Bernie oogt energieker, jonger en alsof hij nog wel tot z'n 100e doorkan. Bill moet eigenlijk buiten TV interviews geen stage-werk meer doen,
  dinsdag 9 februari 2016 @ 01:44:16 #269
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159772058
Bill hoeft ook geen president meer te worden :P
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_159772132
Hoe laat (Nederlandse tijd) wordt er gestemd vandaag?
pi_159772180
Er zijn 3 gehuchten waar ze na middernacht (dus 6 uur 's ochtends in NL) al stemmen. Meeste locaties zijn geloof ik tot 7 uur 's avonds open.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159772211
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 02:03 schreef OMG het volgende:
Er zijn 3 gehuchten waar ze na middernacht (dus 6 uur 's ochtends in NL) al stemmen. Meeste locaties zijn geloof ik tot 7 uur 's avonds open.
Stuk vroeger dan Iowa als ik me niet vergis? Daar sloten de stembussen pas laat op de avond toch?
pi_159772555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 02:09 schreef Infection het volgende:

[..]

Stuk vroeger dan Iowa als ik me niet vergis? Daar sloten de stembussen pas laat op de avond toch?
Dat was een caucus, wat compleet anders werkt. New Hampshire heeft een primary election, waarin gewoon 'normaal' gestemd wordt.
pi_159772593
quote:
Bloomberg bevestigt interesse in Witte Huis

De miljardair Michael Bloomberg overweegt zich kandidaat te stellen voor het Amerikaanse presidentschap. Bloomberg zei desgevraagd tegen de Financial Times dat hij alle opties openhoudt.

Zijn uitlating komt niet onverwacht. Vorige maand schreef The New York Times dat Bloomberg zijn adviseurs had opgedragen een plan uit te werken voor deelname aan de verkiezingen.

Als Bloomberg (73) mee gaat doen aan de race naar het Witte Huis, is dat als onafhankelijk kandidaat. Tot 2001 was de voormalige burgemeester van New York lid van de Democratische Partij. Daarna stapte hij over naar de Republikeinen, maar ook die partij heeft hij weer verlaten.

Laag niveau

Tegen de Financial Times zei Bloomberg dat hij het niveau van de campagnes van de Democraten en Republikeinen van een "bedroevende banaliteit" vindt. "Het Amerikaanse volk verdient beter."

Bloomberg zegt dat hij uiterlijk in maart beslist of hij echt meedoet.
Die wacht dus hoe de Democratische primaries verlopen na Super Tuesday
pi_159772707
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het gaat er nu serieus om. De race met Hillary is het echte werk. Als Sanders de kandidaat bij de democraten wordt dan prikt hij een cruz of trump zo weg. Die twee krijgen 'm niet met vuiligheid ten onder. Sanders vertolkt een idee, en zet een toekomstbeeld neer waarin mensen wel willen leven. Trump en Cruz hebben geen plan voor onderwijs, zorg en de stijgende werkloosheid. Die twee sneuvelen als het op inhoud aankomt. Onder de republikeinen win je anno nu met een leuk showtje in de marge bij je eigen publiek maar speel je op landelijk niveau niets klaar
Er zijn zat Amerikanen die nog liever doodgaan dan dat ze democratisch stemmen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')