abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2016 @ 19:18:59 #226
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_159761350
Qua aantal delegates is NH toch sowieso niet zo belangrijk? Het belang van NH ligt m.i. meer in de positieve of negatieve media-aandacht die iemand achteraf krijgt. Valt de uitslag mee of tegen? Volgens mij geldt dat voor alle kandidaten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_159761513
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef Jane het volgende:
Qua aantal delegates is NH toch sowieso niet zo belangrijk? Het belang van NH ligt m.i. meer in de positieve of negatieve media-aandacht die iemand achteraf krijgt. Valt de uitslag mee of tegen? Volgens mij geldt dat voor alle kandidaten.
Die 24 delegates stellen inderdaad niet veel voor. Bij de Democraten verwacht ik niet heel veel effect. Het ligt in de lijn der verwachting dat Sanders deze staat vrij eenvoudig gaat winnen. Enkel wanneer het toch nog spannend wordt zal dat wellicht iets in het voordeel van Hillary werken.
Interessanter is wat er bij de Republikeinen gaat gebeuren. Hoe gaan de establishment kandidaten zich onderling verhouden? Weet Trump zijn voorsprong te handhaven of valt hij weer tegen ten opzichte van de peilingen? Hoe doet Cruz het in een staat die niet zo'n substantiële hoeveelheid evangelicals heeft?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  PR en moderator maandag 8 februari 2016 @ 19:26:44 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_159761597
quote:
4s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mensen die voor Clinton hopen:

Ze heeft classified information (duizenden e-mails) verspreid op een thuisserver, ze heeft veel data gedestroyed nadat het naar buiten kwam, ze heeft uitspraken gedaan die compleet tegenover elkaar staan.

Ze was tegen gay marriage totdat het haar politiek goed uitkwam,

Kijk dit maar eens. 13 minuten lang, Clinton aan het liegen. Alleen maar leugens.
Mooie compilatie _O_
Fuck the EBU.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:31:06 #229
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159761739
Die SNIPER FIRE! saga blijft toch wel prachtig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159761808
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef Jane het volgende:
Idd, bij de democraten gaat Sanders winnen. De vraag alleen is hoeveel. Als Clinton binnen de 10% zit, zou ze claimen dat ze het goed doet en aangeven dat het qua delegate een gelijkspel is.

Bij de Republikeinen is de uitslag meer van belang. Kan Trump eindelijk een staat winnen. En kan Rubio de andere establishment kandidaten afschudden. Voor Kasich, Bush en Christie is dit do or die.

Wat geruchten, volgens enkele internal polls zou Rubio na het debat steun hebben verloren en zijn Bush en met name Kasich aan het stijgen. Internal polls net voor Iowa Caucus gaven als enige een Rubio surge aan in tegenstelling tot de public polls

ScottFConroy twitterde op maandag 08-02-2016 om 03:46:06 So here's some New Hampshire news: 3 internal polls (2 campaigns & 1 super PAC) all have Kasich in second place today with a solid cushion. reageer retweet
http://www.politico.com/s(...)new-hampshire-218923
pi_159761867
Weer de nuchtere waarheid van Trump:
thehill twitterde op maandag 08-02-2016 om 17:50:27 JUST IN: Trump: I would look Syrian children in the eye and say "You can't come here" https://t.co/iwA99uCkYM https://t.co/Pal5Goif1v reageer retweet
pi_159762213
Die kinderen zijn dan ook echt eng. En om figuren met ideeën zoals die halfies in Oregon hoeven we ons uiteraard geen zorgen te maken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 8 februari 2016 @ 19:47:16 #233
1986 Jane
pi_159762288
CNN Money:
Under Sanders, income and jobs would soar, economist says

Je kunt zeggen wat je wil, maar dit soort berichten zijn toch niet slecht voor Bernie.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:51:03 #234
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159762457
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:34 schreef Nintex het volgende:
Weer de nuchtere waarheid van Trump:
thehill twitterde op maandag 08-02-2016 om 17:50:27 JUST IN: Trump: I would look Syrian children in the eye and say "You can't come here" https://t.co/iwA99uCkYM https://t.co/Pal5Goif1v reageer retweet
Trump zegt gewoon wat zijn doelgroep wil horen, net zoals Sanders dat doet voor zijn doelgroep. Alles om gekozen te worden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:55:08 #235
1986 Jane
pi_159762596
Toch knap dat Sanders dan al 40 jaar hetzelfde roept. Wat een visionair, die man! B-)
pi_159763063
Er zijn wat hertellingen geweest, fouten in het voordeel van Clinton opgemerkt. Het is nog niet zeker over Clinton Iowa wel eerlijk gewonnen heeft...
http://edition.cnn.com/2016/02/07/politics/hillary-clinton-iowa-win-shrinks/index.html
  maandag 8 februari 2016 @ 20:30:28 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159763646
Binnenkort maar eens een marathon doen met Bob Roberts, wag the dog, the distinguished gentleman
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 februari 2016 @ 20:42:23 #238
1986 Jane
pi_159764110
Voor iedereen die nog niet snapt wat de aantrekkingskracht van Sanders is.

Hij onderscheidt zich van de rest op een positieve manier. Niet iedereen is er van onder de indruk, maar er zijn ook veel mensen die dit heel erg aanspreekt.

-edit- Marshalltown is een plaats in Iowa, btw.
  maandag 8 februari 2016 @ 21:02:44 #239
1986 Jane
pi_159764948
Intussen halen de Clintons naar verluidt binnenkort de bezem door het campagneteam.

Clinton weighs staff shake-up after New Hampshire

quote:
“The Clintons are not happy, and have been letting all of us know that,” said one Democratic official who speaks regularly to both. “The idea is that we need a more forward-looking message, for the primary – but also for the general election too… There’s no sense of panic, but there is an urgency to fix these problems right now.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 08-02-2016 21:44:52 ]
pi_159766120
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In de geschiedenis van iemand die al 50 jaar politiek actief is vindt men vanzelf wel wat. Hoe integer die persoon ook lijkt. Het hoeft ook geen echt schandaal te zijn om zo gebracht te worden ;). Het is nu ook simpelweg niet de moeite waard geweest om dit te doen.

[..]

heb een beetje geduld. Als het er serieus om gaat, dan komt er vanzelf genoeg ellende boven tafel.
Het gaat er nu serieus om. De race met Hillary is het echte werk. Als Sanders de kandidaat bij de democraten wordt dan prikt hij een cruz of trump zo weg. Die twee krijgen 'm niet met vuiligheid ten onder. Sanders vertolkt een idee, en zet een toekomstbeeld neer waarin mensen wel willen leven. Trump en Cruz hebben geen plan voor onderwijs, zorg en de stijgende werkloosheid. Die twee sneuvelen als het op inhoud aankomt. Onder de republikeinen win je anno nu met een leuk showtje in de marge bij je eigen publiek maar speel je op landelijk niveau niets klaar
pi_159766378
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:02 schreef Jane het volgende:
Intussen halen de Clintons naar verluid binnenkort de bezem door het campagneteam.

Clinton weighs staff shake-up after New Hampshire

[..]

Krijgen we die van D66 weer terug :P
pi_159766466
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Krijgen we die van D66 weer terug :P
Die zit er niet eens in. Ze is nu op kosten van de belastingbetaler werk aan het zoeken in de VS.
pi_159767176
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die zit er niet eens in. Ze is nu op kosten van de belastingbetaler werk aan het zoeken in de VS.
Jezus, je hebt 11 letters in je naam, Elfletterig. Admirable.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_159767401
Panische Hillary gaat viral momenteel :')
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI

Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
pi_159767672
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Nintex het volgende:
Panische Hillary gaat viral momenteel :')
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI

Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
Haha, het crimineeltje wordt weer gek. Ze is zo gek man. Ze wordt helemaal gek van de support voor Sanders, ze dacht tot vorige maand namelijk dat het een eitje zou gaan worden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij goed slaapt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 8 februari 2016 @ 22:16:13 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159767704
Ik snap niet waarom er mensen zijn die op Clinton zouden stemmen.
Ik heb nog werkelijk waar geen positief ding over haar gezien, gehoord of gelezen.

En toch heeft ze zoveel support.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_159767792
Kijk ik naar de verkeerde Vine? Ik mis het panische namelijk een beetje.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 8 februari 2016 @ 22:21:29 #248
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_159767898
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog werkelijk waar geen positief ding over haar gezien, gehoord of gelezen.

Ze is een vrouw.
Ze is niet oud.
Ze is de vrouw van de president ten tijde van de laatste positieve tendens.
Ze is ervaren.
Ze weet hoe het spelletje te spelen.
Ze is een centrist.
Ze kan een aantal schandalen van zich af schudden (Benghazi trial).

Ik kan wel wat positiefs over d'r verzinnen hoor, en heb dat ook meermaals langs zien komen. Ben het met je eens dat het wat magertjes is, en dat het vreemd is hoe populair ze is op basis van die punten.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 8 februari 2016 @ 22:23:26 #249
1986 Jane
pi_159767965
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ze heeft de support van de voltallige top van de Democratische partij, that's why. Eigenlijk is ze de enige 'echte' kandidaat voor de Dems. Althans, dat zou ze zijn. Maar toen besloot independent Bernie Sanders mee te doen bij de Democraten en nu blijkt het niet zo'n eitje te worden als Hillary verwacht had en beloofd was.

Ik moet trouwens steeds erg lachen om deze (ook als Vine te vinden):

:')
pi_159768063
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef OMG het volgende:
Kijk ik naar de verkeerde Vine? Ik mis het panische namelijk een beetje.
Ach de Trump en Bernie fanboys zien in alles een nederlaag voor 'het establishment'. Meer wensdenken dan realiteit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')