Die 24 delegates stellen inderdaad niet veel voor. Bij de Democraten verwacht ik niet heel veel effect. Het ligt in de lijn der verwachting dat Sanders deze staat vrij eenvoudig gaat winnen. Enkel wanneer het toch nog spannend wordt zal dat wellicht iets in het voordeel van Hillary werken.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef Jane het volgende:
Qua aantal delegates is NH toch sowieso niet zo belangrijk? Het belang van NH ligt m.i. meer in de positieve of negatieve media-aandacht die iemand achteraf krijgt. Valt de uitslag mee of tegen? Volgens mij geldt dat voor alle kandidaten.
Mooie compilatiequote:Op maandag 8 februari 2016 18:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mensen die voor Clinton hopen:
Ze heeft classified information (duizenden e-mails) verspreid op een thuisserver, ze heeft veel data gedestroyed nadat het naar buiten kwam, ze heeft uitspraken gedaan die compleet tegenover elkaar staan.
Ze was tegen gay marriage totdat het haar politiek goed uitkwam,
Kijk dit maar eens. 13 minuten lang, Clinton aan het liegen. Alleen maar leugens.
Idd, bij de democraten gaat Sanders winnen. De vraag alleen is hoeveel. Als Clinton binnen de 10% zit, zou ze claimen dat ze het goed doet en aangeven dat het qua delegate een gelijkspel is.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef Jane het volgende:
Qua aantal delegates is NH toch sowieso niet zo belangrijk? Het belang van NH ligt m.i. meer in de positieve of negatieve media-aandacht die iemand achteraf krijgt. Valt de uitslag mee of tegen? Volgens mij geldt dat voor alle kandidaten.
http://www.politico.com/s(...)new-hampshire-218923twitter:ScottFConroy twitterde op maandag 08-02-2016 om 03:46:06So here's some New Hampshire news: 3 internal polls (2 campaigns & 1 super PAC) all have Kasich in second place today with a solid cushion. reageer retweet
twitter:thehill twitterde op maandag 08-02-2016 om 17:50:27JUST IN: Trump: I would look Syrian children in the eye and say "You can't come here" https://t.co/iwA99uCkYM https://t.co/Pal5Goif1v reageer retweet
Trump zegt gewoon wat zijn doelgroep wil horen, net zoals Sanders dat doet voor zijn doelgroep. Alles om gekozen te worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:34 schreef Nintex het volgende:
Weer de nuchtere waarheid van Trump:twitter:thehill twitterde op maandag 08-02-2016 om 17:50:27JUST IN: Trump: I would look Syrian children in the eye and say "You can't come here" https://t.co/iwA99uCkYM https://t.co/Pal5Goif1v reageer retweet
quote:“The Clintons are not happy, and have been letting all of us know that,” said one Democratic official who speaks regularly to both. “The idea is that we need a more forward-looking message, for the primary – but also for the general election too… There’s no sense of panic, but there is an urgency to fix these problems right now.”
Het gaat er nu serieus om. De race met Hillary is het echte werk. Als Sanders de kandidaat bij de democraten wordt dan prikt hij een cruz of trump zo weg. Die twee krijgen 'm niet met vuiligheid ten onder. Sanders vertolkt een idee, en zet een toekomstbeeld neer waarin mensen wel willen leven. Trump en Cruz hebben geen plan voor onderwijs, zorg en de stijgende werkloosheid. Die twee sneuvelen als het op inhoud aankomt. Onder de republikeinen win je anno nu met een leuk showtje in de marge bij je eigen publiek maar speel je op landelijk niveau niets klaarquote:Op maandag 8 februari 2016 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de geschiedenis van iemand die al 50 jaar politiek actief is vindt men vanzelf wel wat. Hoe integer die persoon ook lijkt. Het hoeft ook geen echt schandaal te zijn om zo gebracht te worden. Het is nu ook simpelweg niet de moeite waard geweest om dit te doen.
[..]
heb een beetje geduld. Als het er serieus om gaat, dan komt er vanzelf genoeg ellende boven tafel.
Krijgen we die van D66 weer terugquote:Op maandag 8 februari 2016 21:02 schreef Jane het volgende:
Intussen halen de Clintons naar verluid binnenkort de bezem door het campagneteam.
Clinton weighs staff shake-up after New Hampshire
[..]
Die zit er niet eens in. Ze is nu op kosten van de belastingbetaler werk aan het zoeken in de VS.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Krijgen we die van D66 weer terug
Jezus, je hebt 11 letters in je naam, Elfletterig. Admirable.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zit er niet eens in. Ze is nu op kosten van de belastingbetaler werk aan het zoeken in de VS.
Haha, het crimineeltje wordt weer gek. Ze is zo gek man. Ze wordt helemaal gek van de support voor Sanders, ze dacht tot vorige maand namelijk dat het een eitje zou gaan worden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij goed slaapt.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:08 schreef Nintex het volgende:
Panische Hillary gaat viral momenteel![]()
https://vine.co/v/i1XFz0tmbzI
Dat wijf is niet goed snik, die zou nooit president moeten worden.
Ze is een vrouw.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die op Clinton zouden stemmen.
Ik heb nog werkelijk waar geen positief ding over haar gezien, gehoord of gelezen.
En toch heeft ze zoveel support.
Ze heeft de support van de voltallige top van de Democratische partij, that's why. Eigenlijk is ze de enige 'echte' kandidaat voor de Dems. Althans, dat zou ze zijn. Maar toen besloot independent Bernie Sanders mee te doen bij de Democraten en nu blijkt het niet zo'n eitje te worden als Hillary verwacht had en beloofd was.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die op Clinton zouden stemmen.
Ik heb nog werkelijk waar geen positief ding over haar gezien, gehoord of gelezen.
En toch heeft ze zoveel support.
Ach de Trump en Bernie fanboys zien in alles een nederlaag voor 'het establishment'. Meer wensdenken dan realiteit.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:18 schreef OMG het volgende:
Kijk ik naar de verkeerde Vine? Ik mis het panische namelijk een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |