Hij kan blocken!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens lachen we Kopsterk natuurlijk heel hard uit zodra hij over basketbal begint. Hij denkt namelijk dat Whiteside iets kan.
Deze grap wilde ik ook makenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is al begonnen in augustus hoor.
Klein beetje mazzel hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe niet zo arrogant joh.
Utrecht/AZ uit gaan we er gewoon af
Raybar 3-1 Taylor!!!!1!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Barney tegen Taylor nu op RTL 7 jongens, snel zappen!
Het voetbal is toch gespeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Barney tegen Taylor nu op RTL 7 jongens, snel zappen!
En stadion is uitverkocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Abed het volgende:
PSV kan het spel niet maken, gras is groen.
Niks mis mee. Als het eeuwig zou duren, wordt het ook zo saai joh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik het macabere idee dat het een grote leegte is.
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij kan blocken!
Maar ik ontken nergens dat ik een flink Basketbal-leek ben.
Zou er diversiteit na de dood zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als het eeuwig zou duren, wordt het ook zo saai joh.
Behalve als er een SC is natuurlijk
Ja dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.
Goed ideequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik stel voor dat de TT wordt veranderd in BARNEY ARMY
Een Engelsman is overleden nadat hij een truc wilde uithalen met een cheeseburger. Na een paar biertjes wilde Darren Bray zijn eten in één hap opeten, maar de grap liep uit op een tragisch einde.quote:
China streeft Nederland voorbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
De Chinese transfergekte blijft maar voortduren. Jiangsu Suning staat op het punt om zich te versterken met Alex Teixeira, die voor liefst vijftig miljoen euro wordt overgenomen van Shakhtar Donetsk.
Ik begrijp dit opvallende fenomeen inmiddels deels. Toch kan ik wel genieten van dit soort matches:quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.
De eerste echte topper die naar China gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
De Chinese transfergekte blijft maar voortduren. Jiangsu Suning staat op het punt om zich te versterken met Alex Teixeira, die voor liefst vijftig miljoen euro wordt overgenomen van Shakhtar Donetsk.
En ze wilden van Liverpool 68 miljoen hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat er is niks na de dood. Niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er diversiteit na de dood zijn?
Wel weer typisch dat ado daar in stinkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens wel onbegrijpelijk dat de Chinees die bij ons aan heeft geklopt geen cent te makken heeft
Wel geld, maar jullie runnen de club niet fatsoenlijk. Wij als Feyenoorders kunnen dat uit eigen ervaring van afstand wel goed inschatten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens wel onbegrijpelijk dat de Chinees die bij ons aan heeft geklopt geen cent te makken heeft
Dat is zeker een Chinees in de bijstand.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Engelsman is overleden nadat hij een truc wilde uithalen met een cheeseburger. Na een paar biertjes wilde Darren Bray zijn eten in één hap opeten, maar de grap liep uit op een tragisch einde.
De Engelsman was een avondje uit met een paar vrienden. Hij probeerde een cheeseburger bij wijze van grap volledig te verorberen. „Hij vouwde ’m dubbel en zei ’Watch this’. Toen stopte hij de burger in zijn mond”, vertelt zijn vriend Sam Bisgrove tegen The Mirror.
Vervolgens begon Bray, vader van drie kinderen, te stikken. Zijn vrienden waren radeloos. „Ik sloeg op zijn rug. Hij maakte verschrikkelijke hoestende geluiden”, vertelt Bisgrove. De vrienden belden de ambulance. De toegesnelde broeders hebben Bray gereanimeerd, maar het mocht niet baten.
Dat was mijn eerste gedachte ook. Dat je volkomen weg bent, je ziel verscheurd is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er is niks na de dood. Niks.
Sambal bij-standquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker een Chinees in de bijstand.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Engelsman is overleden nadat hij een truc wilde uithalen met een cheeseburger. Na een paar biertjes wilde Darren Bray zijn eten in één hap opeten, maar de grap liep uit op een tragisch einde.
De Engelsman was een avondje uit met een paar vrienden. Hij probeerde een cheeseburger bij wijze van grap volledig te verorberen. „Hij vouwde ’m dubbel en zei ’Watch this’. Toen stopte hij de burger in zijn mond”, vertelt zijn vriend Sam Bisgrove tegen The Mirror.
Vervolgens begon Bray, vader van drie kinderen, te stikken. Zijn vrienden waren radeloos. „Ik sloeg op zijn rug. Hij maakte verschrikkelijke hoestende geluiden”, vertelt Bisgrove. De vrienden belden de ambulance. De toegesnelde broeders hebben Bray gereanimeerd, maar het mocht niet baten.
Je wat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook. Dat je volkomen weg bent, je ziel verscheurd is.
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er is niks na de dood. Niks.
Sambal bijstand?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker een Chinees in de bijstand.
Definieer het concept 'ziel'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook. Dat je volkomen weg bent, je ziel verscheurd is.
Smeerworst. Wat een vies varken ben je ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben er weer.
2 boterhammen met smeerworst gemaakt.
Is davy al gesignaleerd?
Vette zeug.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Is davy al gesignaleerd?
Okéquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op valse tussenstanden staat een ban.
vies dikquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
De dood is denk ik gewoon een soort eeuwige slaap, maar dan droom je ook niet. Je weet niet dat je dood bent.
Uh.. oke.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
De dood is denk ik gewoon een soort eeuwige slaap, maar dan droom je ook niet. Je weet niet dat je dood bent.
We hadden net een boeiende rode draad door de wedstrijd en dan probeer jij weer schijtlollig te doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. oke.
Bedankt dat je je filosofie even met ons deelt.
Ik zit hier niet elke 3 seconden te f5'en, sorry.quote:
Laatste 10 minuten 3-2quote:
Goede smaak heeft René.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Smeerworst. Wat een vies varken ben je ook.
Over 80 jaar ben ik 97quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Over tachtig jaar liggen we allemaal te rotten in de grond en geeft niemand meer om fuck om je.
gr gr van de harde realiteit
F5en? Dat gaat automatisch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit hier niet elke 3 seconden te f5'en, sorry.
Dat lijkt me inderdaad ook. Geen enkel bewijs dat er leven na de dood is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde even langs het PSV-topic, maar ik zie dat daar niemand post en de PSVers gewoon hier posten.
Ik ken volk dat zich bij deze stand direct had teruggetrokken naar hun eigen topic.
kapiteintje
Hoe kijk jij tegen euthanasie en abortus aan? Dit is een wezenlijk probleem wat me bezig houdt omdat ik overweeg om op de SGP te stemmen bij de Tweede Kamer verkiezingen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 80 jaar ben ik er niet meer
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde even langs het PSV-topic, maar ik zie dat daar niemand post en de PSVers gewoon hier posten.
Ik ken volk dat zich bij deze stand direct had teruggetrokken naar hun eigen topic.
kapiteintje
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen euthanasie en abortus aan? Dit is een wezenlijk probleem wat me bezig houdt omdat ik overweeg om op de SGP te stemmen bij de Tweede Kamer verkiezingen.
Beide moet kunnen, vind je niet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen euthanasie en abortus aan? Dit is een wezenlijk probleem wat me bezig houdt omdat ik overweeg om op de SGP te stemmen bij de Tweede Kamer verkiezingen.
Definieer 'leven'quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook. Geen enkel bewijs dat er leven na de dood is.
Stop met deze act, genoeg geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind met beiden helemaal niets mis. Alleen de SGP niet, le struggle.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beide moet kunnen, vind je niet?
SGPquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan een act.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stop met deze act, genoeg geweest.
SGPquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met een hartslag en wellicht enige vorm van zelfbewustzijn en het herkennen van fysieke pijn?quote:
Geloof moet gewoon weg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
Politiek en geloof moeten gescheiden worden.
CDA/CU/SGP zijn anders de enigen die nog enigszins hun functie van volksvertegenwoordiging begrijpen.quote:
En dat terwijl ze toch een paar standpunten hebben buiten het geloof die mij boeiend lijkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SGPdan mag je straks op zondag niet meer op Fok! posten.
Er zijn ook mensen die geen pijn kunnen voelen. Die leven ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets met een hartslag en wellicht enige vorm van zelfbewustzijn en het herkennen van fysieke pijn?
Dat is een naïeve gedachtegoed.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CDA/CU/SGP zijn anders de enigen die nog enigszins hun functie van volksvertegenwoordiging begrijpen.
Hoezo? De halve darts kliek zit nu hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zit wel ietwat in het verkeerde topic
Mwah, dat is het onnodig beperken van de vrijheid van mensen. Als zij zichzelf restricties op willen leggen door een geloof te hebben moeten ze dat lekker zelf weten. Maar val er anderen niet mee lastig.quote:
Deels wel, al posten sowieso de meeste Feijenoorders al van het begin af aan in het clubtopic.quote:
CDA is een prima partij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CDA/CU/SGP zijn anders de enigen die nog enigszins hun functie van volksvertegenwoordiging begrijpen.
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Locadia tweede, maar die kon er volgens GGMM zo weinig van.
Tegen Ajax genoten jij en ik daarvan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Utrecht met 11 man op een veld van 30 meter.
Maar dat mag je van Stijn niet zeggen.
Een fysio-chemisch systeem zul je na de dood niet vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn (evolutie).
Pasveer?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef truedestiny het volgende:
Gelukkig heeft PSV een speler van de buitencategorie op het veld staan. Die winnen dus nog wel.
Het zegt voldoende dat je helemaal naar 2014 hebt moeten scrollen om een post te kunnen vinden.quote:
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef truedestiny het volgende:
Gelukkig heeft PSV een speler van de buitencategorie op het veld staan. Die winnen dus nog wel.
Ze hersenspoelen vaak hun kinderen met dat geloof, waardoor het geen vrijheid meer is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, dat is het onnodig beperken van de vrijheid van mensen. Als zij zichzelf restricties op willen leggen door een geloof te hebben moeten ze dat lekker zelf weten. Maar val er anderen niet mee lastig.
Dat vind ik een naïever gedachtengoed dan dat van mij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Primair zitten ze er allemaal voor hun eigen toko.
Ik heb niet gescrolled, ik heb Google gebruikt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zegt voldoende dat je helemaal naar 2014 hebt moeten scrollen om een post te kunnen vinden.
Iets te makkelijk denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hersenspoelen vaak hun kinderen met dat geloof, waardoor het geen vrijheid meer is.
Ik vind dat altijd zo onoverzichtelijk om tijdens een wedstrijd het Feyenoordtopic te pakken. Daar zijn de live topics beter voor. Zit je soms net in een discussie over de club/spelers, wordt dat bruut verstoord omdat men in het club topic de wedstrijd gaat zitten volgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deels wel, al posten sowieso de meeste Feijenoorders al van het begin af aan in het clubtopic.
Elke Feijenoorder mag kankeren op de club, maar als mensen van buitenaf gaan zeiken... opzouten
Dat heb ik een hele poos geleden al gedaan. Maar je ziet je egootje graag gestreeld worden, merk ik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet gescrolled, ik heb Google gebruikt.
Het zou je sieren alsof je ongelijk toe te geven en mij tot winnaar van die discussie te kronen.
Who cares.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo onoverzichtelijk om tijdens een wedstrijd het Feyenoordtopic te pakken. Daar zijn de live topics beter voor. Zit je soms net in een discussie over de club/spelers, wordt dat bruut verstoord omdat men in het club topic de wedstrijd gaat zitten volgen.
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos geleden al gedaan. Maar je ziet je egootje graag gestreeld worden, merk ik?
GGMM heeft graag dat je hem streelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos geleden al gedaan. Maar je ziet je egootje graag gestreeld worden, merk ik?
Omdat je het zo graag hebt: Locadia kan niet voetballen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
En ja, dat klopt.
Dat kun je niet verbieden. Gelukkig kunnen de meesten als ze gaan stemmen voor zichzelf nadenken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hersenspoelen vaak hun kinderen met dat geloof, waardoor het geen vrijheid meer is.
Kijk die hoop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vroeg net of het je opviel dat Utrecht met 11 man op een veld van dertig meter stond. Je schitterde in afwezigheid. Waarom?quote:
*en is geen afmaker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat je het zo graag hebt: Locadia kan niet voetballen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:
CAVALIERS CAVALIERS CAVALIERS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is het probleem van 11 man op 30 meter?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vroeg net of het je opviel dat Utrecht met 11 man op een veld van dertig meter stond. Je schitterde in afwezigheid. Waarom?
Het is Stijn. Die reageert alleen als hij eruit komt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vroeg net of het je opviel dat Utrecht met 11 man op een veld van dertig meter stond. Je schitterde in afwezigheid. Waarom?
Deal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij kan niets en zou geen uitblinker zijn bij NAC.
Jij loopt hier graag te oreren dat Utrecht zulk leuk voetbal speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het probleem van 11 man op 30 meter?
Kan je dan geen leuk voetbal spelen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier graag te oreren dat Utrecht zulk leuk voetbal speelt.
En toch in de competitie boven Ajax.quote:
Is puur fashion. Iverson begon er ooit mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat het idee achter die Basketbal sleeves is?
Liever in de finale.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk AZ - Feyenoord in de halve finale.
Jij durft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de halve finale nog haalt neem ik een week lang een UI naar de keuze van GGMM.
Genoteerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de halve finale nog haalt neem ik een week lang een UI naar de keuze van GGMM.
Zondag pas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
zitten deze weer in het publiek?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dan geen leuk voetbal spelen?
iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht Europa in is altijd genot
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik snap ook niet dat je Willems direct weer een basisplaats geeft, in plaats van dat je hem eerst die overtollige 20 kilo laat wegtrainen.
Is het niet ook een soort psychologisch effect ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is puur fashion. Iverson begon er ooit mee.
Was je er ook bij tegen Differdange?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd
ik was bij de wedstrijd utreg celtic..
fucking hell.. nooit zon mooie wedstrijd gezien
Hij is er ook niet om te verdedigen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.
Ik zou absoluut zonder Willems spelen in de CL.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is er ook niet om te verdedigen.
ik zat schuin achter het doel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Zorro het volgende:
Och, PSV-Wageningen in 1977 was vervelender.
Je hangt al de hele avond de intelligente jongen uit en faalt hier behoorlijk in. Stop er alsjeblieft onmiddellijk mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het niet ook een soort psychologisch effect ofzo?
Heerlijk was dat; daar geniet ik nog steeds van!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd
ik was bij de wedstrijd utreg celtic..
fucking hell.. nooit zon mooie wedstrijd gezien
Hij wordt opgesteld in de verdediging, maar hij is er niet om te verdedigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is er ook niet om te verdedigen.
Ik wacht liever tot AZ de eerstvolgende vier wedstrijden heeft afgerond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijken mij de 2 sterkste ploegen van de 2, kunnen het beste Europees presteren lijkt mij.
ja hhahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je er ook bij tegen Differdange?
Utrecht kan drie verschillende tactieken spelen. Ongehoordquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier graag te oreren dat Utrecht zulk leuk voetbal speelt.
Het werd ooit gebruikt bij kleine blessures, maar sinds Iverson is het meeloop gedrag om er een beetje leuk uit te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toen was hij amper 18 in een dramatisch team. Vorig jaar is hij gewoon definitief doorgebroken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.
Ik zou absoluut zonder Willems spelen in de CL.
Cocuquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wordt opgesteld in de verdediging, maar hij is er niet om te verdedigen
Geen wonder dat je dan verliest
Dan had ik het wel opgemerkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |