Is puur fashion. Iverson begon er ooit mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat het idee achter die Basketbal sleeves is?
Liever in de finale.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk AZ - Feyenoord in de halve finale.
Jij durft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de halve finale nog haalt neem ik een week lang een UI naar de keuze van GGMM.
Genoteerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de halve finale nog haalt neem ik een week lang een UI naar de keuze van GGMM.
Zondag pas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
zitten deze weer in het publiek?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dan geen leuk voetbal spelen?
iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht Europa in is altijd genot
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik snap ook niet dat je Willems direct weer een basisplaats geeft, in plaats van dat je hem eerst die overtollige 20 kilo laat wegtrainen.
Is het niet ook een soort psychologisch effect ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is puur fashion. Iverson begon er ooit mee.
Was je er ook bij tegen Differdange?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd
ik was bij de wedstrijd utreg celtic..
fucking hell.. nooit zon mooie wedstrijd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |