Ze hersenspoelen vaak hun kinderen met dat geloof, waardoor het geen vrijheid meer is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, dat is het onnodig beperken van de vrijheid van mensen. Als zij zichzelf restricties op willen leggen door een geloof te hebben moeten ze dat lekker zelf weten. Maar val er anderen niet mee lastig.
Dat vind ik een naïever gedachtengoed dan dat van mij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Primair zitten ze er allemaal voor hun eigen toko.
Ik heb niet gescrolled, ik heb Google gebruikt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zegt voldoende dat je helemaal naar 2014 hebt moeten scrollen om een post te kunnen vinden.
Iets te makkelijk denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hersenspoelen vaak hun kinderen met dat geloof, waardoor het geen vrijheid meer is.
Ik vind dat altijd zo onoverzichtelijk om tijdens een wedstrijd het Feyenoordtopic te pakken. Daar zijn de live topics beter voor. Zit je soms net in een discussie over de club/spelers, wordt dat bruut verstoord omdat men in het club topic de wedstrijd gaat zitten volgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deels wel, al posten sowieso de meeste Feijenoorders al van het begin af aan in het clubtopic.
Elke Feijenoorder mag kankeren op de club, maar als mensen van buitenaf gaan zeiken... opzouten
Dat heb ik een hele poos geleden al gedaan. Maar je ziet je egootje graag gestreeld worden, merk ik?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet gescrolled, ik heb Google gebruikt.
Het zou je sieren alsof je ongelijk toe te geven en mij tot winnaar van die discussie te kronen.
Who cares.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo onoverzichtelijk om tijdens een wedstrijd het Feyenoordtopic te pakken. Daar zijn de live topics beter voor. Zit je soms net in een discussie over de club/spelers, wordt dat bruut verstoord omdat men in het club topic de wedstrijd gaat zitten volgen.
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos geleden al gedaan. Maar je ziet je egootje graag gestreeld worden, merk ik?
GGMM heeft graag dat je hem streelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos geleden al gedaan. Maar je ziet je egootje graag gestreeld worden, merk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |