Ik vroeg net of het je opviel dat Utrecht met 11 man op een veld van dertig meter stond. Je schitterde in afwezigheid. Waarom?quote:
*en is geen afmaker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat je het zo graag hebt: Locadia kan niet voetballen.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:
CAVALIERS CAVALIERS CAVALIERS
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is het probleem van 11 man op 30 meter?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vroeg net of het je opviel dat Utrecht met 11 man op een veld van dertig meter stond. Je schitterde in afwezigheid. Waarom?
Het is Stijn. Die reageert alleen als hij eruit komt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vroeg net of het je opviel dat Utrecht met 11 man op een veld van dertig meter stond. Je schitterde in afwezigheid. Waarom?
Deal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij kan niets en zou geen uitblinker zijn bij NAC.
Jij loopt hier graag te oreren dat Utrecht zulk leuk voetbal speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het probleem van 11 man op 30 meter?
Kan je dan geen leuk voetbal spelen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier graag te oreren dat Utrecht zulk leuk voetbal speelt.
En toch in de competitie boven Ajax.quote:
Is puur fashion. Iverson begon er ooit mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Wie kan mij uitleggen wat het idee achter die Basketbal sleeves is?
Liever in de finale.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk AZ - Feyenoord in de halve finale.
Jij durft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de halve finale nog haalt neem ik een week lang een UI naar de keuze van GGMM.
Genoteerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV de halve finale nog haalt neem ik een week lang een UI naar de keuze van GGMM.
Zondag pas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
zitten deze weer in het publiek?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dan geen leuk voetbal spelen?
iddquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht Europa in is altijd genot
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik snap ook niet dat je Willems direct weer een basisplaats geeft, in plaats van dat je hem eerst die overtollige 20 kilo laat wegtrainen.
Is het niet ook een soort psychologisch effect ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is puur fashion. Iverson begon er ooit mee.
Was je er ook bij tegen Differdange?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd
ik was bij de wedstrijd utreg celtic..
fucking hell.. nooit zon mooie wedstrijd gezien
Hij is er ook niet om te verdedigen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.
Ik zou absoluut zonder Willems spelen in de CL.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is er ook niet om te verdedigen.
ik zat schuin achter het doel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Zorro het volgende:
Och, PSV-Wageningen in 1977 was vervelender.
Je hangt al de hele avond de intelligente jongen uit en faalt hier behoorlijk in. Stop er alsjeblieft onmiddellijk mee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is het niet ook een soort psychologisch effect ofzo?
Heerlijk was dat; daar geniet ik nog steeds van!quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd
ik was bij de wedstrijd utreg celtic..
fucking hell.. nooit zon mooie wedstrijd gezien
Hij wordt opgesteld in de verdediging, maar hij is er niet om te verdedigenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is er ook niet om te verdedigen.
Ik wacht liever tot AZ de eerstvolgende vier wedstrijden heeft afgerond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijken mij de 2 sterkste ploegen van de 2, kunnen het beste Europees presteren lijkt mij.
ja hhahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je er ook bij tegen Differdange?
Utrecht kan drie verschillende tactieken spelen. Ongehoordquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij loopt hier graag te oreren dat Utrecht zulk leuk voetbal speelt.
Het werd ooit gebruikt bij kleine blessures, maar sinds Iverson is het meeloop gedrag om er een beetje leuk uit te zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toen was hij amper 18 in een dramatisch team. Vorig jaar is hij gewoon definitief doorgebroken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom iedereen Willems altijd zo hyped. Hij kan echt totaal niet verdedigen. Was er op het EK toen ook verantwoordelijk voor dat de verdediging totaal ontregeld werd.
Ik zou absoluut zonder Willems spelen in de CL.
Cocuquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wordt opgesteld in de verdediging, maar hij is er niet om te verdedigen
Geen wonder dat je dan verliest
Dan had ik het wel opgemerkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |