China streeft Nederland voorbij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
De Chinese transfergekte blijft maar voortduren. Jiangsu Suning staat op het punt om zich te versterken met Alex Teixeira, die voor liefst vijftig miljoen euro wordt overgenomen van Shakhtar Donetsk.
Ik begrijp dit opvallende fenomeen inmiddels deels. Toch kan ik wel genieten van dit soort matches:quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miami is beter als hij niet speelt, moet je nagaan.
De eerste echte topper die naar China gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
De Chinese transfergekte blijft maar voortduren. Jiangsu Suning staat op het punt om zich te versterken met Alex Teixeira, die voor liefst vijftig miljoen euro wordt overgenomen van Shakhtar Donetsk.
En ze wilden van Liverpool 68 miljoen hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat er is niks na de dood. Niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er diversiteit na de dood zijn?
Wel weer typisch dat ado daar in stinkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens wel onbegrijpelijk dat de Chinees die bij ons aan heeft geklopt geen cent te makken heeft
Wel geld, maar jullie runnen de club niet fatsoenlijk. Wij als Feyenoorders kunnen dat uit eigen ervaring van afstand wel goed inschatten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens wel onbegrijpelijk dat de Chinees die bij ons aan heeft geklopt geen cent te makken heeft
Dat is zeker een Chinees in de bijstand.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Engelsman is overleden nadat hij een truc wilde uithalen met een cheeseburger. Na een paar biertjes wilde Darren Bray zijn eten in één hap opeten, maar de grap liep uit op een tragisch einde.
De Engelsman was een avondje uit met een paar vrienden. Hij probeerde een cheeseburger bij wijze van grap volledig te verorberen. „Hij vouwde ’m dubbel en zei ’Watch this’. Toen stopte hij de burger in zijn mond”, vertelt zijn vriend Sam Bisgrove tegen The Mirror.
Vervolgens begon Bray, vader van drie kinderen, te stikken. Zijn vrienden waren radeloos. „Ik sloeg op zijn rug. Hij maakte verschrikkelijke hoestende geluiden”, vertelt Bisgrove. De vrienden belden de ambulance. De toegesnelde broeders hebben Bray gereanimeerd, maar het mocht niet baten.
Dat was mijn eerste gedachte ook. Dat je volkomen weg bent, je ziel verscheurd is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er is niks na de dood. Niks.
Sambal bij-standquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker een Chinees in de bijstand.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Engelsman is overleden nadat hij een truc wilde uithalen met een cheeseburger. Na een paar biertjes wilde Darren Bray zijn eten in één hap opeten, maar de grap liep uit op een tragisch einde.
De Engelsman was een avondje uit met een paar vrienden. Hij probeerde een cheeseburger bij wijze van grap volledig te verorberen. „Hij vouwde ’m dubbel en zei ’Watch this’. Toen stopte hij de burger in zijn mond”, vertelt zijn vriend Sam Bisgrove tegen The Mirror.
Vervolgens begon Bray, vader van drie kinderen, te stikken. Zijn vrienden waren radeloos. „Ik sloeg op zijn rug. Hij maakte verschrikkelijke hoestende geluiden”, vertelt Bisgrove. De vrienden belden de ambulance. De toegesnelde broeders hebben Bray gereanimeerd, maar het mocht niet baten.
Je wat?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook. Dat je volkomen weg bent, je ziel verscheurd is.
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er is niks na de dood. Niks.
Sambal bijstand?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker een Chinees in de bijstand.
Definieer het concept 'ziel'.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook. Dat je volkomen weg bent, je ziel verscheurd is.
Smeerworst. Wat een vies varken ben je ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben er weer.
2 boterhammen met smeerworst gemaakt.
Is davy al gesignaleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |