Ik mep je dalijk met een ganzenbord naar Pakistan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje Vanille, want ben je neerslachtig. Zullen we ganzenborden?
Gisteren niks en vandaag 1 biertje... vreemd gevoel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etto. Hoeveel heb je al op vandaag?
Houden zoquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gisteren niks en vandaag 1 biertje... vreemd gevoel.
Na 12:00 mag dat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
doordeweeks drinken als de standaard zien stelletje alcoholisten.
zeg welke.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
succes
ik ga series kijken tot ik in slaap val doei
Slik z'n zaad en post hier als je het nog proeft. Xoxoquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
madIk ga mn vriend aandacht geven. byeee
Hoop dat je de hele nacht niet kunt slapen en naar het plafond blijft staren en de zwakste momenten uit je leven blijft overdenken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
succes
ik ga series kijken tot ik in slaap val doei
Kade noemen ze kaai in Belgie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niels Zeemans
Thaise hoerhavenkade 13
9064 TH Oostende
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop dat je de hele nacht niet kunt slapen en naar het plafond blijft staren en de zwakste momenten uit je leven blijft overdenken.
doei schatjequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.
en nu echt echt doei
Als niels vertrekt dan zou het met sprongen vooruit gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een weerzinwekkend niveau alhier weer...
Dan ligt hij nog 20 jaar op bedquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop dat je de hele nacht niet kunt slapen en naar het plafond blijft staren en de zwakste momenten uit je leven blijft overdenken.
Aangezien het een dag eerder ook al 12u is geweest zit je derhalve altijd safe.quote:
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.
en nu echt echt doei
Tot over 20 minquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu echt echt doei
nee man zo zoet dat je de alcohol niet proeft en dus letterlijk.binnen een paar minuten helemaal drunu kunt zijn.quote:
Ik drink dat alleen in een hangmat onder een palmboom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee man zo zoet dat je de alcohol niet proeft en dus letterlijk.binnen een paar minuten helemaal drunu kunt zijn.
Dan heb ik liever sambucaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee man zo zoet dat je de alcohol niet proeft en dus letterlijk.binnen een paar minuten helemaal drunu kunt zijn.
Ga naar geerd sc lkkr zuipenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hou me tegen Der Mann, hou me tegen, of ik sloop 'm...
Goeie trollquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bier
speciaal bier![]()
.
malibu en andere zoete drank die je niet hoft te leren drinken.
Malibuquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bier
speciaal bier![]()
.
kom danquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga naar geerd sc lkkr zuipen
Wijf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bier
speciaal bier![]()
.
jammer dat je die zo weinig hebt in nederland.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik drink dat alleen in een hangmat onder een palmboom.
Dus laatst toen je deed alsof je dronken postte zat je eigenlijk in een hangmat onder een palmboom te FOK!kenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik drink dat alleen in een hangmat onder een palmboom.
Ik vond het niet lekker iigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut je haat srs op malibu?
Heb ik laatstleden Pina Colada gedronken? Haha, weet ik niet eens meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dus laatst toen je deed alsof je dronken postte zat je eigenlijk in een hangmat onder een palmboom te FOK!ken
geen bier in een club in duitsland?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Qdorf Club in Berlin had alleen Malibu, sukkels.
DAT IS HET PROBLEEM NIELSquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik laatstleden Pina Colada gedronken? Haha, weet ik niet eens meer.
Qdorf bleek niet zo slim te zijn in schattingen maken. Ze hadden minder bezoekers verwacht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen bier in een club in duitsland?
Godver.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je weet dat dat geen belediging is als.je een vrouw bent he?
Mannen die whisky drinkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
water, melk, bier, whisky en koffie
Dus je loog over je zogenaamde baan en nu ben je ook al een vrouw terwijl je een paar dagen terug nog zei van niet toen je het had over 'klaarmaken' en iedereen daar raar op reageerde?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je weet dat dat geen belediging is als.je een vrouw bent he?
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dronk je puur? met cola is geweldig.
blue label wel eens op? vond het hetzelfde als red label tbh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je whisky mixt vind ik dat met Ginger Ale toch het beste.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dronk je puur? met cola is geweldig.
Alleen dat melk hoort daar niet thuisquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
strugglessquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / Mensen die misbruik maken van AH-garantie.
ik vroeg alleen of hij wist dat dat geen belediging is voor vrouwen heb niet gezegd dat ik er een ben. oh ja je loog zelf btw ook dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je loog over je zogenaamde baan en nu ben je ook al een vrouw terwijl je een paar dagen terug nog zei van niet toen je het had over 'klaarmaken' en iedereen daar raar op reageerde?
Ik heb al liever niet dat ze whisky mixen met whisky joh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je whisky mixt vind ik dat met Ginger Ale toch het beste.
jawel, want een broodje is het lekkerst met een glas koude melk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen dat melk hoort daar niet thuis
vind whiskie puur sowieso niet te zuipen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je whisky mixt vind ik dat met Ginger Ale toch het beste.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik vroeg alleen of hij wist dat dat geen belediging is voor vrouwen heb niet gezegd dat ik er een ben. oh ja je loog zelf btw ook dat je een vrouw bent.
ha gayquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind whiskie puur sowieso niet te zuipen.
chocomelk > melk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, want een broodje is het lekkerst met een glas koude melk.
Afgekeurd. Zowel om het feit dat je whisky niet lekker vindt, alsook de spelling 'whiskie'quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Drink echt bijna nooit melkquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, want een broodje is het lekkerst met een glas koude melk.
Haha TARDIS. gaat sterven vandaagquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
Help rellende jongeren in de bus en ik draag skinnyjeans. Ben echt de pineut.
jij bent sowieso een homotje met je blue en red label.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Veel mensen snappen het sowieso niet. Als je whisky gaat mixen neem dan goedkope whisky. Je proeft het verschil toch niet. Echt zonde als je er duurdere voor gebruikt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb al liever niet dat ze whisky mixen met whisky joh.
Haha als ze je in elkaar slaan kom je in de statistieken bij geweld tegen homo'squote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
hehequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef TARDIS. het volgende:
hij heeft goddelijke benenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Ashqelon het volgende:
waarom draag je skinnienjeans though je bent toch al bijna dertig?
Ik vind dat ook niet te zuipen maar drink wodka als een Russisch viswijf. Vind je mij dan wel nog oké?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Afgekeurd. Zowel om het feit dat je whisky niet lekker vindt, alsook de spelling 'whiskie'
welke raad je aan dan srs?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent sowieso een homotje met je blue en red label.
Heb daarom tussen mn single malts een fles ballantines staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel mensen snappen het sowieso niet. Als je whisky gaat mixen neem dan goedkope whisky. Je proeft het verschil toch niet. Echt zonde als je er duurdere voor gebruikt.
Nee joh hij heeft gewoon op jongere leeftijd al inhammenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Ashqelon het volgende:
waarom draag je skinnienjeans though je bent toch al bijna dertig?
Heb een russische viswijvenfetish, dus ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet te zuipen maar drink wodka als een Russisch viswijf. Vind je mij dan wel nog oké?
Ik ben ook niet echt een liefhebber, maar een goeie whisky (single malt uiteraard) puur, met een paar druppels water om de smaak te ontwikkelen is wel lekker. On the rocks vind ik niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
correctie puur vind ik het niet te zuipen gemixt kan oke zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Afgekeurd. Zowel om het feit dat je whisky niet lekker vindt, alsook de spelling 'whiskie'
on te rocks verneukt de smaakbeleving ja, paar druppeltjes water is wel een goeiequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een liefhebber, maar een goeie whisky (single malt uiteraard) puur, met een paar druppels water om de smaak te ontwikkelen is wel lekker. On the rocks vind ik niks.
hypothetisch.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij drinkt whisky niet puur, dus dan heeft zo'n vraag al geen zin he
Ja, samenvattend: als je whisky puur niet lekker vindt, dan vind je whisky dus niet lekker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
correctie puur vind ik het niet te zuipen gemixt kan oke zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |