Moet een fokker zijn, kan niet anders ahaahah mantra muziekquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus je zit in bad, je hoort dit zo'n ~3 minuten lang aanweg relax momentje
xoquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh gelukkig, zie nu ook dat ik per ongeluk die sad PI had gebruikt ipv duim omhoog
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen nieuwsberichten en jailbreak.
PSV 0 - 2 Utrechtquote:
Jawel. Een keer een hele week geweest tot en met aswoensdag. Onverwacht zwaar naar m'n zin gehad.quote:
Waarom dan???quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Aber heeft 2 weken geen wi-fi, is helemaal het padje kwijt
Stiekem was jij het die beldequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet een fokker zijn, kan niet anders ahaahah mantra muziek
In Maastricht gewoond, het is ebola.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Een keer een hele week geweest tot en met aswoensdag. Onverwacht zwaar naar m'n zin gehad.
De buurman had haar onder handen genomen en toen de buurvrouw daar achter kwam heeft ze obers internet gesaboteerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets met d'r buren ofzo, sorry de helft wat dat gekke wijf post vergeet ik
Komt door Andre Rieuquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In Maastricht gewoond, het is ebola.
madquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Todat jij weer gaat janken, dan kan het opeens allemaal niet he
oh ja dit was hetquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
De buurman had haar onder handen genomen en toen de buurvrouw daar achter kwam heeft ze obers internet gesaboteerd.
moet bij dat gele pijltje altijd aan serieuze WCH denken en daar krijg ik rillingen vanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil je trouwens je pi wijzigen? Ik denk de hele tijd dat je mad bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |