Gierige gasten?? Is dat ook zo'n dom prankkanaal ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sta ik net bij de informatiebalie om wat af te rekenen, stond er een kerel voor me die een ribeye van ¤9,50 kwam retourneren. Alleen de verpakking welteverstaan. Meneer vond 'm blijkbaar niet te pruimen en vond het wel een goed idee om gebruik te maken van de 'niet goed, geld terug'-garantie.
De enige keer dat ik zoiets heb gezien was bij een aflevering van Gierige Gasten op YouTube, wist niet dat men dit daadwerkelijk deed.
Hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sta ik net bij de informatiebalie om wat af te rekenen, stond er een kerel voor me die een ribeye van ¤9,50 kwam retourneren. Alleen de verpakking welteverstaan. Meneer vond 'm blijkbaar niet te pruimen en vond het wel een goed idee om gebruik te maken van de 'niet goed, geld terug'-garantie.
De enige keer dat ik zoiets heb gezien was bij een aflevering van Gierige Gasten op YouTube, wist niet dat men dit daadwerkelijk deed.
https://www.youtube.com/user/gierigegastenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Gierige gasten?? Is dat ook zo'n dom prankkanaal ofzo?
En dan ben jij zo'n droeftoeter die daar naar kijkt?
Weet niet wat/wie hier de klacht nou is. Diegene in de appie of TS zelf
Dat komt iig een stuk oprechter over dan wat ik zojuist aanschouwdequote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ooit eens een klant gehad met een voor 3 kwart lege fles wijn. Ze wilde haar geld terug, ze vond hem tovh niet lekker
Wat valt er nou niet te vreten aan een stuk vleesquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het was inderdaad beter geweest als de kerel een gedeeltelijk afgekloven homp vlees op die balie had gedumpt. HIERRR NIET TE VRETUH.
Nou ik heb wel eens een stuk vlees gehad....... Maar dat kan ook aan de leeftijd gelegen hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat valt er nou niet te vreten aan een stuk vlees. Nog de duurste gepakt ook. En hij hoefde geen nieuwe
.
Dat excellent vlees is aardig aan de prijs. Daar hoef je echt geen massa vlees van te hebben om aan dat bedrag te komen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Pharkus het volgende:
Voor 9.50 heb je een aardig lapje. Waarom koop je zoveel als je het niet lust?
Dan voel je je toch getild worden? Ga dan naar een fatsoenlijke slager.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat excellent vlees is aardig aan de prijs. Daar hoef je echt geen massa vlees van te hebben om aan dat bedrag te komen.
Klopt, maar vond 'm wel de schijn tegen hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef LXIV het volgende:
Terecht dat dit kan. Het is goed als mensen producten die ze niet goed vinden terug kunnen brengen. Dat houdt de winkeliers scherp en de kwaliteit voor iedereen goed.
Als mij iets niet bevalt breng ik het ook terug. En wil ik geld terug of een nieuw product. Wordt echt nooit moeilijk over gedaan.
Klopt, maar voor ¤9,50 kan je er wel vanuit gaan dat 'ie de duurste had uitgekozenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat excellent vlees is aardig aan de prijs. Daar hoef je echt geen massa vlees van te hebben om aan dat bedrag te komen.
Had ie wel de bon. Weet uit ervaring dat dat vlees meer gejat als gekocht wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar vond 'm wel de schijn tegen hebben. En wordt niks mee gedaan hoor, wordt afgeboekt en klaar.
[..]
Klopt, maar voor ¤9,50 kan je er wel vanuit gaan dat 'ie de duurste had uitgekozen.
Hm, niet gezien iig. Klopt, ook wel verhalen gehoord van duistere figuren die het vlees jatten voor restaurants/café'squote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had ie wel de bon. Weet uit ervaring dat dat vlees meer gejat als gekocht wordt.
Het is verre van excellent, ooit een biefstuk 'excellent' gehaald bij AH, was niet te pruimen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat Ierse Greenfields is veel beter te doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is verre van excellent, ooit een biefstuk 'excellent' gehaald bij AH, was niet te pruimen.
Nooit meer supermarkt vlees voor mij.
Niet alleen dat, maar ook verzorgingsproducten voor op de de markt. Zag ooit een kerel met een big shopper voor de haarspullen staan en met 1 zwaai kieperde die alle spulken in zijn tas. Ik stond te shakenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hm, niet gezien iig. Klopt, ook wel verhalen gehoord van duistere figuren die het vlees jatten voor restaurants/café's.
En dus moet je het jatten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een bepaald soort merk tandpasta wordt ook veel gejat. Zit een bepaald soort spul in waardoor je high wordt.
Als je tandpasta koopt om er high van te worden lijk je me niet het type persoon dat rationele afwegingen maakt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dus moet je het jatten?
Je kunt het ook gewoon afrekenen en net doen alsof je er je tanden mee gaat poetsen.
Je moest eens weten hoeveel er gejat wordt. Ik werk in een AH in een op eerste oog keurige buurt. Wat er gejat wordt is echt mega. Vooral vlees, wijn en verzorgingsproducten. Moeders, oma's met kinderen bij zich die worden gepakt (kinderen worden in zo'n geval direct aangemrld bij jeugdzorg), het gebeurt allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dus moet je het jatten?
Je kunt het ook gewoon afrekenen en net doen alsof je er je tanden mee gaat poetsen.
Wat een treurnis, jatten in de supermarkt zet toch geen zoden aan de dijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel er gejat wordt. Ik werk in een AH in een op eerste oog keurige buurt. Wat er gejat wordt is echt mega. Vooral vlees, wijn en verzorgingsproducten. Moeders, oma's met kinderen bij zich die worden gepakt (kinderen worden in zo'n geval direct aangemrld bij jeugdzorg), het gebeurt allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |