Ik mep je dalijk met een ganzenbord naar Pakistan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje Vanille, want ben je neerslachtig. Zullen we ganzenborden?
Gisteren niks en vandaag 1 biertje... vreemd gevoel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etto. Hoeveel heb je al op vandaag?
Houden zoquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gisteren niks en vandaag 1 biertje... vreemd gevoel.
Na 12:00 mag dat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
doordeweeks drinken als de standaard zien stelletje alcoholisten.
zeg welke.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
succes
ik ga series kijken tot ik in slaap val doei
Slik z'n zaad en post hier als je het nog proeft. Xoxoquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
madIk ga mn vriend aandacht geven. byeee
Hoop dat je de hele nacht niet kunt slapen en naar het plafond blijft staren en de zwakste momenten uit je leven blijft overdenken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
succes
ik ga series kijken tot ik in slaap val doei
Kade noemen ze kaai in Belgie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niels Zeemans
Thaise hoerhavenkade 13
9064 TH Oostende
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop dat je de hele nacht niet kunt slapen en naar het plafond blijft staren en de zwakste momenten uit je leven blijft overdenken.
doei schatjequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.
en nu echt echt doei
Als niels vertrekt dan zou het met sprongen vooruit gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een weerzinwekkend niveau alhier weer...
Dan ligt hij nog 20 jaar op bedquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoop dat je de hele nacht niet kunt slapen en naar het plafond blijft staren en de zwakste momenten uit je leven blijft overdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |