Aangezien het een dag eerder ook al 12u is geweest zit je derhalve altijd safe.quote:
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.
en nu echt echt doei
Tot over 20 minquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een week vrij, als ik na 20 minuten nog niet in slaap ben gevallen ga ik gewoon weer verder met series kijken o.i.d.
en nu echt echt doei
nee man zo zoet dat je de alcohol niet proeft en dus letterlijk.binnen een paar minuten helemaal drunu kunt zijn.quote:
Ik drink dat alleen in een hangmat onder een palmboom.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee man zo zoet dat je de alcohol niet proeft en dus letterlijk.binnen een paar minuten helemaal drunu kunt zijn.
Dan heb ik liever sambucaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee man zo zoet dat je de alcohol niet proeft en dus letterlijk.binnen een paar minuten helemaal drunu kunt zijn.
Ga naar geerd sc lkkr zuipenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hou me tegen Der Mann, hou me tegen, of ik sloop 'm...
Goeie trollquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bier
speciaal bier![]()
.
malibu en andere zoete drank die je niet hoft te leren drinken.
Malibuquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bier
speciaal bier![]()
.
kom danquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga naar geerd sc lkkr zuipen
Wijf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bier
speciaal bier![]()
.
jammer dat je die zo weinig hebt in nederland.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik drink dat alleen in een hangmat onder een palmboom.
Dus laatst toen je deed alsof je dronken postte zat je eigenlijk in een hangmat onder een palmboom te FOK!kenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik drink dat alleen in een hangmat onder een palmboom.
Ik vond het niet lekker iigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut je haat srs op malibu?
Heb ik laatstleden Pina Colada gedronken? Haha, weet ik niet eens meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dus laatst toen je deed alsof je dronken postte zat je eigenlijk in een hangmat onder een palmboom te FOK!ken
geen bier in een club in duitsland?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Qdorf Club in Berlin had alleen Malibu, sukkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |