DAT IS HET PROBLEEM NIELSquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik laatstleden Pina Colada gedronken? Haha, weet ik niet eens meer.
Qdorf bleek niet zo slim te zijn in schattingen maken. Ze hadden minder bezoekers verwacht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
geen bier in een club in duitsland?
Godver.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je weet dat dat geen belediging is als.je een vrouw bent he?
Mannen die whisky drinkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
water, melk, bier, whisky en koffie
Dus je loog over je zogenaamde baan en nu ben je ook al een vrouw terwijl je een paar dagen terug nog zei van niet toen je het had over 'klaarmaken' en iedereen daar raar op reageerde?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je weet dat dat geen belediging is als.je een vrouw bent he?
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dronk je puur? met cola is geweldig.
blue label wel eens op? vond het hetzelfde als red label tbh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je whisky mixt vind ik dat met Ginger Ale toch het beste.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dronk je puur? met cola is geweldig.
Alleen dat melk hoort daar niet thuisquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
strugglessquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / Mensen die misbruik maken van AH-garantie.
ik vroeg alleen of hij wist dat dat geen belediging is voor vrouwen heb niet gezegd dat ik er een ben. oh ja je loog zelf btw ook dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus je loog over je zogenaamde baan en nu ben je ook al een vrouw terwijl je een paar dagen terug nog zei van niet toen je het had over 'klaarmaken' en iedereen daar raar op reageerde?
Ik heb al liever niet dat ze whisky mixen met whisky joh.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je whisky mixt vind ik dat met Ginger Ale toch het beste.
jawel, want een broodje is het lekkerst met een glas koude melk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen dat melk hoort daar niet thuis
vind whiskie puur sowieso niet te zuipen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je whisky mixt vind ik dat met Ginger Ale toch het beste.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik vroeg alleen of hij wist dat dat geen belediging is voor vrouwen heb niet gezegd dat ik er een ben. oh ja je loog zelf btw ook dat je een vrouw bent.
ha gayquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind whiskie puur sowieso niet te zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |