SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Emmaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
Ik ga hersenloze tv kijken en slapen. Doeg moppies
later haringdoosquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
geen enkele tv heeft hersensquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
Jawel heb smart tvquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen enkele tv heeft hersens
maar doei
Zou willen dat jij op zo'n ALS-poster stond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ding is slimmer dan jij, maar dat zegt nog niet veel
Shiiiquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou willen dat jij op zo'n ALS-poster stond.
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hartaanval veroorzaakt?quote:
heb je een lamp in je mondquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest licht glimlachen
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkortquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je maar met al je posts laat
probeer voor je volgende post eens 5 jaar te laat te zijn
zal wel een goeie kerel zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkort
Hardaanvaalquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hardaanval veroorzaakt?
[ afbeelding ]
ga je hem in zijn reet neuken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkort
Harde aanval hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hardaanval veroorzaakt?
[ afbeelding ]
Nee, ik ga hem zijn pensioen alvast geven, hoeft hij niet meer handdoeken te vouwenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je hem in zijn reet neuken?
quote:
Vies hart complot dit, beetje mijn post misquoten.quote:
dealquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem zijn pensioen alvast geven, hoeft hij niet meer handdoeken te vouwen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vies hart complot dit, beetje mijn post misquoten.
Ik snap alleen de grap nog steeds niet, mag ik je smart TV lenen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vies hard complot dit, beetje mijn post misquoten.
Neequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap alleen de grap nog steeds niet, mag ik je smart TV lenen?
latur xquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey flikkers, jullie kunnen de slingers pakken... ik ben weg
We vieren pas als je dood bent.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey flikkers, jullie kunnen de slingers pakken... ik ben weg
wowquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We vieren pas als je dood bent.
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijd
Ouder dan Gandalf die WCHquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijd
krakakaaaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet wel een hoge trap zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je het onkruid van de trap afduwt
Nee. Probeer het nog eens. Als het even kan in een andere SC.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abloş heb je opvlieger dat je zo'n warme persoonlijkheid hebt
Ba dum tss
Precies ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Probeer het nog eens. Als het even kan in een andere SC.
Hij heeft weer even een FOK!vakantie nodigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je wel een beetje gemeen nu hoor
Der_Mann Beste_Mann.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je wel een beetje gemeen nu hoor
Hasiktirquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Probeer het nog eens. Als het even kan in een andere SC.
vgm was het kapotte glas zijn bierglas en is nu voor de eerste keer in maanden nuchterquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft weer even een FOK!vakantie nodig
Heb nog meer bierglazen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm was het kapotte glas zijn bierglas en is nu voor de eerste keer in maanden nuchter
Ik wil wel cheesy pratenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry spreek geen zandbaks.
ja duh zo leuk en wamr ben ik nie heurquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abloş heb je opvlieger dat je zo'n warme persoonlijkheid hebt
Ba dum tss
Dan past hij beter in de Geerd SC, dat is voor alcoholistenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm was het kapotte glas zijn bierglas en is nu voor de eerste keer in maanden nuchter
Jouw advies, thnx box high fivequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
Niet naar VK luisteren hoor Opso, rare man is dat.
hjbquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
Niet naar VK luisteren hoor Opso, rare man is dat.
je liegtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta's be like
Oh wacht ben zelf halftatta
Ik wil je.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta's be like
Oh wacht ben zelf halftatta
Laat me voelen ;$quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja duh zo leuk en wamr ben ik nie heur
is ook de enige manier om daar plezier te hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan past hij beter in de Geerd SC, dat is voor alcoholisten
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.quote:
Miljarden*quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je deed gisteren al stoer genoeg met je miljoenen in de bank
Waarom haat en provoceer je altijd zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.!
Whisky > bierquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanille drinkt bier? Wat toevallig
Waar maak ik mi jprecies druk om zo een klein dingetje?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.!
Ze quote mijn post die niet eens over haar ging, als ze geen reacties van mij wil zien op haar posts dan moet ze mij niet quoten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom haat en provoceer je altijd zo.
Tenzij je haar nu terugpakt omdat ze onnodig lelijk tegen jou deed, in welk geval excuus.
Ops, zelden ze hard gelachenquote:
Geen idee waarom ie zo doetquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom haat en provoceer je altijd zo.
Tenzij je haar nu terugpakt omdat ze onnodig lelijk tegen jou deed, in welk geval excuus.
Bij carnaval hoort bier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal maar ik ga toch bier bestellen bij het carnavallen vanavond.
weer tr gemacht thoughquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze quote mijn post die niet eens over haar ging, als ze geen reacties van mij wil zien op haar posts dan moet ze mij niet quoten.
En ja iemand die dreigt met 'Danny mailen' en die TRs zet op behoorlijke zachte posts omdat haar hormonenkop er niet naar staat die kunnen van mij de tyfus krijgen ja.
Ja, dat zou ik ook maar doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal maar ik ga toch bier bestellen bij het carnavallen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |