latur xquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey flikkers, jullie kunnen de slingers pakken... ik ben weg
We vieren pas als je dood bent.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey flikkers, jullie kunnen de slingers pakken... ik ben weg
wowquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We vieren pas als je dood bent.
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijd
Ouder dan Gandalf die WCHquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijd
krakakaaaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet wel een hoge trap zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je het onkruid van de trap afduwt
Nee. Probeer het nog eens. Als het even kan in een andere SC.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abloş heb je opvlieger dat je zo'n warme persoonlijkheid hebt
Ba dum tss
Precies ditquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Probeer het nog eens. Als het even kan in een andere SC.
Hij heeft weer even een FOK!vakantie nodigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je wel een beetje gemeen nu hoor
Der_Mann Beste_Mann.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je wel een beetje gemeen nu hoor
Hasiktirquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Probeer het nog eens. Als het even kan in een andere SC.
vgm was het kapotte glas zijn bierglas en is nu voor de eerste keer in maanden nuchterquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft weer even een FOK!vakantie nodig
Heb nog meer bierglazen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm was het kapotte glas zijn bierglas en is nu voor de eerste keer in maanden nuchter
Ik wil wel cheesy pratenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry spreek geen zandbaks.
ja duh zo leuk en wamr ben ik nie heurquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abloş heb je opvlieger dat je zo'n warme persoonlijkheid hebt
Ba dum tss
Dan past hij beter in de Geerd SC, dat is voor alcoholistenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm was het kapotte glas zijn bierglas en is nu voor de eerste keer in maanden nuchter
Jouw advies, thnx box high fivequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
Niet naar VK luisteren hoor Opso, rare man is dat.
hjbquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
Niet naar VK luisteren hoor Opso, rare man is dat.
je liegtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta's be like
Oh wacht ben zelf halftatta
Ik wil je.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta's be like
Oh wacht ben zelf halftatta
Laat me voelen ;$quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja duh zo leuk en wamr ben ik nie heur
is ook de enige manier om daar plezier te hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan past hij beter in de Geerd SC, dat is voor alcoholisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |