Shiiiquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou willen dat jij op zo'n ALS-poster stond.
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hartaanval veroorzaakt?quote:
heb je een lamp in je mondquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest licht glimlachen
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkortquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je maar met al je posts laat
probeer voor je volgende post eens 5 jaar te laat te zijn
zal wel een goeie kerel zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkort
Hardaanvaalquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hardaanval veroorzaakt?
[ afbeelding ]
ga je hem in zijn reet neuken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkort
Harde aanval hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hardaanval veroorzaakt?
[ afbeelding ]
Nee, ik ga hem zijn pensioen alvast geven, hoeft hij niet meer handdoeken te vouwenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je hem in zijn reet neuken?
quote:
Vies hart complot dit, beetje mijn post misquoten.quote:
dealquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem zijn pensioen alvast geven, hoeft hij niet meer handdoeken te vouwen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vies hart complot dit, beetje mijn post misquoten.
Ik snap alleen de grap nog steeds niet, mag ik je smart TV lenen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vies hard complot dit, beetje mijn post misquoten.
Neequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap alleen de grap nog steeds niet, mag ik je smart TV lenen?
latur xquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey flikkers, jullie kunnen de slingers pakken... ik ben weg
We vieren pas als je dood bent.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey flikkers, jullie kunnen de slingers pakken... ik ben weg
wowquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We vieren pas als je dood bent.
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijdquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onkruid vergaat nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijd
Ouder dan Gandalf die WCHquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal niet zo lang meer duren gezien zijn leeftijd
krakakaaaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |