SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Emmaquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
Ik ga hersenloze tv kijken en slapen. Doeg moppies
later haringdoosquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
geen enkele tv heeft hersensquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef xcachet het volgende:
Jawel heb smart tvquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen enkele tv heeft hersens
maar doei
Zou willen dat jij op zo'n ALS-poster stond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ding is slimmer dan jij, maar dat zegt nog niet veel
Shiiiquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou willen dat jij op zo'n ALS-poster stond.
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hartaanval veroorzaakt?quote:
heb je een lamp in je mondquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest licht glimlachen
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkortquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was je maar met al je posts laat
probeer voor je volgende post eens 5 jaar te laat te zijn
zal wel een goeie kerel zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkort
Hardaanvaalquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hardaanval veroorzaakt?
[ afbeelding ]
ga je hem in zijn reet neuken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op z'n Henk Krols feliciteren binnenkort
Harde aanval hoorquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uhhh.... wat je vriendin zegt wat een hardaanval veroorzaakt?
[ afbeelding ]
Nee, ik ga hem zijn pensioen alvast geven, hoeft hij niet meer handdoeken te vouwenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je hem in zijn reet neuken?
quote:
Vies hart complot dit, beetje mijn post misquoten.quote:
dealquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ga hem zijn pensioen alvast geven, hoeft hij niet meer handdoeken te vouwen
quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vies hart complot dit, beetje mijn post misquoten.
Ik snap alleen de grap nog steeds niet, mag ik je smart TV lenen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vies hard complot dit, beetje mijn post misquoten.
Neequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap alleen de grap nog steeds niet, mag ik je smart TV lenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |