Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.quote:
Miljarden*quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je deed gisteren al stoer genoeg met je miljoenen in de bank
Waarom haat en provoceer je altijd zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.!
Whisky > bierquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanille drinkt bier? Wat toevallig
Waar maak ik mi jprecies druk om zo een klein dingetje?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.!
Ze quote mijn post die niet eens over haar ging, als ze geen reacties van mij wil zien op haar posts dan moet ze mij niet quoten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom haat en provoceer je altijd zo.
Tenzij je haar nu terugpakt omdat ze onnodig lelijk tegen jou deed, in welk geval excuus.
Ops, zelden ze hard gelachenquote:
Geen idee waarom ie zo doetquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom haat en provoceer je altijd zo.
Tenzij je haar nu terugpakt omdat ze onnodig lelijk tegen jou deed, in welk geval excuus.
Bij carnaval hoort bier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal maar ik ga toch bier bestellen bij het carnavallen vanavond.
weer tr gemacht thoughquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze quote mijn post die niet eens over haar ging, als ze geen reacties van mij wil zien op haar posts dan moet ze mij niet quoten.
En ja iemand die dreigt met 'Danny mailen' en die TRs zet op behoorlijke zachte posts omdat haar hormonenkop er niet naar staat die kunnen van mij de tyfus krijgen ja.
Ja, dat zou ik ook maar doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal maar ik ga toch bier bestellen bij het carnavallen vanavond.
jij zit mensen altijd af te zeiken hierquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weer tr gemacht though
hjb roepen is iets anders dan dat op de man af gezeik van jou
dat wil ik liever zelf ondervindenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Man (22) neukt 400 vrouwen en heeft spijt
Kijk Hermann, seks maakt niet gelukkig.
Je bent geen haar beter scheve snol.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weer tr gemacht though
hjb roepen is iets anders dan dat op de man af gezeik van jou
Djeezartikel, dus het zullen er wel 4 geweest zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Man (22) neukt 400 vrouwen en heeft spijt
Kijk Hermann, seks maakt niet gelukkig.
oke meneer oogcontact.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent geen haar beter scheve snol.
MADquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Montelly het volgende:
Stimo is kinderspel man, geen aandacht aan besteden.
MEEGELACHEN HAHAHAquote:
Plus ik ben 24, niet 22.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Djeezartikel, dus het zullen er wel 4 geweest zijn
Kaolo hard, hij blijft ook gewoon doorgaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
MEEGELACHEN HAHAHA![]()
Ik kom klaar zet die hoer op uw site![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Maastricht is wel leuk hoor.
Ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
betekent dit dat je er nu nog vaker bent
Dus je zit in bad, je hoort dit zo'n ~3 minuten lang aanquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kaolo hard, hij blijft ook gewoon doorgaanbij 4de refrein hield ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |