Jouw advies, thnx box high fivequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
Niet naar VK luisteren hoor Opso, rare man is dat.
hjbquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
Niet naar VK luisteren hoor Opso, rare man is dat.
je liegtquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta's be like
Oh wacht ben zelf halftatta
Ik wil je.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Tatta's be like
Oh wacht ben zelf halftatta
Laat me voelen ;$quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja duh zo leuk en wamr ben ik nie heur
is ook de enige manier om daar plezier te hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan past hij beter in de Geerd SC, dat is voor alcoholisten
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.quote:
Miljarden*quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je deed gisteren al stoer genoeg met je miljoenen in de bank
Waarom haat en provoceer je altijd zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.!
Whisky > bierquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanille drinkt bier? Wat toevallig
Waar maak ik mi jprecies druk om zo een klein dingetje?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nu maar druk maken dat je vriend meer aandacht aan zijn gameconsole geeft in plaats van aan die dikke reet van jou.!
Ze quote mijn post die niet eens over haar ging, als ze geen reacties van mij wil zien op haar posts dan moet ze mij niet quoten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom haat en provoceer je altijd zo.
Tenzij je haar nu terugpakt omdat ze onnodig lelijk tegen jou deed, in welk geval excuus.
Ops, zelden ze hard gelachenquote:
Geen idee waarom ie zo doetquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom haat en provoceer je altijd zo.
Tenzij je haar nu terugpakt omdat ze onnodig lelijk tegen jou deed, in welk geval excuus.
Bij carnaval hoort bier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal maar ik ga toch bier bestellen bij het carnavallen vanavond.
weer tr gemacht thoughquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze quote mijn post die niet eens over haar ging, als ze geen reacties van mij wil zien op haar posts dan moet ze mij niet quoten.
En ja iemand die dreigt met 'Danny mailen' en die TRs zet op behoorlijke zachte posts omdat haar hormonenkop er niet naar staat die kunnen van mij de tyfus krijgen ja.
Ja, dat zou ik ook maar doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal maar ik ga toch bier bestellen bij het carnavallen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |