Zonder.quote:
In vol ornaat inderdaad boven de honderd. Arme schoentjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ruim 100 kilo dus normaal gesproken. Sow hey.
Staan ze te schelden?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef 99.999 het volgende:
Ik volg nu via internet de raadsvergadering over de komst van een AZC. Nu zijn de boze mensen aan het inspreken. Niveautje weer.
Nee wel verkondigen dat er dochters verkracht gaan worden en meer van dat soort smakelijkheden.quote:
Hoe komen mensen daar in vredesnaam toch bij. Het is alsof iedereen gek is geworden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee wel verkondigen dat er dochters verkracht gaan worden en meer van dat soort smakelijkheden.
Tja, men fokt elkaar lekker op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komen mensen daar in vredesnaam toch bij. Het is alsof iedereen gek is geworden.
De meeste mensen zijn dan ook niet zo snugger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komen mensen daar in vredesnaam toch bij. Het is alsof iedereen gek is geworden.
Inb4 Koos die nu het topic binnenvalt en een beetje op jou begint te schelden omdat je ook een domme PVV'er moet zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet zo snugger.
We hebben goddomme al zo lang televisie, iedereen heeft toch wel eens een buitenlander gezien en kunnen concluderen dat dat ook gewoon een mens is?quote:
Je hoeft er toch niet slim voor te zijn om te bedenken dat vluchtelingen niet hier komen om te verkrachten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet zo snugger.
Meppelse dochters zijn toch spuuglelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee wel verkondigen dat er dochters verkracht gaan worden en meer van dat soort smakelijkheden.
Maak je nu de SC belachelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef Kowloon het volgende:
Er zijn toch interessanter zaken dan die herhalingen van zetten.
Nee, Kaas. We boeken hier wel degelijk progressie. Ook al lijkt dat op het moment zelf soms niet zo.quote:
Omdat ik er vanwege mijn werk nog wel regelmatig mee van doen krijg. Dan is het goed om te weten hoe zo'n vergadering verloopt. Maar de uitkomst is eigenlijk al wel vrij duidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef Kowloon het volgende:
Waarom volg je dat soort dingen du_ke? Er zijn toch interessanter zaken dan die herhalingen van zetten.
Prachtvrouwen hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Meppelse dochters zijn toch spuuglelijk?
Dat moet je in NWS zeggen. Geloven ze je niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
Op stage met een verkrachtingszaak bezig. Erg vervelend. Geen asielzoeker trouwens.
Het is wel een allochtoon, dus dat zal de gemoederen weer bedaren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet je in NWS zeggen. Geloven ze je niet.
Ah gelukkig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een allochtoon, dus dat zal de gemoederen weer bedaren.
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen enkele zaak gezien waarvan niet ofwel het slachtoffer ofwel de dader buiten Nederland was geboren of tweede generatie is.quote:
Is dat in een grote stad? Dan vind ik het niet zo opmerkelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen enkele zaak gezien waarvan niet ofwel het slachtoffer ofwel de dader buiten Nederland was geboren.
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat in een grote stad? Dan vind ik het niet zo opmerkelijk.
Nou ja, indien het slachtoffer wél een blanke autochtoon is dan kan je in elk geval zeggen dat het met de segregatie tegenwoordig wel meevalt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen enkele zaak gezien waarvan niet ofwel het slachtoffer ofwel de dader buiten Nederland was geboren of tweede generatie is.
Ah, overwerk dus. Dan ligt het anders inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik er vanwege mijn werk nog wel regelmatig mee van doen krijg. Dan is het goed om te weten hoe zo'n vergadering verloopt. Maar de uitkomst is eigenlijk al wel vrij duidelijk.
Eerst werden juristen van menselijkheid beticht. Nu de buitenlanders. Gaat weer lekker hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben goddomme al zo lang televisie, iedereen heeft toch wel eens een buitenlander gezien en kunnen concluderen dat dat ook gewoon een mens is?
Dat en maatschappelijke interesse natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, overwerk dus. Dan ligt het anders inderdaad.
Misschien werkt deze link beter http://www.meppelercouran(...)atie-azc-meppel.htmlquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie maar de helft van je plaatje.
Hing dat serieus in Meppel? Wat een niveau zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien werkt deze link beter http://www.meppelercouran(...)atie-azc-meppel.html
Zo te zien wel, is voor een van de ramen van de raadzaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hing dat serieus in Meppel? Wat een niveau zeg.
Ze zijn niet eens origineel. De asielzoeker als primitief beest, je moet het maar verzinnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo te zien wel, is voor een van de ramen van de raadzaal.
De vorige keer was een van de leuzen hop, hop, hop, immigratiestop! Die vond ik wel leuk gevondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens origineel. De asielzoeker als primitief beest, je moet het maar verzinnen.
Die is niet venijnig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De vorige keer was een van de leuzen hop, hop, hop, immigratiestop! Die vond ik wel leuk gevonden
De zonnige kant is dat wel opeens het hele land interesse in politieke besluitvorming heeft gekregen. Fijn toch al die betrokken burgers?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo te zien wel, is voor een van de ramen van de raadzaal.
We gaan naar een wereld zonder Playboy, that's for sure.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld?
Klopt hoor en een paar figuren die bij de commissievergadering nog buiten boos stonden te roepen namen nu de moeite om de raad rechtstreeks toe te spreken door gebruik te maken van hun spreekrecht in de vergadering. Dat vind ik echt geen verkeerde ontwikkeling.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De zonnige kant is dat wel opeens het hele land interesse in politieke besluitvorming heeft gekregen. Fijn toch al die betrokken burgers?
Dat blad was halverwege de jaren 80 al achterhaald.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
We gaan naar een wereld zonder Playboy, that's for sure.
Ik geloof je direct. Nog nooit een "gelezen".quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat blad was halverwege de jaren 80 al achterhaald.
Wie is dan wel in jullie handjes gevallen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
Op stage met een verkrachtingszaak bezig. Erg vervelend. Geen asielzoeker trouwens.
De vorige ronde vond ik deze wel vermakelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben wel fan van deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die was de vorige keer ook fijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Creatievelingen wel allemaal.
Maar geen relletjes verwacht vanavond dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha die was de vorige keer ook fijn
Toch schoot ik in de lach.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Creatievelingen wel allemaal.
Heel chill inderdaad.quote:
Neuh, was wel zat politie op de been. Maar dat agressieve zit er hier niet zo heel erg in. Als het bij wat van dergelijke protesten en deelname aan het politieke debat blijft vind ik het wel prima.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar geen relletjes verwacht vanavond dan?
Wel leuk om te bedenken dat, bij gebrek aan enige hersencapaciteit bij die mannen, ze inderdaad waarschijnlijk door huisvrouwen zijn gemaakt.quote:
Van die verlepte met een pittig kort kapsel die er heimelijk van dromen eens door zo'n goddelijke mediterraan genomen te worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel leuk om te bedenken dat, bij gebrek aan enige hersencapaciteit bij die mannen, ze inderdaad waarschijnlijk door huisvrouwen zijn gemaakt.
Jij komt anders ook bepaald niet in de buurt van een knappe surfer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Van die verlepte met een pittig kort kapsel die er heimelijk van dromen eens door zo'n goddelijke mediterraan genomen te worden.
Ze hebben met Marco van Ginkel nu wel een lekkere voetballer. Ook wel type van Kowloon denk ik.quote:
Maar ik sta niet droogquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij komt anders ook bepaald niet in de buurt van een knappe surfer.
Komt van Vitesse hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben met Marco van Ginkel nu wel een lekkere voetballer. Ook wel type van Kowloon denk ik.
Ja klopt. Heeft het ook niet helemaal waargemaakt in Italië en Engeland. Maar goed, niks mis mee. Luuk de Jong had hetzelfde en is nu voor de eredivisie gewoon echt perfect, denk dat Van Ginkel ook zo eentje kan worden.quote:
Hij kijkt wel nors op iedere foto.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben met Marco van Ginkel nu wel een lekkere voetballer. Ook wel type van Kowloon denk ik.
En puntige knieën zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij kijkt wel nors op iedere foto.
PSV wordt kampioen en staat in de 1/8 finale van de CL. Laat Feyenoord of AZ maar lekker de beker winnen. Liefst Feyenoord natuurlijk, maar in beide gevallen ga ik wel ff naar het feestje.quote:
Oh, gezellie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen en staat in de 1/8 finale van de CL. Laat Feyenoord of AZ maar lekker de beker winnen. Liefst Feyenoord natuurlijk, maar in beide gevallen ga ik wel ff naar het feestje.
Wel raar eigenlijk dat die club het zo normaal vindt om aldoor gewoon lekker derde te worden. Maar goed, straks staat daar met afstand het grootste stadion van Nederland, stijgt het budget dus lekker mee en gaan ze eindelijk weer titels naar Rotterdam brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:
Ook de laatste hoop voor Feyenoord om nog iets van het seizoen te maken.
Een stadion met kantelbaar veld zeker zodat de bal het doel in rolt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk dat die club het zo normaal vindt om aldoor gewoon lekker derde te worden. Maar goed, straks staat daar met afstand het grootste stadion van Nederland, stijgt het budget dus lekker mee en gaan ze eindelijk weer titels naar Rotterdam brengen.
Eerst komt er een nieuwe lijn naar Hoek van Holland.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Kowloon het volgende:
Een metrolijn vanaf Kralingse Zoom naar Slinge zou overigens wel een goed plan zijn.
Wat heeft dat nou voor zin?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst komt er een nieuwe lijn naar Hoek van Holland.
"Van stad tot strand" is de gedachte. Het wordt dan een verlenging van de B-lijn.quote:
Beetje onzinnig. Je kan gewoon met de trein naar HvH strand vanaf CS.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Van stad tot strand" is de gedachte. Het wordt dan een verlenging van de B-lijn.
En straks dus ook direct vanaf Beurs. Eind 2017 moet het klaar zijn dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Je kan gewoon met de trein naar HvH strand vanaf CS.
Lekker naar braboland, inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon niet in R'dam of omgeving komen, probleem opgelost.
"Op vakantie in eigen land, nu ook met strand!"quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Van stad tot strand" is de gedachte. Het wordt dan een verlenging van de B-lijn.
It's complicated?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar blijf ik voorlopig even weg.
Wel sneu dat hij zijn schoonmoeder zo teleurstelt dit weekend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, gezallig.
Je schoonmoeder is geen lekkere gilf?
Bootjes houden ze toch al van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je moslims mee richting zee brengen.
Die ligt er al. Zelfs het normaalspoor kan blijven liggen omdat de Rotterdamse metro daar ook op rijdt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst komt er een nieuwe lijn naar Hoek van Holland.
Dan gaat ze waarschijnlijk voor de buurjongen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel sneu dat hij zijn schoonmoeder zo teleurstelt dit weekend.
Station Beurs ontlasten, een extra noord-zuid verbinding maken (zodat ook het netwerk robuuster wordt doordat er een ring ontstaat) en het nieuwe stadion is dan ook per metro bereikbaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Euribob het volgende:
Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je met de metro van Kralingse Zoom naar Slinge zou willen. Kralingse Zoom heeft alles wat Slinge ook heeft + een uni naast de deur.
Rare ingrediënten.quote:
Is wel wat voor je dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Wat is Studio Powned toch ontzettend amateuristische televisie.
Ik vergeet er elke keer weer naar te kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Ik zet het nooit af nee, maar ik snap eigenlijk niet waarom niet. Waarschijnlijk in de hoop dat Rutger Castricum me nog even een makkelijke lach bezorgt. Is nog niet gelukt.quote:
Ook al een US-EU privacydeal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Perrin het volgende:
Robin kan weer blij zijn:
http://www.volkskrant.nl/(...)tegen-ttip~a4238680/
Open deur much?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Goede zaak.quote:Dan heb je een recht - het aanrecht - en dan maak je er geen gebruik van. Zoiets moet de 49-jarige inwoner van de Italiaanse dorpje Sonnino hebben gedacht toen hij aangifte deed tegen zijn vrouw. Ze weigerde voor hem te koken. De aanklacht: mishandeling in de relationele sfeer. De mogelijke straf, althans in theorie: twee tot zes jaar gevangenis.
Nijeveen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef 99.999 het volgende:
Zo, de raad heeft met ruime meerderheid ingestemd met de locatie voor een AZC.
Tussen Meppel en Nijeveen in een stuk agrarisch gebied wat ooit op termijn misschien eens woonwijk zou moeten worden.quote:
Nu een plek voor de Untermenschen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tussen Meppel en Nijeveen in een stuk agrarisch gebied wat ooit op termijn misschien eens woonwijk zou moeten worden.
Limburg?quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu een plek voor de Untermenschen.
Ligt ook vrij laag.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu een plek voor de Untermenschen.
Venlo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral daar inderdaad.
[ afbeelding ]
Rotterdam is ook redelijk donker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral daar inderdaad.
[ afbeelding ]
Mooie baard.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Friek_ het volgende:
Een havo-3 klas waar ik moeite mee heb, moest tijdens een mentoruur een paar tips (verbeterpunten) en tops (positieve punten) opschrijven voor me. Een leerling over de tops:
[ afbeelding ]
Maar dan op z'n kop.
Goed voorbereid en goedlachs. BAM.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:16 schreef Friek_ het volgende:
Een havo-3 klas waar ik moeite mee heb, moest tijdens een mentoruur een paar tips (verbeterpunten) en tops (positieve punten) opschrijven voor me. Een leerling over de tops:
[ afbeelding ]
Maar dan op z'n kop.
Oh staat dat op de laatste regel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mooie baard.![]()
Nog nieuwe inzichten opgedaan?
Ik heb zelf een tamelijk onleesbaar handschrift dus ik heb daar wel ervaring mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh staat dat op de laatste regel.Ik kon het niet lezen en dacht de naam van de leerling.
Haha. Ik vind jou ook echt het type persoon voor een onleesbaar handschrift.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tamelijk onleesbaar handschrift dus ik heb daar wel ervaring mee.
Stuk efficiënter.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tamelijk onleesbaar handschrift dus ik heb daar wel ervaring mee.
Je kan een beetje agressie kwijt, das alles.quote:
Een vrouwenhandschrift dus?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik schrijf netter met een pen dan de meeste mensen typen.
Nee, dat is niet helemaal de juiste beschrijving. Vrouwen schrijven traag en in rare vrouwelijke vrolijke ronde grote letters. Ik schrijf op een andere manier duidelijk. Gewoon strak en helder. Het is bijna geil, die geschreven teksten van mij.quote:
Ja, blijkbaar vinden sommige leerlingen dat ik best veel scheld tijdens mijn lessen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mooie baard.![]()
Nog nieuwe inzichten opgedaan?
Muure Burt lees ik nog steeds, maar wel komisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb 'm nog eens geüpload:
[ afbeelding ]
Ze vindt dat je een mooie baard hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met wat voor woorden?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar vinden sommige leerlingen dat ik best veel scheld tijdens mijn lessen.
Nee, strenger worden, leerlingen sneller eruit sturen, dat soort meuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Muure Burt lees ik nog steeds, maar wel komisch.
Wat stond er bij downs: stomme kale knikker?
Wat serieuzer: sommige leerlingen vinden het al iets te als je zegt 'tering hey, doe eens even normaal', wanneer je een leerling corrigeert of abnormaal gedrag opmerkt. Op zich snap ik dat ook wel - corrigeren moet je natuurlijk ook zo correct mogelijk doen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat serieuzer: sommige leerlingen vinden het al iets te als je zegt 'tering hey, doe eens even normaal', wanneer je een leerling corrigeert of abnormaal gedrag opmerkt. Op zich snap ik dat ook wel - corrigeren moet je natuurlijk ook zo correct mogelijk doen.
Hahaha. Bert Visscher voor de klas.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat serieuzer: sommige leerlingen vinden het al iets te als je zegt 'tering hey, doe eens even normaal', wanneer je een leerling corrigeert of abnormaal gedrag opmerkt. Op zich snap ik dat ook wel - corrigeren moet je natuurlijk ook zo correct mogelijk doen.
Waarom ben je eigenlijk niet streng? Vind je het vervelend om dan met een klas nooit lol te kunnen hebben, maar altijd heel eenzijdig dictatoriaal op te treden? Heb ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, strenger worden, leerlingen sneller eruit sturen, dat soort meuk.
De laatste tijd probeer ik dat wat meer te zijn. Punt is meer dat het enorm veel energie kost om dat te zijn - je moet leerlingen echt heel strak op de huid zitten. Soms heb ik daar niet de puf meer voor en vind ik het wel mooi geweest voor een dag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet streng? Vind je het vervelend om dan met een klas nooit lol te kunnen hebben, maar altijd heel eenzijdig dictatoriaal op te treden? Heb ik ook wel hoor.
Ik heb de vorige upload gewoon CTRL+ALT+Pijltje omlaag gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha zoek eens op "slowmo fight op n pleintje" [sic] op de Dumpert. Heerlijk filmpje. Vind jij ook wel mooi.quote:
Duidelijk. Probleem met die kinderen is dat ze het ook direct haarfijn aanvoelen wanneer je een 'zwak' momentje hebt of inconsequent bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De laatste tijd probeer ik dat wat meer te zijn. Punt is meer dat het enorm veel energie kost om dat te zijn - je moet leerlingen echt heel strak op de huid zitten. Soms heb ik daar niet de puf meer voor en vind ik het wel mooi geweest voor een dag.
De huurprijs in Tilburg zakt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:28 schreef Heilwasser het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)rkt-is-ongezond.html
Frappant.
Huren gestegen na 5 jaar minimale bouwproductie. Wie had dat gedacht?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:28 schreef Heilwasser het volgende:
Frappant.
Wauw.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha zoek eens op "slowmo fight op n pleintje" [sic] op de Dumpert. Heerlijk filmpje. Vind jij ook wel mooi.
Altijd goed op een christelijke school.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar vinden sommige leerlingen dat ik best veel scheld tijdens mijn lessen.
Hij citeert ook bovengemiddeld vaak Nietzsche, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd goed op een christelijke school.
Niet zo hè, Dickey Fuller?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:47 schreef Reya het volgende:
Vastgoedmeneertje probeert het weer goed te praten, uiteraard.
NOS loopt een beetje mijn ideeën te jatten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:28 schreef Heilwasser het volgende:
Frappant.
"Prijzen in Harderwijk lopen de spuigaten uit. Ruim fl. 800 voor een eengezinswoning."quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NOS loopt een beetje mijn ideeën te jatten.
Waarbij Koos dan gelijk zou hebben, maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inb4 Koos die nu het topic binnenvalt en een beetje op jou begint te schelden omdat je ook een domme PVV'er moet zijn.
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarbij Koos dan gelijk zou hebben, maar dat even terzijde.
Ik las een topic bijnde buren. Dat stelde qua PVV-gehalte ook weer niet teleur.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarbij Koos dan gelijk zou hebben, maar dat even terzijde.
Nee, het is daar inderdaad goed raak.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik las een topic bijnde buren. Dat stelde qua PVV-gehalte ook weer niet teleur.
Hoho, en omstreken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Prijzen in Harderwijk lopen de spuigaten uit. Ruim fl. 800 voor een eengezinswoning."
Jazeker, we maken onderdeel uit van de Noordwest-Veluwe, ook wel bekend als de regio Randmeren, die loopt van Nijkerk tot Oldebroek.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel een 'omstreken'?
Doe maar luxe!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jazeker, we maken onderdeel uit van de Noordwest-Veluwe, ook wel bekend als de regio Randmeren, die loopt van Nijkerk tot Oldebroek.
Weer de hele dag training.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alles chill in het Brusselse vandaag?
Dolletjes! Heel de dag fokken terwijl je doet of dat je oplet dus?quote:
Niet te wijs, Smeagol.quote:
Je hebt wel veel training nodig voor een senior.quote:
quote:
Noem het dan gewoon 'cursus', inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt wel veel training nodig voor een senior.
Misschien zit Reya wel heel agile te scrummen in een standup meeting.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon 'cursus', inderdaad.
Lean six sigma black belt freemasonry.quote:
Lekker geeltjes plakken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien zit Reya wel heel agile te scrummen in een standup meeting.
Hoop er nooit iets mee te hoeven doen. Wat een onzin.quote:
In het onderwijs zal het veel verschil maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoop er nooit iets mee te hoeven doen. Wat een onzin.
Ik weet het altijd goed te ontwijken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoop er nooit iets mee te hoeven doen. Wat een onzin.
Jij mag blijven zitten tijdens een standup.quote:
In de zorg eveneens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In het onderwijs zal het veel verschil maken.
Dan ben ik nog de langste.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij mag blijven zitten tijdens een standup.
quote:
Matige waterkwaliteit.quote:
Typisch GroenLinks.quote:
Reya is gewoon een held.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien zit Reya wel heel agile te scrummen in een standup meeting.
Nou ja, als Koos het zegt sluit ik me hierbij aan.quote:
Je werkt tegenwoordig met een team Indiërs?quote:
Nee, zit er hier niet één.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je werkt tegenwoordig met een team Indiërs?
Chinezen?quote:
En in onwelriekend zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:25 schreef Heilwasser het volgende:
Aziaten zijn over het algemeen goed in wiskunde.
En goed in soep.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:25 schreef Heilwasser het volgende:
En in namaken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:25 schreef Heilwasser het volgende:
Precies, dat zal ook de reden zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:25 schreef Heilwasser het volgende:
Er stond hier laatst een Afrikaan in de Jumbo die eveneens een goede parfum ontbeerde.quote:
Ben jij goed in wiskunde, Tem?quote:
Na een paar weken in de bush te hebben geleefd moest ik tot mijn verbazing erkennen dat er in Windhoek een behoorlijk aantal welriekende juffrouwen rondliepen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er stond hier laatst een Afrikaan in de Jumbo die eveneens een goede parfum ontbeerde.
Levenservaring.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Na een paar weken in de bush te hebben geleefd moest ik tot mijn verbazing erkennen dat er in Windhoek een behoorlijk aantal welriekende juffrouwen rondliepen.
Ach, op de middelbare school had ik een 9 op mijn eindlijst. Voor de rest nooit veel mee gedaan.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Na een paar weken in de bush te hebben geleefd moest ik tot mijn verbazing erkennen dat er in Windhoek een behoorlijk aantal welriekende juffrouwen rondliepen.
Door die slowmotion zie je ook duidelijk in wat voor een blinde paniek ze vechten. En dan af en toe zo'n lekkere tik op die vervelende gezichten. Mooi man. Hehe.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw.
Groenbruin leek die manier van vechten wel geperfectioneerd te hebben toen hij twee keer achter elkaar zijn tegenstander vol van de zijkant op het hoofd raakte.
Om dan vervolgens, als de tegenstander naar achter uitwijkt en hij de genadeklap uit wil delen finaal (maar dan ook echt finaal) te missen waardoor meneer genoodzaakt is de aanval te staken.
Wauw.
Beetje autistische trekjes, die Tem.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, op de middelbare school had ik een 9 op mijn eindlijst. Voor de rest nooit veel mee gedaan.
Volgens mij werkt er sinds een paar dagen een lekker mannetje bij jullie die ik heel vaag ken. Veranderde ineens z'n LinkedIn status.quote:
De onderbuikers gebruiken de aanrandings incidenten als argument. De staatsmedia schiet ze af als onderbuikende tokkies. Wat verontrustende bewoners willen zeggen, is dat deze groep asielzoekers voor problemen gaan zorgen. En dat gaan zijn zeker. Niemand hoog of laag opgeleid kan dat ontkennen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Netjes. Was blij met mijn hoge CE-cijfer, compenseerde de schoolexamens mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, op de middelbare school had ik een 9 op mijn eindlijst. Voor de rest nooit veel mee gedaan.
GroenLinks en SP vinden het mooi, kunnen al die PVV-stemmende kapsters mooi naar Almere en Purmerend.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Vluchtelingen behouden voorrang op woning in Amsterdam
Schande.
Vanzelfsprekend. De vraag is hoeveel problemen. En de andere vraag is hoeveel ze opleveren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
De onderbuikers gebruiken de aanrandings incidenten als argument. De staatsmedia schiet ze af als onderbuikende tokkies. Wat verontrustende bewoners willen zeggen, is dat deze groep asielzoekers voor problemen gaan zorgen. En dat gaan zijn zeker. Niemand hoog of laag opgeleid kan dat ontkennen.
Ik kijk niet echt naar "lekkere" mannetjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij werkt er sinds een paar dagen een lekker mannetje bij jullie die ik heel vaag ken. Veranderde ineens z'n LinkedIn status.
Houden zo, leidt alleen maar af van het werk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt naar "lekkere" mannetjes.
Ja, maar dat asielzoekers uitdagingen en kosten met zich meebrengen weet ook iedereen. Dat betekent echter niet dat vluchtelingen niet meer opgevangen moeten worden. Veel "bezorgde burgers" kunnen die link niet maken en dat helpt de discussie niet vooruit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
De onderbuikers gebruiken de aanrandings incidenten als argument. De staatsmedia schiet ze af als onderbuikende tokkies. Wat verontrustende bewoners willen zeggen, is dat deze groep asielzoekers voor problemen gaan zorgen. En dat gaan zijn zeker. Niemand hoog of laag opgeleid kan dat ontkennen.
Je kan lokaal zaken best heel goed regelen en daarmee de meeste ellende voorkomen. Vooralsnog zorgt het vooral voor problemen doordat die onderbuikende tokkies met dreigementen gaan strooien...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
'De meeste ellende voorkomen'. In gegoede buurten wordt alle ellende voorkomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan lokaal zaken best heel goed regelen en daarmee de meeste ellende voorkomen. Vooralsnog zorgt het vooral voor problemen doordat die onderbuikende tokkies met dreigementen gaan strooien...
Precies. De hele reden dat wij nog "slechte buurten" tolereren is omdat wij daar tokkies en asielzoekers kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:19 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
'De meeste ellende voorkomen'. In gegoede buurten wordt alle ellende voorkomen.
Noord-Afrikanen zijn anders zeer ijdel, rein en een genot voor het oog.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er stond hier laatst een Afrikaan in de Jumbo die eveneens een goede parfum ontbeerde.
Nonsens.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:19 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
'De meeste ellende voorkomen'. In gegoede buurten wordt alle ellende voorkomen.
Enkel geen genot voor het reukorgaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noord-Afrikanen zijn anders zeer ijdel, rein en een genot voor het oog.
Volgens mij harken die nog aardig wat geld binnen via hun buitenlandse investeringen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:26 schreef Drugshond het volgende:
Dr. Doom: Saudi-Arabië over drie jaar failliet bij lage olieprijs
Ach, de doemdenkers slaan meestal de plank mis. Ook nu.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:26 schreef Drugshond het volgende:
Dr. Doom: Saudi-Arabië over drie jaar failliet bij lage olieprijs
Ook ten zuiden van de Sahara kunnen ze er wat van viel me op.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het blikvoer 1 dag over datum is spugen deze arme vluchtelingen het voor je voeten uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, maar ze hebben aardig wat inkomsten nodig om de lieve vrede te bewaren. Zo'n goed gevuld SWF is dan zeker niet voldoende.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij harken die nog aardig wat geld binnen via hun buitenlandse investeringen.
Dit was een 'zuid-Afrikaan', als mijn vooroordelen me niet in de steek laten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:29 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als het blikvoer 1 dag over datum is spugen deze arme vluchtelingen het voor je voeten uit.
Ik begrijp je post niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:29 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als het blikvoer 1 dag over datum is spugen deze arme vluchtelingen het voor je voeten uit.
Ik kan ze niet onderscheiden van noord Zuid of vreemde stam btw.
Oh god, dan moeten ze besparen op de bouw van de 1 mile tower. Poeh poeh, nou nou. Hun uitgavenpatroon was gericht op prestige. Nu mogen ze niet meer pronken... maar failliet gaan... dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zeker, maar ze hebben aardig wat inkomsten nodig om de lieve vrede te bewaren. Zo'n goed gevuld SWF is dan zeker niet voldoende.
U doelt op een Afrikaan van beneden de Sahara?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dit was een 'zuid-Afrikaan', als mijn vooroordelen me niet in de steek laten.
Ok.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:29 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zo'n torentje is niets. Ze hebben dit jaar al een tekort van 90 miljard dollar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh god, dan moeten ze besparen op de bouw van de 1 mile tower. Poeh poeh, nou nou. Hun uitgavenpatroon was gericht op prestige. Nu mogen ze niet meer pronken... maar failliet gaan... dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Terwijl ze je dochter verkrachten en briefjes van honderd euro in de fik steken. De ondankbare honden.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:29 schreef Tamabralski het volgende:
Na'am.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
U doelt op een Afrikaan van beneden de Sahara?
Ik zag filmpjes over ontevreden zwarte vluchtelingen op youtube. Ik doelde daarmee op hun 'ijdele reine' (godsvervelende en ondankbare) mentaliteit. En daar gaan wij vast en zeker mee te maken krijgen ook.quote:
Tegelijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terwijl ze je dochter verkrachten en briefjes van honderd euro in de fik steken. De ondankbare honden.
En dankzij hun worden we ook nog eens onze woningen uitgeschopt!!!111!!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Terwijl ze je dochter verkrachten en briefjes van honderd euro in de fik steken. De ondankbare honden.
Onderbuiktokkie gespot.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:29 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Filmpjes op Youtube, dé bron voor een objectief beeld van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:38 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zag filmpjes over ontevreden zwarte vluchtelingen op youtube. Ik doelde daarmee op hun 'ijdele reine' (godsvervelende en ondankbare) mentaliteit. En daar gaan wij vast en zeker mee te maken krijgen ook.
Tjah, ik haal al mijn nieuws af van Facebook en NuJij.nl.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Filmpjes op Youtube, dé bron voor een objectief beeld van de werkelijkheid.
Geen nieuws op liveleak en youtjoep kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, ik haal al mijn nieuws af van Facebook en NuJij.nl.
Ook gemiddeld anderhalf punt hoger gescoord?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Netjes. Was blij met mijn hoge CE-cijfer, compenseerde de schoolexamens mooi.
Hoeveel zwarte vluchtelingen uit Noord-Afrika heb jij gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:38 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zag filmpjes over ontevreden zwarte vluchtelingen op youtube. Ik doelde daarmee op hun 'ijdele reine' (godsvervelende en ondankbare) mentaliteit. En daar gaan wij vast en zeker mee te maken krijgen ook.
Dat kunnen wel eventjes trekken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo'n torentje is niets. Ze hebben dit jaar al een tekort van 90 miljard dollar.
Of duwen.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen, Mutti.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel zwarte vluchtelingen uit Noord-Afrika heb jij gezien?
Tjah, je weet natuurlijk nooit van de markt voor zand de komende jaren gaat doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
S-A moet maar eens met een goede strategie komen om langzaam maar zeker minder afhankelijk van olie te worden.
Binnen 100 jaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kon mij herinneren dat Dubai 3 jaar geleden ook failliet zou gaan.
http://www.theguardian.co(...)-largest-solar-plantquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:47 schreef Kaas- het volgende:
S-A moet maar eens met een goede strategie komen om langzaam maar zeker minder afhankelijk van olie te worden.
China is eerst aan de beurt volgens deze SC.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kon mij herinneren dat Dubai 3 jaar geleden ook failliet zou gaan.
Kamelenvlees exporteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, je weet natuurlijk nooit van de markt voor zand de komende jaren gaat doen.
Ik maak er inderdaad geen semantisch spelletje van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:32 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
De vluchtelingen-ellende hebben we het over. Je maakt er toch geen semantisch spelletje van?
Correct. Leve de megabubbel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
China is eerst aan de beurt volgens deze SC.
Mwah. Ik wil die plebejers gewoon even op de feiten drukken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het mooi dat de anti-Russische en pro-Europese belangen toevallig dezelfde zijn, waardoor waht zich genoodzaakt voelt tot het D66-kamp te behoren.
OV-chipkaart überhaupt niet geven is ook een idee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:29 schreef Kowloon het volgende:
De PvdA moet het feest weer verpesten en dan ook nog op basis van gluiperige argumenten:
http://www.nu.nl/politiek(...)opzetten-studie.html
Dat vinden ze dan weer geen goed idee bij de PvdA. Wat een club is het ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
OV-chipkaart überhaupt niet geven is ook een idee.
Ik zie niet wat er mis mee is. Als je van baan verandert moet je toch ook je leasebak inleveren?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:29 schreef Kowloon het volgende:
De PvdA moet het feest weer verpesten en dan ook nog op basis van gluiperige argumenten:
Gratis leaseauto's voor studenten, dat lijkt mij wel een goede zet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis mee is. Als je van baan verandert moet je toch ook je leasebak inleveren?
Stiekem is waht ook wel een verstandige kerel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het mooi dat de anti-Russische en pro-Europese belangen toevallig dezelfde zijn, waardoor waht zich genoodzaakt voelt tot het D66-kamp te behoren.
Dat is goed nieuws, Disana. Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:53 schreef Disana het volgende:
Opluchting: er was sprake van dat ik geopereerd zou moeten worden, maar ik kreeg net bericht dat de medicatie aanslaat en de operatie dus van de baan is.
Dankjewel. Ik denk dat ik gebakjes ga kopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, Disana. Ik ben blij voor je.
Dat is mooi Disquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:53 schreef Disana het volgende:
Opluchting: er was sprake van dat ik geopereerd zou moeten worden, maar ik kreeg net bericht dat de medicatie aanslaat en de operatie dus van de baan is.
Beter gewoon studenten na hun studie ook gratis met het OV laten reizen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:53 schreef Disana het volgende:
Mooi nieuws!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:53 schreef Disana het volgende:
Met goed nieuws het weekend in.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:53 schreef Disana het volgende:
Fijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:53 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |