Zonder.quote:
In vol ornaat inderdaad boven de honderd. Arme schoentjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ruim 100 kilo dus normaal gesproken. Sow hey.
Staan ze te schelden?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef 99.999 het volgende:
Ik volg nu via internet de raadsvergadering over de komst van een AZC. Nu zijn de boze mensen aan het inspreken. Niveautje weer.
Nee wel verkondigen dat er dochters verkracht gaan worden en meer van dat soort smakelijkheden.quote:
Hoe komen mensen daar in vredesnaam toch bij. Het is alsof iedereen gek is geworden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee wel verkondigen dat er dochters verkracht gaan worden en meer van dat soort smakelijkheden.
Tja, men fokt elkaar lekker op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komen mensen daar in vredesnaam toch bij. Het is alsof iedereen gek is geworden.
De meeste mensen zijn dan ook niet zo snugger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe komen mensen daar in vredesnaam toch bij. Het is alsof iedereen gek is geworden.
Inb4 Koos die nu het topic binnenvalt en een beetje op jou begint te schelden omdat je ook een domme PVV'er moet zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet zo snugger.
We hebben goddomme al zo lang televisie, iedereen heeft toch wel eens een buitenlander gezien en kunnen concluderen dat dat ook gewoon een mens is?quote:
Je hoeft er toch niet slim voor te zijn om te bedenken dat vluchtelingen niet hier komen om te verkrachten?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn dan ook niet zo snugger.
Meppelse dochters zijn toch spuuglelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee wel verkondigen dat er dochters verkracht gaan worden en meer van dat soort smakelijkheden.
Maak je nu de SC belachelijk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef Kowloon het volgende:
Er zijn toch interessanter zaken dan die herhalingen van zetten.
Nee, Kaas. We boeken hier wel degelijk progressie. Ook al lijkt dat op het moment zelf soms niet zo.quote:
Omdat ik er vanwege mijn werk nog wel regelmatig mee van doen krijg. Dan is het goed om te weten hoe zo'n vergadering verloopt. Maar de uitkomst is eigenlijk al wel vrij duidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef Kowloon het volgende:
Waarom volg je dat soort dingen du_ke? Er zijn toch interessanter zaken dan die herhalingen van zetten.
Prachtvrouwen hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Meppelse dochters zijn toch spuuglelijk?
Dat moet je in NWS zeggen. Geloven ze je niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
Op stage met een verkrachtingszaak bezig. Erg vervelend. Geen asielzoeker trouwens.
Het is wel een allochtoon, dus dat zal de gemoederen weer bedaren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet je in NWS zeggen. Geloven ze je niet.
Ah gelukkig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een allochtoon, dus dat zal de gemoederen weer bedaren.
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen enkele zaak gezien waarvan niet ofwel het slachtoffer ofwel de dader buiten Nederland was geboren of tweede generatie is.quote:
Is dat in een grote stad? Dan vind ik het niet zo opmerkelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen enkele zaak gezien waarvan niet ofwel het slachtoffer ofwel de dader buiten Nederland was geboren.
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat in een grote stad? Dan vind ik het niet zo opmerkelijk.
Nou ja, indien het slachtoffer wél een blanke autochtoon is dan kan je in elk geval zeggen dat het met de segregatie tegenwoordig wel meevalt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb ik nog geen enkele zaak gezien waarvan niet ofwel het slachtoffer ofwel de dader buiten Nederland was geboren of tweede generatie is.
Ah, overwerk dus. Dan ligt het anders inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat ik er vanwege mijn werk nog wel regelmatig mee van doen krijg. Dan is het goed om te weten hoe zo'n vergadering verloopt. Maar de uitkomst is eigenlijk al wel vrij duidelijk.
Eerst werden juristen van menselijkheid beticht. Nu de buitenlanders. Gaat weer lekker hier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben goddomme al zo lang televisie, iedereen heeft toch wel eens een buitenlander gezien en kunnen concluderen dat dat ook gewoon een mens is?
Dat en maatschappelijke interesse natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, overwerk dus. Dan ligt het anders inderdaad.
Misschien werkt deze link beter http://www.meppelercouran(...)atie-azc-meppel.htmlquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie maar de helft van je plaatje.
Hing dat serieus in Meppel? Wat een niveau zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien werkt deze link beter http://www.meppelercouran(...)atie-azc-meppel.html
Zo te zien wel, is voor een van de ramen van de raadzaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hing dat serieus in Meppel? Wat een niveau zeg.
Ze zijn niet eens origineel. De asielzoeker als primitief beest, je moet het maar verzinnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo te zien wel, is voor een van de ramen van de raadzaal.
De vorige keer was een van de leuzen hop, hop, hop, immigratiestop! Die vond ik wel leuk gevondenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens origineel. De asielzoeker als primitief beest, je moet het maar verzinnen.
Die is niet venijnig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De vorige keer was een van de leuzen hop, hop, hop, immigratiestop! Die vond ik wel leuk gevonden
De zonnige kant is dat wel opeens het hele land interesse in politieke besluitvorming heeft gekregen. Fijn toch al die betrokken burgers?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo te zien wel, is voor een van de ramen van de raadzaal.
We gaan naar een wereld zonder Playboy, that's for sure.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld?
Klopt hoor en een paar figuren die bij de commissievergadering nog buiten boos stonden te roepen namen nu de moeite om de raad rechtstreeks toe te spreken door gebruik te maken van hun spreekrecht in de vergadering. Dat vind ik echt geen verkeerde ontwikkeling.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De zonnige kant is dat wel opeens het hele land interesse in politieke besluitvorming heeft gekregen. Fijn toch al die betrokken burgers?
Dat blad was halverwege de jaren 80 al achterhaald.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
We gaan naar een wereld zonder Playboy, that's for sure.
Ik geloof je direct. Nog nooit een "gelezen".quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat blad was halverwege de jaren 80 al achterhaald.
Wie is dan wel in jullie handjes gevallen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
Op stage met een verkrachtingszaak bezig. Erg vervelend. Geen asielzoeker trouwens.
De vorige ronde vond ik deze wel vermakelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben wel fan van deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha die was de vorige keer ook fijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Creatievelingen wel allemaal.
Maar geen relletjes verwacht vanavond dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha die was de vorige keer ook fijn
Toch schoot ik in de lach.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Creatievelingen wel allemaal.
Heel chill inderdaad.quote:
Neuh, was wel zat politie op de been. Maar dat agressieve zit er hier niet zo heel erg in. Als het bij wat van dergelijke protesten en deelname aan het politieke debat blijft vind ik het wel prima.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar geen relletjes verwacht vanavond dan?
Wel leuk om te bedenken dat, bij gebrek aan enige hersencapaciteit bij die mannen, ze inderdaad waarschijnlijk door huisvrouwen zijn gemaakt.quote:
Van die verlepte met een pittig kort kapsel die er heimelijk van dromen eens door zo'n goddelijke mediterraan genomen te worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel leuk om te bedenken dat, bij gebrek aan enige hersencapaciteit bij die mannen, ze inderdaad waarschijnlijk door huisvrouwen zijn gemaakt.
Jij komt anders ook bepaald niet in de buurt van een knappe surfer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Van die verlepte met een pittig kort kapsel die er heimelijk van dromen eens door zo'n goddelijke mediterraan genomen te worden.
Ze hebben met Marco van Ginkel nu wel een lekkere voetballer. Ook wel type van Kowloon denk ik.quote:
Maar ik sta niet droogquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij komt anders ook bepaald niet in de buurt van een knappe surfer.
Komt van Vitesse hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben met Marco van Ginkel nu wel een lekkere voetballer. Ook wel type van Kowloon denk ik.
Ja klopt. Heeft het ook niet helemaal waargemaakt in Italië en Engeland. Maar goed, niks mis mee. Luuk de Jong had hetzelfde en is nu voor de eredivisie gewoon echt perfect, denk dat Van Ginkel ook zo eentje kan worden.quote:
Hij kijkt wel nors op iedere foto.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben met Marco van Ginkel nu wel een lekkere voetballer. Ook wel type van Kowloon denk ik.
En puntige knieën zeker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij kijkt wel nors op iedere foto.
PSV wordt kampioen en staat in de 1/8 finale van de CL. Laat Feyenoord of AZ maar lekker de beker winnen. Liefst Feyenoord natuurlijk, maar in beide gevallen ga ik wel ff naar het feestje.quote:
Oh, gezellie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen en staat in de 1/8 finale van de CL. Laat Feyenoord of AZ maar lekker de beker winnen. Liefst Feyenoord natuurlijk, maar in beide gevallen ga ik wel ff naar het feestje.
Wel raar eigenlijk dat die club het zo normaal vindt om aldoor gewoon lekker derde te worden. Maar goed, straks staat daar met afstand het grootste stadion van Nederland, stijgt het budget dus lekker mee en gaan ze eindelijk weer titels naar Rotterdam brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:
Ook de laatste hoop voor Feyenoord om nog iets van het seizoen te maken.
Een stadion met kantelbaar veld zeker zodat de bal het doel in rolt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk dat die club het zo normaal vindt om aldoor gewoon lekker derde te worden. Maar goed, straks staat daar met afstand het grootste stadion van Nederland, stijgt het budget dus lekker mee en gaan ze eindelijk weer titels naar Rotterdam brengen.
Eerst komt er een nieuwe lijn naar Hoek van Holland.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Kowloon het volgende:
Een metrolijn vanaf Kralingse Zoom naar Slinge zou overigens wel een goed plan zijn.
Wat heeft dat nou voor zin?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst komt er een nieuwe lijn naar Hoek van Holland.
"Van stad tot strand" is de gedachte. Het wordt dan een verlenging van de B-lijn.quote:
Beetje onzinnig. Je kan gewoon met de trein naar HvH strand vanaf CS.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Van stad tot strand" is de gedachte. Het wordt dan een verlenging van de B-lijn.
En straks dus ook direct vanaf Beurs. Eind 2017 moet het klaar zijn dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje onzinnig. Je kan gewoon met de trein naar HvH strand vanaf CS.
Lekker naar braboland, inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon niet in R'dam of omgeving komen, probleem opgelost.
"Op vakantie in eigen land, nu ook met strand!"quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Van stad tot strand" is de gedachte. Het wordt dan een verlenging van de B-lijn.
It's complicated?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar blijf ik voorlopig even weg.
Wel sneu dat hij zijn schoonmoeder zo teleurstelt dit weekend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, gezallig.
Je schoonmoeder is geen lekkere gilf?
Bootjes houden ze toch al van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je moslims mee richting zee brengen.
Die ligt er al. Zelfs het normaalspoor kan blijven liggen omdat de Rotterdamse metro daar ook op rijdt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst komt er een nieuwe lijn naar Hoek van Holland.
Dan gaat ze waarschijnlijk voor de buurjongen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel sneu dat hij zijn schoonmoeder zo teleurstelt dit weekend.
Station Beurs ontlasten, een extra noord-zuid verbinding maken (zodat ook het netwerk robuuster wordt doordat er een ring ontstaat) en het nieuwe stadion is dan ook per metro bereikbaar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Euribob het volgende:
Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je met de metro van Kralingse Zoom naar Slinge zou willen. Kralingse Zoom heeft alles wat Slinge ook heeft + een uni naast de deur.
Rare ingrediënten.quote:
Is wel wat voor je dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Wat is Studio Powned toch ontzettend amateuristische televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |