Het is allemaal de schuld van Moquote:
Dat zie je dus weer fout, het is namelijk altijd de schuld van Sas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mo
Ik had niet eens door dat ik het vorige deel sloot... dus ik moest echt snel iets verzinnen.. hahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geeft graag wat inspiratie voor een pakkende TT.
Fout... we hadden het over genaaid worden door de overheid/gemeente/provincie... Maar als je daarmee een identiteitsbewijs kan maken mag het ermee doorquote:
Ik probeerde even de eh, mogelijk suggestief uitlegbare opmerking van Drakin op een ander spoor te rangeren...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Fout... we hadden het over genaaid worden door de overheid/gemeente/provincie... Maar als je daarmee een identiteitsbewijs kan maken mag het ermee door
hehehe... ook goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeerde even de eh, mogelijk suggestief uitlegbare opmerking van Drakin op een ander spoor te rangeren...
Sorry daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik heb van mijn 12e tot mijn 19e met "Lewenstein naaimachines" op mijn wielrenbroekje rondgefietst in het amateurpeloton....quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Een naaimachine naait en een nietmachine niet
Schaamrood op de kaken zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 12e tot mijn 19e met "Lewenstein naaimachines" op mijn wielrenbroekje rondgefietst in het amateurpeloton....
Echt prettige tekst als puber...
Ja vooral lollig in strak spandex he.... met een zeem.quote:
Ik negeerde die opmerking deskundig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeerde even de eh, mogelijk suggestief uitlegbare opmerking van Drakin op een ander spoor te rangeren...
Sorry daarvoor.
Ja... je moet het ergens mee droog/schoonvegen. Er zouden pas rare vragen komen als je met keukenpapier of zakdoeken zou rondrijdenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja vooral lollig in strak spandex he.... met een zeem.
Sjah straks reflecteert zo'n uitlating negatief op mijn jongere KSC genoten en dan hebben we de poppen aan het dansen he? In de Muppetshow ofzo...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik negeerde die opmerking deskundig.
Heb je er succes mee gehad? En dan bedoel ik niet op sportief gebiedquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 12e tot mijn 19e met "Lewenstein naaimachines" op mijn wielrenbroekje rondgefietst in het amateurpeloton....
Echt prettige tekst als puber...
Laatst op NOS Studio Sport werd een lange afstand hardloopster geïnterviewd en gefilmd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... je moet het ergens mee droog/schoonvegen. Er zouden pas rare vragen komen als je met keukenpapier of zakdoeken zou rondrijden
Hoezo is dat niet sportief?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je er succes mee gehad? En dan bedoel ik niet op sportief gebied
Ik val mijn leven lang al op dames die al in een committed relatie zitten, zelfs toen al. Nee dus.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, als ik al genaaid wordt dan graag met mijn toestemming.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef Mickeys het volgende:
Maar Mo??? ik heb geen antwoord op mijn vraag gekrijgt
Saaie piefquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou nee, als ik al genaaid wordt dan graag met mijn toestemming.
Dat wel. En er aardig wat kcal mee kwijt rakenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet sportief?
Je kan er buiten adem van raken, zeker als 40+er zijnde.
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik val mijn leven lang al op dames die al in een committed relatie zitten, zelfs toen al. Nee dus.
Overigens later, toen ik roeide, ook in spandex, wel. En je raadt het al...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom?
Is dat een manier om je eigen bindingsangst niet de schuld te geven ?
Nou nee; je kijkt gewoon om je heen, denkt: "Die is leuk". En ergens in de weken erna ontdek je...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom?
Is dat een manier om je eigen bindingsangst niet de schuld te geven ?
Voortaan die vraag als eerste stellen? Verspil je geen tijd en moeite en zo.. tenzij jullie beiden het niet erg vinden om daar mee om te gaan natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou nee; je kijkt gewoon om je heen, denkt: "Die is leuk". En ergens in de weken erna ontdek je...
En dat patroon herhaalt zich.
Ik ben niet zo goed in raden, vertel.....quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Overigens later, toen ik roeide, ook in spandex, wel. En je raadt het al...
Ze had een relatiequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in raden, vertel.....
Ja, sorry, maar ik ben al bezet is ook een fijnere afwijzing dan, nee dank je, je hebt een kop als een aardappel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou nee; je kijkt gewoon om je heen, denkt: "Die is leuk". En ergens in de weken erna ontdek je...
En dat patroon herhaalt zich.
Neuh uiteindelijk heb ik gewoon iemand opgeduikeld die het destijds een leuke upgrade van haar toen nog bestaande relatie vond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voortaan die vraag als eerste stellen? Verspil je geen tijd en moeite en zo.. tenzij jullie beiden het niet erg vinden om daar mee om te gaan natuurlijk
Echt? Haar partner wist dus van jullie relatie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze had een relatieMaar was wel mijn eerste kennismaking met het concept 'open relatie'.
Die zat in dezelfde roeiboot, 5 dagen in de week. Dus ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Haar partner wist dus van jullie relatie?
Je bent een upgrade!quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh uiteindelijk heb ik gewoon iemand opgeduikeld die het destijds een leuke upgrade van haar toen nog bestaande relatie vond.
Alles is relatief hequote:
Eh.... bijzonder welquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zat in dezelfde roeiboot, 5 dagen in de week. Dus ja.
Die werd ingevoerd met de verchristelijking, en raakt nu dus weer stevig uit de mode.quote:
Altijd, zolang je jezelf maar niet als een upgrade zietquote:
1,5 jaar. Toen ging zij wat anders studeren, elders. En liet beide heren achter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh.... bijzonder wel![]()
Hoe lang is dat goed gegaan?
ik ben toch 40+... dan maar uit de modequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die werd ingevoerd met de verchristelijking, en raakt nu dus weer stevig uit de mode.
Ik ken het desbetreffende heerschap, en durf hardop te spreken van een upgradequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd, zolang je jezelf maar niet als een upgrade ziet
Het was dus in je jonge jaren. Ben je al 40+ ?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
1,5 jaar. Toen ging zij wat anders studeren, elders. En liet beide heren achter.
De + is inmiddels uit te drukken in een aantal maanden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dus in je jonge jaren. Ben je al 40+ ?
Ik geloof niet dat ik jou hier eerder heb gezien
Ja, in de positieve zin danquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken het desbetreffende heerschap, en durf hardop te spreken van een upgrade
Geen Sas gezien hier nogquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie je dus weer fout, het is namelijk altijd de schuld van Sas.
Whatever, + = +quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
De + is inmiddels uit te drukken in een aantal maanden.
Jij had dat niet beter gedaan dus *SmOeL*quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk ik eindelijk interessante inhoud te treffen met zo'n TT, krijg je dit.
Doe er iets aan dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk ik eindelijk interessante inhoud te treffen met zo'n TT, krijg je dit.
Echt niet... had hij de vorige maar moeten sluiten, dan had die de kans gehad.quote:
Hij kan niets aan de TT doen, hij is natuurlijk geen mod.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt niet... had hij de vorige maar moeten sluiten, dan had die de kans gehad.
Das waar... maar hij dacht dat die genaaid zou gaan worden en dat valt vies tegen blijkbaarquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan niets aan de TT doen, hij is natuurlijk geen mod.
Maar hij kan wel bijdragen aan de inhoud
Die is druk met de verjaardag van haar aap.quote:
Typte je dat met je linker of rechterhand?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry daarvoor.
O ja, Aap is jarig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is druk met de verjaardag van haar aap.
Ben dan ook een wijze man.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo heeft gelijk. Het is vreemd dat je moet betalen voor iets waar ze je toe verplichten. Dat geldt voor zoveel dingen.
Mo heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo heeft gelijk. Het is vreemd dat je moet betalen voor iets waar ze je toe verplichten. Dat geldt voor zoveel dingen.
De laatste keer dat ik ging verlengen, moest ik vingerafdrukken afstaan. Toen stond ik heel even op het punt om er eentje over de balie te trekken.quote:
Da's de versie die ik heb overgeslagen, dan loop ik wel even met een verlopen ID.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging verlengen, moest ik vingerafdrukken afstaan. Toen stond ik heel even op het punt om er eentje over de balie te trekken.
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging verlengen, moest ik vingerafdrukken afstaan. Toen stond ik heel even op het punt om er eentje over de balie te trekken.
Ik had het over Sas, niet over Sasquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is druk met de verjaardag van haar aap.
En ook daar heb je verstandig aan gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's de versie die ik heb overgeslagen, dan loop ik wel even met een verlopen ID.
Ah. Dat blijft verwarrend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het over Sas, niet over Sas
Dat is nog steeds verplicht, maar waarom wil je die medewerker ook de balie trekken?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was destijds een tijdje verplicht.
Ach, ze hadden ze toch al.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En ook daar heb je verstandig aan gedaan.
7 vingersysteemquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Typte je dat met je linker of rechterhand?
klinkt geilquote:
Bekkenbodemtraining was geen optie?quote:
Dat typt zo lastigquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bekkenbodemtraining was geen optie?
quote:
Wat was nou die de offspring die resultante is van die wisseling van combinaties die je richting haar bed moest bonjouren? Een dochter?quote:
Naaien?quote:
Omdat het een strontvervelende verplichting is en die lui daar 9 van de 10 keer iets te zeuren hebben over pasfoto's die niet goed zouden zijn, terwijl je ze 5 minuten daarvoor aan de overkant van de straat hebt laten maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nog steeds verplicht, maar waarom wil je die medewerker ook de balie trekken?
Ja, waarop ik geantwoord had en jij daarop met je commentaar/oordeel kwam.quote:
Ja guppie van 5 die bijna jarig is en dus stuiter-stuiter-stuiter nog even wat energie verstookte alhier in de woonkamer. En nu vredig met een zaklampje aan ligt te lezen, wat ik natuurlijk niet weet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat was nou die de offspring die resultante is van die wisseling van combinaties die je richting haar bed moest bonjouren? Een dochter?
Yep, nu is even niet het moment om te stoppenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja guppie van 5 die bijna jarig is en dus stuiter-stuiter-stuiter nog even wat energie verstookte alhier in de woonkamer. En nu vredig met een zaklampje aan ligt te lezen, wat ik natuurlijk niet weet.
Simpel, dit is de foto, gemaakt door een fotograaf, zie op het mapje welke fotograaf, dit is dus de foto en daar moet u het mee doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat het een strontvervelende verplichting is en die lui daar 9 van de 10 keer iets te zeuren hebben over pasfoto's die niet goed zouden zijn, terwijl je ze 5 minuten daarvoor aan de overkant van de straat hebt laten maken.
Ze sturen je gewoon weer terug naar de fotograaf. Lijkt me toch dat de beste man zijn vak wel verstaat, maar het is al een aantal keren voorgekomen.
Het is niet meer verplicht voor identiteitskaart, alleen voor paspoort.
Mijn moeder maakte mij altijd bang dat lezen met een zaklamp slecht is voor je ogenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja guppie van 5 die bijna jarig is en dus stuiter-stuiter-stuiter nog even wat energie verstookte alhier in de woonkamer. En nu vredig met een zaklampje aan ligt te lezen, wat ik natuurlijk niet weet.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte mij altijd bang dat lezen met een zaklamp slecht is voor je ogen![]()
Die -3 is dus mijn eigen schuld.
Daarom nam ik ook geen paspoort meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat het een strontvervelende verplichting is en die lui daar 9 van de 10 keer iets te zeuren hebben over pasfoto's die niet goed zouden zijn, terwijl je ze 5 minuten daarvoor aan de overkant van de straat hebt laten maken.
Ze sturen je gewoon weer terug naar de fotograaf. Lijkt me toch dat de beste man zijn vak wel verstaat, maar het is al een aantal keren voorgekomen.
Het is niet meer verplicht voor identiteitskaart, alleen voor paspoort.
De fotograaf heeft echter geen enkele zeggenschap over kwaliteit, compositie, selectieve criteria van het beeld enz.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Simpel, dit is de foto, gemaakt door een fotograaf, zie op het mapje welke fotograaf, dit is dus de foto en daar moet u het mee doen.
Dan heb ik dus mazzel gehadquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]van in het donker lezen werd je blind ofzoiets
Die patatten zien er lekker uitquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
Recept staat in het kooktopic![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel een keer zien posten in 40+ maar vraag me niet in welk topic... Voorheen kwam ie hier ook al weinig dus maak je niet druk..quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het over Sas, niet over Sas
Hoi ouwe koequote:Op donderdag 4 februari 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Hier alweer...
[..]
Ja, waarop ik geantwoord had en jij daarop met je commentaar/oordeel kwam.
Aan die laatste post van jou refereerde ik ook met mijn 'rijdende rechter' opmerking...
Ik heb vrij lang op mijn duim gezogen (alleen thuis) en een kennis van mijn ouders miste een vinger, nu hadden ze mij wijsgemaakt dat ie als kind ook op die vinger had gezogen, en dat ie hem er vanaf had gezogen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]van in het donker lezen werd je blind ofzoiets
Mijn moeder had ook een zwetsverhaal over lezen in het donker / met te weinig licht...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte mij altijd bang dat lezen met een zaklamp slecht is voor je ogen![]()
Die -3 is dus mijn eigen schuld.
Komt omdat hij dit niet kan bijhouden, we zijn te snel voor die oude manquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een keer zien posten in 40+ maar vraag me niet in welk topic... Voorheen kwam ie hier ook al weinig dus maak je niet druk..
Een aardappel en een pot pindakaas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
zoietsquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een aardappel en een pot pindakaas.
Ja, even eten en zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi ouwe koe![]()
Nou moet ik nadenken, dit is te lang geleden hoor.
De ambtenaar is een no no, knappe ambtenaar die bij mij zijn zin krijgt, zonder gekheid.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
De fotograaf heeft echter geen enkele zeggenschap over kwaliteit, compositie, selectieve criteria van het beeld enz.
De ambtenaar is getraind in het navolgen van richtlijnen daarop, en de trainer die daarvoor wordt ingezet is ook getoetst op diens vaardigheden dit correct over te brengen.
Mocht je enige negativiteit willen spuien, dan is het dan ook logischer dit te doen richting de winstmakende ondernemer.
Mij zeiden ze dat je tanden er scheef van gingen staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vrij lang op mijn duim gezogen (alleen thuis) en een kennis van mijn ouders miste een vinger, nu hadden ze mij wijsgemaakt dat ie als kind ook op die vinger had gezogen, en dat ie hem er vanaf had gezogen.
Mooi dat ik daar niet in trapte.
Maar zn uiterlijk doet het nog wel... Vreemd leeftijd .....quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt omdat hij dit niet kan bijhouden, we zijn te snel voor die oude man
Nee, daar werd op gezegd dat ik zelf ook moest zien dat dit echt niet kon. En dan doen ze er ook niets mee. Als je dan vraagt wat er aan mankeert, zeggen ze alleen dat het over moet. Tussen die 2 mapjes was nagenoeg geen verschil te zien, maar de 2e werd meteen geaccepteerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Simpel, dit is de foto, gemaakt door een fotograaf, zie op het mapje welke fotograaf, dit is dus de foto en daar moet u het mee doen.
Dat klopt ook nog.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Mij zeiden ze dat je tanden er scheef van gingen staan.
Dat zuigen ze uit hun duim...quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Mij zeiden ze dat je tanden er scheef van gingen staan.
Ja, ben 40+ en dementie zit al in de familie. Ik vrees er ook al voorquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, even eten en zo.
Maar als je het nu al niet meer weet dan vrees ik voor je geheugen in algemene zin.
Never mind, ik heb je boodschap aan de buuf overgebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is geen probleem, ik lach nooit op foto's.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, daar werd op gezegd dat ik zelf ook moest zien dat dit echt niet kon. En dan doen ze er ook niets mee. Als je dan vraagt wat er aan mankeert, zeggen ze alleen dat het over moet. Tussen die 2 mapjes was nagenoeg geen verschil te zien, maar de 2e werd meteen geaccepteerd.Die fotograaf heeft ook niets zinnigs te melden, die maakt zwijgzaam gratis nieuwe afdrukken.
![]()
En daarna brak de tijd aan dat je niet meer met een glimlach op de foto mocht staan.
Ja heel erg zelfs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zn uiterlijk doet het nog wel... Vreemd leeftijd .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar ze staan niet scheef want ik boog mijn duim gewoon een beetje zodat er geen druk op de tanden kwam te staan.quote:
Klopt ook, dat is geen wet van Meden en Perzen, maar afhankelijk van de druk, in het slechtste geval gaan je voorste boventanden dan naar voren staan, maar het hoeft dus niet per se.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ze staan niet scheef want ik boog mijn duim gewoon een beetje zodat er geen druk op de tanden kwam te staan.
Klinkt wel een beetje als een politicus..quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ze staan niet scheef want ik boog mijn duim gewoon een beetje zodat er geen druk op de tanden kwam te staan.
sterk tandvlees dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt ook, dat is geen wet van Meden en Perzen, maar afhankelijk van de druk, in het slechtste geval gaan je voorste boventanden dan naar voren staan, maar het hoeft dus niet per se.
daarvoor lul ik te weinigquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een politicus..
Dat speelt allemaal mee, dat is individueel, zoals zoveel dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
sterk tandvlees dan?
Ik heb geen idee, maar hoefde iig geen beugel
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, ben 40+ en dementie zit al in de familie. Ik vrees er ook al voor![]()
Maar o ja je buuf, de schrik is hopelijk niet zo hard geweest dat de bevalling nu begonnen is?Dank voor je vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, weeën zijn niet opgewekt door de klap, maar ze was zo over haar toeren dat het gekund had.
Volgens mij moet ze over een paar weken bevallen.
Maar ehm, heel soms kom ik hier even. Sinds 2004 ofzo huppel ik over Fok, meestal ergens in obscure krochten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dus in je jonge jaren. Ben je al 40+ ?
Ik geloof niet dat ik jou hier eerder heb gezien
Jij bent toch van de KSC.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ehm, heel soms kom ik hier even. Sinds 2004 ofzo huppel ik over Fok, meestal ergens in obscure krochten.
vorige keer op de Wadden gratis gympies voor iedereenquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot het vloed wordt of 1000 containers overladen
Dat is geen receptquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:44 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Pindasaus maken is prima met calvé maar ditquote:
Hoe gaat het met water trappellenquote:
Je was ook niet uitgenodigd om te komen eten dus dat scheeltquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Pindasaus maken is prima met calvé maar dit
Ken je komt nooit zo verquote:
Schattig maar ze hebben gewoon hongerquote:
Ja, ik was kapotquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging je nou naar je nest rond 12 uur joh?
Nou, erg gezond is het natuurlijk niet. Dat is iets voor hoogbejaarden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik was kapotmaakt toch niet uit?
Ben ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, erg gezond is het natuurlijk niet. Dat is iets voor hoogbejaarden.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Ik ga nu effe languit op de bank
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/jeromba_de_griek/griek.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, Soury?
Ik ben niet zo oppervlakkigquote:
Dat werkwoord kan dus wel van toepassing zijn?quote:
Oh ja leggenquote:
Ploegendienst is zwaar waardeloos. Jaren gedaan en nog nog veel meer jaar ben je nog uit het normale ritme.quote:
20 jaar ik moet er niet meer aan denkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ploegendienst is zwaar waardeloos. Jaren gedaan en nog nog veel meer jaar ben je nog uit het normale ritme.
Sjezus, dat is wel erg lang. Ik een jaar of 7, 8. Slecht voor je gezondheid.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
20 jaar ik moet er niet meer aan denken
Laatste 10 tot een uur of één. Ik ben er klaar meequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus, dat is wel erg lang. Ik een jaar of 7, 8. Slecht voor je gezondheid.
Oh zij ook met mijquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste 10 tot een uur of één. Ik ben er klaar mee
Pff, dat schiet al helemaal niet op. Hier ging het eerst om 2, toen 3 en later 5-ploegendienst. Dat laatste sloopt je echt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste 10 tot een uur of één. Ik ben er klaar mee
Ach ik kwam er goed vanaf hoor.quote:
Dat lijkt me helemáál vervelend. Moet je altijd op scherp zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
Ach als het weer moet, valt het wel weer te proberen... Ik heb het niet zolang gedaan, wel altijd standby diensten...
Eens in de 3, 4 weken ja ...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemáál vervelend. Moet je altijd op scherp zitten.
Kijk, toen kon UB40 nog...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
Recorded Live at the Hammersmith Odeon, London 1983
Nou nee ik zou nooit meer nachtdiensten doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook dat ja soms stom dronken inloggenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb naast de standby nog regelmatig nachtelijke maintenance werkzaamheden gedaan, soms van 1 tot 7 , soms vroeg beginnen vanaf 4 uur of zo... Maar dan was het wel weer vroeg naar huis..quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik zou nooit meer nachtdiensten doen
Dat is wel weer zo...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is tenminste nog een werkende.
Dagdienst is fucking boring.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ploegendienst is zwaar waardeloos. Jaren gedaan en nog nog veel meer jaar ben je nog uit het normale ritme.
Ik mis wel de debiele bootjes, ik slaap s'nachtsquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb naast de standby nog regelmatig nachtelijke maintenance werkzaamheden gedaan, soms van 1 tot 7 , soms vroeg beginnen vanaf 4 uur of zo... Maar dan was het wel weer vroeg naar huis..
Saaie muts.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis wel de debiele bootjes, ik slaap s'nachts
Tja ander werkquote:
4 is mijn max hoor, ik kan dat lichamelijk niet aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5 dagen vroeg opstaan, ik ga dood dan.
Ik zie je vaak nog posten als ik aan mijn bakkie koffie zit om 6 uur. Dat wil ik ook niet meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5 dagen vroeg opstaan, ik ga dood dan.
Met paar biertjes op na de nachtdienst om 7u posten op Fok! is tof.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie je vaak nog posten als ik aan mijn bakkie koffie zit om 6 uur. Dat wil ik ook niet meer
Vandaag is wat uit de hand gelopen maar normaal leef ik erg regelmatig, 's ochtends dan slaap ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef fietsie het volgende:
Ik houd wel van een beetje regelmaat... 40+ he...
Deed ik ook na mijn nachtdienst, was altijd wel grappig als b.v. de cv monteur kwam.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met paar biertjes op na de nachtdienst om 7u posten op Fok! is tof.
deze der achteraanquote:
Die vliegtuigen in delen ...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis wel de debiele bootjes, ik slaap s'nachts
Nou dat is soms best kut met harde wind. Dan komen ze min of meer over mijn dakquote:
Soms zat ik samen met Conflict om 11u zo zat als een toeter nog te postenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Deed ik ook na mijn nachtdienst, was altijd wel grappig als b.v. de cv monteur kwam.
U drinkt veelquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms zat ik samen met Conflict om 11u zo zat als een toeter nog te posten
1+1=2quote:
We krijgen best veel klachtenquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef chufi het volgende:
Lulliger is dat ze gewoon aan de straat of wat dan ook beginnen te werekn terwijl je dan wilt gaan slapen ....
quote:
Wat zijn ze groot eigenlijkquote:
meneer Cactusquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is in dwangbuis afgevoerd.
Ja echt.. Mijn man heeft nachtdienst. Ik heb kinderen die moeten slapen. Rot opquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja jullie zullen ook wel niet stilletjes te werk gaan
ik maak me zorgen, Pietquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spam niet gelijk het halve forum vol na paar biertjes.
Hut ik woon 4 hoog en ik vond het prachtigquote:
Sterktequote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om mij? Dat zou ik niet doen als ik jou was.
Dat gebeurt niet vaakquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hut ik woon 4 hoog en ik vond het prachtig
Ook gewoon de lichtjes van binnen aan zie ik nu pas...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hut ik woon 4 hoog en ik vond het prachtig
Schop.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms zat ik samen met Conflict om 11u zo zat als een toeter nog te posten
Nee klopt maar er komen vaker groten dingen voorbijquote:
Hij woonde toen bij mijn schoonmoeder om de hoek.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, morgen ben ik jarig. En die ADHD avatar.
Het was ook een happening. Mensen die staan te klappen op de kade, ik hing uit het raamquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook gewoon de lichtjes van binnen aan zie ik nu pas...
Welke?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, morgen ben ik jarig. En die ADHD avatar.
Dus je kende 'm ook in real life. Hugo doet tegenwoordig pakketbezorging naar buitenland meen ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij woonde toen bij mijn schoonmoeder om de hoek.
Met een ava waar je gaat flippenquote:
Valt wel meequote:
doe voorzichtigquote:Op donderdag 4 februari 2016 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook een happening. Mensen die staan te klappen op de kade, ik hing uit het raam
Dat vermoede ik alquote:
Mooie dromen!quote:
Zit weinig meer op Fok! idd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus je kende 'm ook in real life. Hugo doet tegenwoordig pakketbezorging naar buitenland meen ik.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij hokt met een cavia tegenwoordig.
oude opaquote:
De man van geen woordenquote:
Ja, waar is die gebleven?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch mis ik [ afbeelding ] nog wel een beetje.
Dacht dat Danny iedereen had unbanned. Ook degenen met een perm.quote:
Dat was zijn kloon.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat van de week gewoon bij Matthijs als tafelheer
Die zak mis ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch mis ik [ afbeelding ] nog wel een beetje.
quote:
Ach wat boeit hetquote:
Ach tis best sneuquote:
Nog zo'n gaap niks zeggend gedoequote:
Je kloons bekend. Het heeft toch geen zin meerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vul er mijn afwijking met in.
Daarom heb ik deze maar genomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kloons bekend. Het heeft toch geen zin meer
Heb ik iets gemistquote:
Alleen zoenen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
Ik ga even mn favo Spaanse serie kijken... Gaat nu over ETA periode... Volgens mij heb ik ooit ook met een ETA meisje zitten zoenen... begin jaren 80...
Hier nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
De UI van sig wekt toch wat agressie op heb ik gemerkt.
Jep, het ligt er wel degelijk aan wat voor UI je gebruikt in combinatie met gekozen naam. Mensen krijgen er dan vaak toch een beeld van wat meestal voor geen meter klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Merk het verschil in reacties gewoon.
Tja headhunters verdienen eraanquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afgewezen na 2e gesprek op sollicitatie ook nog.
Er zit echt verschil in inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, het ligt er wel degelijk aan wat voor UI je gebruikt in combinatie met gekozen naam. Mensen krijgen er dan vaak toch een beeld van wat meestal voor geen meter klopt.
Ik heb dr niet geneukt, laat ik het daar op houden.. Iets met vriendje in Baskenland en zo .. Ze kwam er zelf ook vandaan... Was een beetje vaag.quote:
Ik ken Piet met meerdere ui'squote:Op donderdag 4 februari 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, het ligt er wel degelijk aan wat voor UI je gebruikt in combinatie met gekozen naam. Mensen krijgen er dan vaak toch een beeld van wat meestal voor geen meter klopt.
Op moment dat ze iemand te werk stellen vangen ze geld..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap hun verdienmodel nooit zo goed?
Oh maar dit is fok dus soury heet ook geen soury denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ik heul niet Piet.
Dan zal ik ook maar toegeven dat ik geen Lucky2Bastard heet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ik heul niet Piet.
Ja maar welke werkgever trapt er in die zinloze aanbevelingen die ze doen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op moment dat ze iemand te werk stellen vangen ze geld..
Ik ook niet maar sollicitanten binnen hengelen is het doel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap hun verdienmodel nooit zo goed?
Het is meestal gewoon ouwe jongens krentenbrood netwerk en zo schuiven ze elkaar wat toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar sollicitanten binnen hengelen is het doel.
niet eens aandragen is al cash.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op moment dat ze iemand te werk stellen vangen ze geld..
Ja, ze houden elkaar bezig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is meestal gewoon ouwe jongens krentenbrood netwerk en zo schuiven ze elkaar wat toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |