Ik kan niet zien of hij slangenleren schoenen met een paarse broek draagt en hoorntjes onder z'n beanie heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, dit is de ultieme D66-look:
[ afbeelding ]
Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan niet zien of hij slangenleren schoenen met een paarse broek draagt en hoorntjes onder z'n beanie heeft.
Verplicht voor leden van Demonen '66, toch?quote:
Ik heb ze niet. Maar goed, dat is bij mij ook wat lastiger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verplicht voor leden van Demonen '66, toch?
http://www.nu.nl/beurs/42(...)-bij-eigen-munt.htmlquote:De Chinese centrale bank heeft de prijs van de eigen munt, de yuan, vastgesteld op 6,5419 dollar.
Zo zo, de Chinezen doen het goed.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/beurs/42(...)-bij-eigen-munt.html
Duurste yuan aller tijden. De arbitragemogelijkheden liggen nu voor het oprapen mensen. Man man man, wat werken er ook een pannenkoeken bij NU.nl.
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.quote:Economen bij de Amerikaanse bank Goldman Sachs verwachten een forse daling van 15 tot 20 procent voor de Britse pond als het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.
Export naar de VS is nu onmogelijk, want volgens NU.nl is de yuan plotseling ruim 36x zo duur geworden in dollars.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo zo, de Chinezen doen het goed.
Je weet dat nu.nl uit dezelfde stal komt als SBS6 hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.
Nieuwe stagiair bij Nu.nl waarschijnlijk. Inwerken is altijd lastig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.
Ik vind nu.nl iets uitgebreider in zijn berichtgeving.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je weet dat nu.nl uit dezelfde stal komt als SBS6 hè?
Sanoma
Voor het huwelijk is dat zelfs verplicht. In bepaalde culturen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is anale seks met een vrouw een no-go voor u?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Saai hoor. Zelfs niet per ongeluk? Dat kan bij vrouwen natuurlijk ook nog. Nare verrassing dan voor zo'n vrouwtje.quote:
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan SBS shownieuws?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind nu.nl iets uitgebreider in zijn berichtgeving.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.
Oh dat weet ik niet want dat zie ik nooit. Ik had Hart van Nederland in gedachten: oppervlakkig, onbeduidend nieuws.quote:
En voor de waarheid op FTM.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:00 schreef GSbrder het volgende:
Nu.nl kijk ik uitsluitend voor de headlines.
Achtergrond en duiding zijn te lezen op Geenstijl.
Dat is voor wijsheid.quote:
Voor roddel en achterklap 925.quote:
't Meppelse Durpskraantje?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, kom er echt zelden of nooit. Kijk liever op de site van een krant.
't Olde wief. Onze stad heeft, als een van de weinige, nog een eigen krant.quote:
Soms staan daar toch best aardige verhalen in, hoewel vaak wel een beetje kritiekloos. Zo liet de verslaggever een tijdje terug onze wethouder leeglopen over de 'succesvolle hervorming van de culturele sector in deze stad'. Een ietwat voorbarige conclusie, daar het net een paar maanden eerder in gang was gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gaat veelal vrijwel ongelezen bij het oud papier
En was het ook niet vooral ingestoken als succesvolle bezuinigingquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms staan daar toch best aardige verhalen in, hoewel vaak wel een beetje kritiekloos. Zo liet de verslaggever een tijdje terug onze wethouder leeglopen over de 'succesvolle hervorming van de culturele sector in deze stad'. Een ietwat voorbarige conclusie, daar het net een paar maanden eerder in gang was gezet.
Mijn Groningse dorp van 3 a 4000 inwoners had zelfs een eigen krant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
't Olde wief. Onze stad heeft, als een van de weinige, nog een eigen krant.
Met contactadvertentie van je ma?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn Groningse dorp van 3 a 4000 inwoners had zelfs een eigen krant.
Hihi.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met contactadvertentie van je ma?
Dat zal een huis- aan huisblaadje zijn. Dit is zo'n ding met nog een paar betalende abonneesquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn Groningse dorp van 3 a 4000 inwoners had zelfs een eigen krant.
Akkoord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal een huis- aan huisblaadje zijn. Dit is zo'n ding met nog een paar betalende abonnees
San Francisco meen ik.quote:
Hij was daar met Neelie, dus waarschijnlijk iets over innovatie, startups, etc.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, vandaar de heuvel. Wat doet hij daar, weet je dat ook?
Dat klinkt nuttig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij was daar met Neelie, dus waarschijnlijk iets over innovatie, startups, etc.
Neelie was toch druk bezig met een Nederlandse variant van Silicon Valley in Amsterdam?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij was daar met Neelie, dus waarschijnlijk iets over innovatie, startups, etc.
Ja dit lijkt daar onderdeel van. Want die godse Amerikanen hebben vast goede ideeën.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neelie was toch druk bezig met een Nederlandse variant van Silicon Valley in Amsterdam?
Dit lijkt me dan vooral een aanzet om een Nederlandse Donald Trump te lanceren. Ik ga uit van John de Mol.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja dit lijkt daar onderdeel van. Want die godse Amerikanen hebben vast goede ideeën.
Been there, done that.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan vooral een aanzet om een Nederlandse Donald Trump te lanceren. Ik ga uit van John de Mol.
Werkt hier niet vrees ik. John houdt zich wijselijk buiten de politieke arena.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan vooral een aanzet om een Nederlandse Donald Trump te lanceren. Ik ga uit van John de Mol.
Zo'n knuppel graaft z'n eigen graf inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Been there, done that.
[ afbeelding ]
Mooiste kabinet ooit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Been there, done that.
[ afbeelding ]
In 2017 weer een kans op een mongolenkabinet.quote:
Down met Johnny.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef Euribob het volgende:
Lekker allemaal downies (autocorrect zegt doeners) in het eerste kabinet de Mol.
De VVD staat al te popelen helaas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In 2017 weer een kans op een mongolenkabinet.
Ik zie al wat Brabantse en Limburgse kandidaten in de rij staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De VVD staat al te popelen helaas.
En Edith Schippers natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik zie al wat Brabantse en Limburgse kandidaten in de rij staan.
Daarom hoop ik nog steeds op Wilders I.quote:
Zo ook:quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef GSbrder het volgende:
Leuke uiteenzetting:
Volkskrant: open brief aan boze 60-plussers
Nee, daar moet een PVV'er op. Onze nieuwe minister van Sport moet namelijk het Nederlands Elftal gaan zuiveren.quote:
Dan betaal je mee aan mijn salaris. Uiteraard ben je dan mijn held.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef eriksd het volgende:
Koos, ik heb een abbonement op het Parool. Ben ik nu je held?
Radovan Karadzic naturaliseren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, daar moet een PVV'er op. Onze nieuwe minister van Sport moet namelijk het Nederlands Elftal gaan zuiveren.
Tuig is het, iedereen die op 50Plus heeft gestemd moet in een speciale database komen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef GSbrder het volgende:
Leuke uiteenzetting:
dora_van_crizadak klinkt me wel als een goede naam voor een VVD-staatssecretaris in de oren inderdaad.quote:
Goed verhaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef GSbrder het volgende:
Leuke uiteenzetting:
Jan Nagel zal hard worden aangepakt op zijn uitspraken over de Berlijnse murr, en in het algemeen op zijn VARA-achtergrond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:22 schreef Heilwasser het volgende:
Henk Krol is nog niet voldoende aangepakt. Ik neem aan dat onze vrienden uit Oekraïne hier extra diensten zullen verlenen.
U wenst remlof dood?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Heilwasser het volgende:
Jammer dat hier geen bejaarden zitten. Die kan je met welgeplaatste trolls ongetwijfeld richting de eeuwige jachtvelden sturen.
remlof zit in de bloei van zijn leven.quote:
Op het randje, hè.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Samen met papieren tijger en Pietje V. Geeft wel een bepaald soort rust.
Wat een verschil. Daar hoor je Krol nou nooit over.quote:Kortom: in ruil voor soms maar 30 jaar pensioenpremie betalen, ontvangen de meeste boze 60-plussers een pensioen van 70 procent van hun laatstverdiende loon. Netto is dat vaak 80 procent van het eindloon. Een Nederlander die nu 25 jaar is, kan pas met pensioen als hij 71,5 jaar is. Dan krijgt hij een pensioen van hoogstens 70 procent van zijn middelloon (als alles meezit). Laat dit even goed op jullie inwerken: een 25-jarige moet 50,5 jaar werken en pensioenpremie betalen en krijgt daarvoor een veel lager pensioen dan jullie.
Denken een hoop WW'ers ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:21 schreef Perrin het volgende:
"mij is 70% van mijn laatste loon beloofd en hoe dat wordt betaald zal me worst wezen"
Als er iemand nog jááren na zijn dood zal worden gefeliciteerd...quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:22 schreef Heilwasser het volgende:
Henk Krol is nog niet voldoende aangepakt. Ik neem aan dat onze vrienden uit Oekraïne hier extra diensten zullen verlenen.
Zijn achterban denkt niet: "ik begon op m'n veertiende (Yeah right) met werken en kreeg 11 jaar later mijn eerste pensioeninleg pas." Voor hen is werken werken. Pensioen is moeilijk en een taak voor de werkgever.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een verschil. Daar hoor je Krol nou nooit over.
Kennelijk ja. En dat van dat beginnen op je veertiende is ook achterhaald; bovendien hebben jongeren van nu ook vaak al baantjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn achterban denkt niet: "ik begon op m'n veertiende (Yeah right) met werken en kreeg 11 jaar later mijn eerste pensioeninleg pas." Voor hen is werken werken. Pensioen is moeilijk en een taak voor de werkgever.
Het land hebben ze ook niet opgebouwd, velen waren pas in de jaren '60/'70 begonnen met werken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk ja. En dat van dat beginnen op je veertiende is ook achterhaald; bovendien hebben jongeren van nu ook vaak al baantjes.
Tem, remlof, PT?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Heilwasser het volgende:
Jammer dat hier geen bejaarden zitten. Die kan je met welgeplaatste trolls ongetwijfeld richting de eeuwige jachtvelden sturen.
Dat is ook zo'n mythe die maar voortgezet wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het land hebben ze ook niet opgebouwd, velen waren pas in de jaren '60/'70 begonnen met werken.
Ik heb het land ook weer op de rit gekregen na de grote crisis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mythe die maar voortgezet wordt.
Daar zijn er meer van:quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mythe die maar voortgezet wordt.
quote:'Hard gewerkt hebbend' zet hij dus tegenover 'werken'. De implicatie is helder, maar zeer dubieus. In elke generatie zijn er mensen die hard werken en mensen die er de kantjes van af lopen. Net alsof alle 60-plussers in de winterkou met de blote hand kanalen hebben staan graven en de huidige jongeren een beetje zitten te niksnutten achter hun computer op kantoor. Veel tieners hebben ook nu nog een bijbaantje naast school, op zaterdag en in de vakanties.
Dat kun je best zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het land ook weer op de rit gekregen na de grote crisis.
Neuh.quote:
Ja, ook zo'n verhaal: alle bejaarden hebben zich het schompes gewerkt. In tegenstelling tot wie? Nou kennelijk tot de jongeren van nu.quote:
Inderdaad. Beetje vent heeft gewoon grootouders die nog flink wat bezit hadden in de koloniën en een maatschappelijke carrière als bankier hebben doorlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:29 schreef GSbrder het volgende:
Overigens kom je wel uit een tokkiegeslacht wanneer je grootouders klagen over hun inkomen.
Op zich is er wel een punt te maken dat de vorige generaties harder hebben gewerkt in de zin van fysieke arbeid. Veel meer fabriekswerk dan vandaag de dag en veel minder dienstverlening, bijvoorbeeld.quote:
Aardig vermoeiend altijd, dat volk dat denkt dat in een kantoor zitten geen echt werk is. Ik kom ze nogal eens tegen helaas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is er wel een punt te maken dat de vorige generaties harder hebben gewerkt in de zin van fysieke arbeid. Veel meer fabriekswerk dan vandaag de dag en veel minder dienstverlening, bijvoorbeeld.
Tegenwoordig wordt het argument vooral aan de lopende band misbruikt.
Precies. Nog zat kantoren waar bijvoorbeeld geen ergonomische stoelen beschikbaar zijn als je achter je laptop zit. Wordt door die fabriekspaupers vaak over heen gestapt, maar de pijn in je rug van het verkeerd zitten moet niet onderschat worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aardig vermoeiend altijd, dat volk dat denkt dat in een kantoor zitten geen echt werk is. Ik kom ze nogal eens tegen helaas.
TL-licht, matige ventilatie, oploskoffie. De gevaren van de wildernis zijn er niets bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Nog zat kantoren waar bijvoorbeeld geen ergonomische stoelen beschikbaar zijn als je achter je laptop zit. Wordt door die fabriekspaupers vaak over heen gestapt, maar de pijn in je rug van het verkeerd zitten moet niet onderschat worden.
Je moet zulk volk gewoon een minuutje laten aanrommelen met een willekeurig rekenprogramma en ze rennen huilend en scheldend terug naar hun gereedschap.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Nog zat kantoren waar bijvoorbeeld geen ergonomische stoelen beschikbaar zijn als je achter je laptop zit. Wordt door die fabriekspaupers vaak over heen gestapt, maar de pijn in je rug van het verkeerd zitten moet niet onderschat worden.
Laat hen een dag een managementtraining ondergaan, en ze willen nooit meer een kantoor van binnen zien.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet zulk volk gewoon een minuutje laten aanrommelen met een willekeurig rekenprogramma en ze rennen huilend en scheldend terug naar hun gereedschap.
Of een van die vergaderingen van jou bijwonen en hun polsen liggen open.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat hen een dag een managementtraining ondergaan, en ze willen nooit meer een kantoor van binnen zien.
Omgquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:15 schreef iemand het volgende:
[..]
De overheid gebruikt toch ook geweld als er niet gebeurd wat zij wilt? Dus een politiek correcte kliek mag wel geweld gebruiken en Tokkies niet??
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:21 schreef 99.999 het volgende:
Ik heb nog wel een technische wijziging van een gemeenschappelijke regeling die voor zienswijzen moet worden aangeboden aan college en raad voor ze in de aanbieding.
Ach, je kunt ze ook niet kwalijk nemen. "Geweldsmonopolie" heeft ongeveer vier lettergrepen meer dan het langste woord dat ze kennen.quote:
Had hem al gezien. Besloten dat ik daar maar niet op ging reageren.quote:
Jij houdt wel van die slachtofferrol voor leraren hè.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:29 schreef Janneke141 het volgende:
Het staat iedereen vrij om een keer een lesje met mijn immer gezellige vmbo'ers over te nemen. En daarna mogen ze dan van mij gerust zeggen dat leerkrachten niet hard hoeven te werken.
Dit kon ik gelukkig een jurist in de maag splitsenquote:
Nee hoor, dat valt best wel mee. Ik klaag ook niet over de werkdruk bijvoorbeeld, ik probeer alleen af en toe wat dingen in perspectief te zetten voor anderen. Met het oog op goed onderwijs denk ik dat er wat dingen moeten veranderen in de taakverdeling, maar voor mij is het zeker geen reden om iets anders te gaan doen of op het Malieveld te gaan staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die slachtofferrol voor leraren hè.
Ik zie je vooral heel vaak posten over mensen die zouden beweren dat het niet zwaar is en dat ze het dan maar over moeten nemen. Ik denk dat elk beroep zwaar is als je het zomaar één dag zou doen. Alleen daarom al een beetje onzinnig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt best wel mee. Ik klaag ook niet over de werkdruk bijvoorbeeld, ik probeer alleen af en toe wat dingen in perspectief te zetten voor anderen. Met het oog op goed onderwijs denk ik dat er wat dingen moeten veranderen in de taakverdeling, maar voor mij is het zeker geen reden om iets anders te gaan doen of op het Malieveld te gaan staan.
Ik vind het zelf bijvoorbeeld ook moeilijk om in te schatten hoe zwaar het werk van Duke is. Of van Betyar. Geen idee eigenlijk, volgens mij laat zich dat gewoon erg moeilijk vergelijken.
Maar onderwijs is natuurlijk wel zo'n dingetje waar iedereen een mening over klaar heeft, het lijkt soms wel het Nederlands Elftal. Met name die mensen zou ik graag uitnodigen om eens een lesje van me over te nemen.
Nare partij. Gelukkig trapt het oudere electoraat er niet echt in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:38 schreef Heilwasser het volgende:
50Plus moet kapot. Schreeuw het van de daken.
China, Rusland en 50+, de drie ruiters van de Apocalyps.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:38 schreef Heilwasser het volgende:
China zal hun eigen 50Plus-ellende krijgen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Reya het volgende:
[..]
China, Rusland en 50+, de drie ruiters van de Apocalyps.
Hier in de SC gebeurt dat meestal als flauwekul, en dan laat ik me inderdaad nog wel eens uit de tent lokken. In inhoudelijke topics gaat het er soms wat serieuzer op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie je vooral heel vaak posten over mensen die zouden beweren dat het niet zwaar is en dat ze het dan maar over moeten nemen. Ik denk dat elk beroep zwaar is als je het zomaar één dag zou doen. Alleen daarom al een beetje onzinnig.
En banen met elkaar vergelijken slaat inderdaad nergens op.
Terwijl het zo'n waardevolle aanvulling kan vormen op de komende PVV-VVD coalitie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:38 schreef Heilwasser het volgende:
PVV-SP-50Plus lijkt me nog een veel betere combinatie. Allemaal geen idee hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n waardevolle aanvulling kan vormen op de komende PVV-VVD coalitie.
Laatst in de NRC nog een mooie column hoeveel Kamervragen 50+ had gesteld omwille van de digitalisering van de belastingaangifte en de verdwijning van de blauwe envelop en het feit dat ouderen daar weleens moeite mee zouden kunnen hebben. Precies 0.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nare partij. Gelukkig trapt het oudere electoraat er niet echt in.
SP heeft meer zetels te bieden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n waardevolle aanvulling kan vormen op de komende PVV-VVD coalitie.
Uiteindelijk zal iedere coalitie met de PVV draaien om de VVD (al was het maar om voldoende zetels bij elkaar te sprokkelen en ideologisch is het de club die de minste moeite heeft met de PVV en haar plannen) maar aanvullen met andere kanslozen kan altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
PVV-SP-50Plus lijkt me nog een veel betere combinatie. Allemaal geen idee hoe de wereld in elkaar zit.
Misschien wil john2406 daar wel premier van worden. Of minister van Buitenlandse zaken.
SPVVD. Alvast even veel letters als NSDAP.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
SP heeft meer zetels te bieden.
Volgens mij hebben de SP en de PVV genoeg raakvlakken als het gaat om bijvoorbeeld (ouderen)zorg, de rol van ouderen en de woningmarkt. Alleen over de vluchtelingenproblematiek gaan ze het natuurlijk niet eens worden, maar dat geldt voor alle andere partijen ook. De SP heeft (net als veel andere partijen trouwens) volgens mij vooral vaak tegen PVV-moties gestemd omdat ze van de PVV waren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedere coalitie met de PVV draaien om de VVD (al was het maar om voldoende zetels bij elkaar te sprokkelen en ideologisch is het de club die de minste moeite heeft met de PVV en haar plannen) maar aanvullen met andere kanslozen kan altijd natuurlijk.
SGPVVD66quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:45 schreef Reya het volgende:
[..]
SPVVD. Alvast even veel letters als NSDAP.
Bij echte verkiezingen normaliseert dat wel weer wat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
SP heeft meer zetels te bieden.
Het zogenaamde grote aantal raakvlakken tussen die twee partijen is ook vooral een spinn van anderen natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de SP en de PVV genoeg raakvlakken als het gaat om bijvoorbeeld (ouderen)zorg, de rol van ouderen en de woningmarkt. Alleen over de vluchtelingenproblematiek gaan ze het natuurlijk niet eens worden, maar dat geldt voor alle andere partijen ook. De SP heeft (net als veel andere partijen trouwens) volgens mij vooral vaak tegen PVV-moties gestemd omdat ze van de PVV waren.
Die hun vrouw slaan omdat ze op mannen vallen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Lachende gereformeerde cokesnuivers met geblondeerd haar.
Boksbeugel, gummiknuppel, afgezaagd jachtgeweer; Met een paar hulpstukken heb je zo'n klas zo in de hand.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:29 schreef Janneke141 het volgende:
Het staat iedereen vrij om een keer een lesje met mijn immer gezellige vmbo'ers over te nemen. En daarna mogen ze dan van mij gerust zeggen dat leerkrachten niet hard hoeven te werken.
Alsof fysieke arbeid zo vervelend is. Ik vernaggel 12 uur per dag mijn rug en spendeer mijn vrije uurtjes en verdiende geld om te betalen om wat fysieke arbeid te mogen leveren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is er wel een punt te maken dat de vorige generaties harder hebben gewerkt in de zin van fysieke arbeid. Veel meer fabriekswerk dan vandaag de dag en veel minder dienstverlening, bijvoorbeeld.
Tegenwoordig wordt het argument vooral aan de lopende band misbruikt.
En steeds simpeler worden, zoals deze van Fritsma:quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zogenaamde grote aantal raakvlakken tussen die twee partijen is ook vooral een spinn van anderen natuurlijk. Maar met de VVD als smeermiddel tussen beiden kom je een eind.
En die moties van de PVV worden vooral niet gesteund omdat ze die steeds extremer formuleren, dan wil je ook geen steun
quote:Geschreven: 26 november 2015
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
verzoekt de regering, de Nederlandse grenzen te sluiten en geen enkele asielzoeker meer toe te laten,
en gaat over tot de orde van de dag.
Heb een ochtend verlof genomen om een gastles te leveren op een middelbare school. Vakantie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:29 schreef Janneke141 het volgende:
Maar wel een mooi leven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zit een beetje uit mijn neus te vreten, goedkoop pilsener te zuipen, en af en toe tentamens te maken.
Terecht dat ik daar geen fuck voor krijg en met een minimaal inkomen rond moet komen.
Tot op heden vermaak ik mij prima. Ben nu overigens wel bezig met daadwerkelijke stappen om op termijn eens een papiertje te halen en ergens een stage te kunnen lopen.quote:
Oh ja, goed nieuws op dat gebied, de examencommissie heeft mij toegestaan de bedoeling eens en beetje af te ronden. Nu nog wat extra stufi fixen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tot op heden vermaak ik mij prima. Ben nu overigens wel bezig met daadwerkelijke stappen om op termijn eens een papiertje te halen en ergens een stage te kunnen lopen.
Bemiddelaar in de agrarische sector lijkt me wel iets voor u.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tot op heden vermaak ik mij prima. Ben nu overigens wel bezig met daadwerkelijke stappen om op termijn eens een papiertje te halen en ergens een stage te kunnen lopen.
Of juridisch adviseur van het jagersgilde.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Bemiddelaar in de agrarische sector lijkt me wel iets voor u.
Of bestuurslid bij de studentenvakbond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Bemiddelaar in de agrarische sector lijkt me wel iets voor u.
Ja joh, anders verzin je toch een aandoening? Homoseksualiteit, bijvoorbeeld. Het niet toekennen van extra studiefinanciering zou dan homofoob zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, goed nieuws op dat gebied, de examencommissie heeft mij toegestaan de bedoeling eens en beetje af te ronden. Nu nog wat extra stufi fixen.
Maar goed bezig Pokkel. Het wordt tijd dat een werkgever je eens kan afkeuren op wat je daar (niet) doet.
Zo'n juridisch kantoor een zorg dat jij op veel adresjes per uur pizza kon bezorgen, mosselprikker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja joh, anders verzin je toch een aandoening? Homoseksualiteit, bijvoorbeeld. Het niet toekennen van extra studiefinanciering zou dan homofoob zijn.
Tot op heden waren werkgevers doorgaans wel te spreken over mijn arbeidsethos. Maarja, dat was dan ook ongeschoold werd waar kwalitatief niet al te veel werd gevraagd. Als je maar hard werkte.
Inzet hè. Niet snelheid. Als iemand mij ergens voor betaalt, dan wil ik iets ook goed doen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo'n juridisch kantoor een zorg dat jij op veel adresjes per uur pizza kon bezorgen, mosselprikker.
Nu wel dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:30 schreef GSbrder het volgende:
Hard werken belonen is de slechtste opvoeding die er is.
Je moet slim werken. Daarom viel ik bij de AH ook niet op.
Inspanning is weinig relevant. Resultaat telt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inzet hè. Niet snelheid. Als iemand mij ergens voor betaalt, dan wil ik iets ook goed doen.
Christenterrorist.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:27 schreef Gutmensch het volgende:
Els Borst dus ook vermoord door een religieuze extremist.
Zeker. Anders maak je niet binnen 9 maanden promotie.quote:
Het leven van ons ITers bestaat volledig uit het resultaat maximaliseren met zo min mogelijk inspanning.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inspanning is weinig relevant. Resultaat telt.
IT kan sowieso uitbesteed worden aan India.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het leven van ons ITers bestaat volledig uit het resultaat maximaliseren met zo min mogelijk inspanning.
[ afbeelding ]
De overheid betaalt jou om af te studeren. En moet je zien wat een inzet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inzet hè. Niet snelheid. Als iemand mij ergens voor betaalt, dan wil ik iets ook goed doen.
Mja, ach. Ik zie het niet zo heel veel gebeuren nog. En soms ook weer opnieuw ingesourced omdat het tegenviel. En anders verhuizen we naar Indiaquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:38 schreef Reya het volgende:
[..]
IT kan sowieso uitbesteed worden aan India.
Nee, de overheid betaalt de universiteit om mij af te laten studeren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De overheid betaalt jou om af te studeren. En moet je zien wat een inzet.
Ik kwam er net achter dat ik godverdomme alweer 10% van het cijfer van een vak dat ik nu 'volg' mis, omdat ik blijkbaar elke week een online toetsje had moeten maken. Effe de professor gemaild of ik niet een vervangende opdracht mag doen ofzo. Zal wel niet; ik ga niet naar z'n hoorcollege dus dit is het moment voor hem om me terug te pakken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, de overheid betaalt de universiteit om mij af te laten studeren.
Mooi, van die studenten die het hele jaar hun gezicht niet laten zien en een dag voor het tentamen erachter komen dat de professor wel gewoon het vak heeft gegeven met bijbehorende verplichtingen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik godverdomme alweer 10% van het cijfer van een vak dat ik nu 'volg' mis, omdat ik blijkbaar elke week een online toetsje had moeten maken. Effe de professor gemaild of ik niet een vervangende opdracht mag doen ofzo. Zal wel niet; ik ga niet naar z'n hoorcollege dus dit is het moment voor hem om me terug te pakken.
Ik had dat met een essay. Mag die nu later inleveren. Op zich wel prima. Een beetje flexibiliteit is toch wel een must voor een beetje een goede hoogleraar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik godverdomme alweer 10% van het cijfer van een vak dat ik nu 'volg' mis, omdat ik blijkbaar elke week een online toetsje had moeten maken. Effe de professor gemaild of ik niet een vervangende opdracht mag doen ofzo. Zal wel niet; ik ga niet naar z'n hoorcollege dus dit is het moment voor hem om me terug te pakken.
Sowieso snap ik die hele drang van Nederlanders niet om perse hard en zwaar werk te willen doen. of daar een soort van erkenning voor te willen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie je vooral heel vaak posten over mensen die zouden beweren dat het niet zwaar is en dat ze het dan maar over moeten nemen. Ik denk dat elk beroep zwaar is als je het zomaar één dag zou doen. Alleen daarom al een beetje onzinnig.
En banen met elkaar vergelijken slaat inderdaad nergens op.
Dat hebben we te danken aan de reformatie, het leven mag niet leuk zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sowieso snap ik die hele drang van Nederlanders niet om perse hard en zwaar werk te willen doen.
Jij beheerst het elitarisme echt tot in de puntjes, hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Ryon het volgende:
Gewoon een lekker baantje claimen. En als iemand dan jaloers is iets zeggen als "dan had je ook maar een fatsoenlijke studie moeten doen" en de schuld volledig bij het individuele falen leggen i.p.v bij een structurele maatschappelijke ongelijkheid in de verdeling van functies, kapitaalgoederen en middelen.
Dat is de truc mensen, dat is de truc.
Dat is de modus operandi van de halve SC wanneer zij in NWS topics posten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Ryon het volgende:
Gewoon een lekker baantje claimen. En als iemand dan jaloers is iets zeggen als "dan had je ook maar een fatsoenlijke studie moeten doen" en de schuld volledig bij het individuele falen leggen i.p.v bij een structurele maatschappelijke ongelijkheid in de verdeling van functies, kapitaalgoederen en middelen.
Zelfs daar doet hij elitair over.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij beheerst het elitarisme echt tot in de puntjes, hè?
Hoe kan een jurist het hebben over een fatsoenlijke studie?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Ryon het volgende:
Zo eentje ben ik wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi, van die studenten die het hele jaar hun gezicht niet laten zien en een dag voor het tentamen erachter komen dat de professor wel gewoon het vak heeft gegeven met bijbehorende verplichtingen.
Hoe is het eigenlijk met Wassila op het moment?quote:
Weet jij het?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Wassila op het moment?
Wat een goed uitgedacht idee zegquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Euribob het volgende:
FB / Fok shirt dragen bij AZC demonstraties
Manmanmanman
Bruin hemdje, rode band om de arm met een witte cirkel waarin de tekst FOK! in zwarte letter staat. Ongetwijfeld het type publiciteit waar Danny op te wachten zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Euribob het volgende:
Manmanmanman
quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Euribob het volgende:
Manmanmanman
Het past wel bij de verkozen strategie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bruin hemdje, rode band om de arm met een witte cirkel waarin de tekst FOK! in zwarte letter staat. Ongetwijfeld het type publiciteit waar Danny op te wachten zit.
Weer lekker zuur vandaag?quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het past wel bij de verkozen strategie.
Omdat niemand er werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:24 schreef Heilwasser het volgende:
De Achterhoek schijnt de minste burnout-gevallen te hebben.
Hartaanvallen?quote:
De fuckquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Euribob het volgende:
Manmanmanman
Zoals iedereen op Fok.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:28 schreef Reya het volgende:
In het algemeen wel een kansloos figuur trouwens, die TS.
Jij en ik niet.quote:
Kansloze avatar ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:28 schreef Reya het volgende:
In het algemeen wel een kansloos figuur trouwens, die TS.
Kalm volkje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:24 schreef Heilwasser het volgende:
De Achterhoek schijnt de minste burnout-gevallen te hebben.
Je zou ze ook gewoon lui kunnen noemen.quote:
Die stelling moet je eens gaan verdedigen op een gemiddeld boerenbedrijf.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou ze ook gewoon lui kunnen noemen.
Niemand meer denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb de rechten niet om dat topic te bekijken.
TS wou FOK! ook gebruiken om protestacties bij AZC's te organiseren. En dan dus allemaal in FOK! t-shirt daar heen gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de inhoud niet veel meer besloeg dan de TT?
Het aantal Achterhoekers dat in letterlijke zin boer is, zal vrij verwaarloosbaar zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die stelling moet je eens gaan verdedigen op een gemiddeld boerenbedrijf.
Klopt, cardiovasculair zou ook kunnen echter.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een cerebrovasculair accident is toch een hersenbloeding?
Rectovasculair kan ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, cardiovasculair zou ook kunnen echter.
Rokende vrouwen, jasses.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:18 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, Deutschland.
Sigaret is niet aangestoken, pompom. Oftewel voorbarige conclusie.quote:
Het zou ook een chocolade sigaret kunnen zijn inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sigaret is niet aangestoken, pompom. Oftewel voorbarige conclusie.
Ik ook niet. Het moet wel heel erg geweest zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb de rechten niet om dat topic te bekijken.
Proost!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef Gutmensch het volgende:
Zo, mijn weekend is begonnen. Biertijd.
Die Pokkel maar eens opzoeken in de kroeg.
In het echt ben ik nog tien keer erger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij beheerst het elitarisme echt tot in de puntjes, hè?
Fantastisch topic. Precies toen ik het topic wilde nomineren voor de topic van het jaar award werd het gesloten en klaarblijkelijk dus ook verwijderd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:09 schreef Euribob het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2281221
Manmanmanman
Echt zo'n kerel die je direct een schop wil verkopen als je hem ziet inderdaad. Vooral die monocle doet het hem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog tien keer erger.
Je hebt z'n Audi A3 bespot?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:34 schreef GSbrder het volgende:
Een makelaar is boos op mij. Levensdoel bereikt.
Nee, 100k aan fee door de neus geboord.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, 100k aan fee door de neus geboord.
Ik pak gewoon de graaiers met hun bonussen aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game.
Hulde. Dat kreeg ik voor elkaar toen ik mijn huidige woning kocht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:34 schreef GSbrder het volgende:
Een makelaar is boos op mij. Levensdoel bereikt.
Je had je oog op een woning laten vallen die toch flink boven budget bleek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, 100k aan fee door de neus geboord.
Dat waren ze toch al?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Pensioenen inkomensafhankelijk maken. De FNV tovert toch telkens maar weer nieuwe plannen uit de hoge hoed.
quote:
quote:De pensioenopbouw van werknemers zou inkomensafhankelijk moeten worden. Dat zegt Gijs van Dijk, bestuurslid pensioen van de vakcentrale FNV in een interview dat vrijdag in het FD verschijnt. Het voorstel van de FNV komt erop neer dat hogere inkomens bij hetzelfde premiepercentage minder pensioen opbouwen, en lagere inkomens juist meer.
Oh, pensioenopbouw. Zeg dat danquote:
Haten op mensen die wel opgelet hebben op schoolquote:
Het is een wat verwarrende formulering, omdat de opbouw nu tot een ton al min of meer inkomensafhankelijk is. Bij gelijke voorwaarden bouw je namelijk meer op als je inkomen hoger is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, pensioenopbouw. Zeg dat dan
Totaal de weg kwijt die figuren.
Haha.quote:
Waarschijnlijk gaat dat gewoon gebeuren natuurlijk. Wat Lenin en Stalin niet lukte met geweld lukt de Gutmensch wel door rustig naar hetzelfde eindresultaat te werken door steeds wat meer te nivelleren.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat gewoon gebeuren natuurlijk. Wat Lenin en Stalin niet lukte met geweld lukt de Gutmensch wel door rustig naar hetzelfde eindresultaat te werken door steeds wat meer te nivelleren.
Prima, laat die idioten maar verrekken hier dan, voor ons is er altijd nog het mooie ongelijke Amerika waar we naartoe kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat gewoon gebeuren natuurlijk. Wat Lenin en Stalin niet lukte met geweld lukt de Gutmensch wel door rustig naar hetzelfde eindresultaat te werken door steeds wat meer te nivelleren.
Mooi. Weer ¤4,60 voor de inhalige staat.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het was weer gezellg.
[ afbeelding ]
Zit je nog steeds in Kopdorp?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, laat die idioten maar verrekken hier dan, voor ons is er altijd nog het mooie ongelijke Amerika waar we naartoe kunnen.
We betalen ons al blauw aan onrendabelen, laat staan met deze ridicule nonsens erbij nog.
Niet erg indrukwekkend hè? Zeven biertjes op twee personen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het was weer gezellg.
[ afbeelding ]
Nee dat niet meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in Kopdorp?
Weer ¤4,60 bijgedragen om ons prachtige land te onderhouden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mooi. Weer ¤4,60 voor de inhalige staat.
Vooral die drie van jou nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet erg indrukwekkend hè? Zeven biertjes op twee personen.
Matige troll.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weer ¤4,60 bijgedragen om ons prachtige land te onderhouden.
Die btw zou best wel omhoog kunnen naar 30% trouwens.
Die halve liter was ook nog van jou zeker?quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die halve liter was ook nog van jou zeker?
Dus je woning in Amsterdam ook alweer verlaten?quote:
Yes!quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dus je woning in Amsterdam ook alweer verlaten?
Waar zit je nu?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yes!
Toch nikszeggende stad. Voelt als iedere andere stad maar dan te duur en met blowende toeristen. Alleen de architectuur is leuk.
Den Bosch.quote:
Zozo, een heel fust opgezopen. Dat is pittig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het was weer gezellg.
[ afbeelding ]
Brabantquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Den Bosch.
Of Oeteldonk zoals het nu dient te heten ofzo.
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alleen goedkoop blikbier is voor paupers.
Kanker?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
Woog vandaag voor het eerst in 20 jaar weer minder dan 80 kg.
De enige die je gebrabbel zal geloven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat die aan die kennis heeft.
Zolang je maar over een aanzienlijk vermogen beschikt heeft dat mijn voorkeur.quote:
Niet minimaal 95kg wegenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
Woog vandaag voor het eerst in 20 jaar weer minder dan 80 kg.
Ik woog bijna 90 een jaar geleden.quote:
Het berichtje op m'n fb ging er overigens over dat het verkeerd was genoteerd; die koers had precies andersom moeten staan.quote:
Ah.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het berichtje op m'n fb ging er overigens over dat het verkeerd was genoteerd; die koers had precies andersom moeten staan.
Ik drink voor de smaak. Niet om teleurstellingen over de gang van mijn leven te verdringen.quote:
Volgens mij valt helemaal niemand dat op hoor, want je leest er automatisch overheen, ervan uitgaand dat het wel zal kloppen.quote:
Waarom ben ik nog geen miljardair dan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Koppige kinderen worden later rijker en succesvoller
Omdat je nog een kind bent?quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog geen miljardair dan?
Zucht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:09 schreef Gutmensch het volgende:
Ik drink gewoon omdat ik het lekker vind.
Misschien kunnen ze ze daar achterin laten zitten, ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Euribob het volgende:
Die Berko zit vindt het gewoon daadwerkelijk vreselijk dat hij naast moslims in de metro zou kunnen zitten. Dat de regering dat zomaar toelaat.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zolang je maar over een aanzienlijk vermogen beschikt heeft dat mijn voorkeur.
Gewoon een trolletje dat veinst een christenfundamentalist te zijn of anders gewoon een zwakzinnige. Blijft altijd weer een gevalletje Poe's Law.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Euribob het volgende:
Die Berko zit vindt het gewoon daadwerkelijk vreselijk dat hij naast moslims in de metro zou kunnen zitten. Dat de regering dat zomaar toelaat.
Waarom mag iemand dat niet vreselijk vinden? Ik vind het al vreselijk om überhaupt in de metro te zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:49 schreef Euribob het volgende:
Misschien kunnen ze Berko gewoon gedwongen opnemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze ze daar achterin laten zitten, ofzo.
Goed voorbeeld om je punt te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom mag iemand dat niet vreselijk vinden? Ik vind het al vreselijk om überhaupt in de metro te zitten.
Slechts 93. Ingevallen wangen en alles.quote:
Met of zonder goud om je nek?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Slechts 93. Ingevallen wangen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |