Ik kan niet zien of hij slangenleren schoenen met een paarse broek draagt en hoorntjes onder z'n beanie heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, dit is de ultieme D66-look:
[ afbeelding ]
Dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan niet zien of hij slangenleren schoenen met een paarse broek draagt en hoorntjes onder z'n beanie heeft.
Verplicht voor leden van Demonen '66, toch?quote:
Ik heb ze niet. Maar goed, dat is bij mij ook wat lastiger.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verplicht voor leden van Demonen '66, toch?
http://www.nu.nl/beurs/42(...)-bij-eigen-munt.htmlquote:De Chinese centrale bank heeft de prijs van de eigen munt, de yuan, vastgesteld op 6,5419 dollar.
Zo zo, de Chinezen doen het goed.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/beurs/42(...)-bij-eigen-munt.html
Duurste yuan aller tijden. De arbitragemogelijkheden liggen nu voor het oprapen mensen. Man man man, wat werken er ook een pannenkoeken bij NU.nl.
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.quote:Economen bij de Amerikaanse bank Goldman Sachs verwachten een forse daling van 15 tot 20 procent voor de Britse pond als het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.
Export naar de VS is nu onmogelijk, want volgens NU.nl is de yuan plotseling ruim 36x zo duur geworden in dollars.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo zo, de Chinezen doen het goed.
Je weet dat nu.nl uit dezelfde stal komt als SBS6 hè?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.
Nieuwe stagiair bij Nu.nl waarschijnlijk. Inwerken is altijd lastig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En in het eerstvolgende bericht ontbreken gewoon woorden, waardoor de zin niet klopt. Stelletje anussen daar.
Ik vind nu.nl iets uitgebreider in zijn berichtgeving.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je weet dat nu.nl uit dezelfde stal komt als SBS6 hè?
Sanoma
Voor het huwelijk is dat zelfs verplicht. In bepaalde culturen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is anale seks met een vrouw een no-go voor u?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Saai hoor. Zelfs niet per ongeluk? Dat kan bij vrouwen natuurlijk ook nog. Nare verrassing dan voor zo'n vrouwtje.quote:
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan SBS shownieuws?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind nu.nl iets uitgebreider in zijn berichtgeving.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het bepalen of het een vrouw is.
Oh dat weet ik niet want dat zie ik nooit. Ik had Hart van Nederland in gedachten: oppervlakkig, onbeduidend nieuws.quote:
En voor de waarheid op FTM.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:00 schreef GSbrder het volgende:
Nu.nl kijk ik uitsluitend voor de headlines.
Achtergrond en duiding zijn te lezen op Geenstijl.
Dat is voor wijsheid.quote:
Voor roddel en achterklap 925.quote:
't Meppelse Durpskraantje?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, kom er echt zelden of nooit. Kijk liever op de site van een krant.
't Olde wief. Onze stad heeft, als een van de weinige, nog een eigen krant.quote:
Soms staan daar toch best aardige verhalen in, hoewel vaak wel een beetje kritiekloos. Zo liet de verslaggever een tijdje terug onze wethouder leeglopen over de 'succesvolle hervorming van de culturele sector in deze stad'. Een ietwat voorbarige conclusie, daar het net een paar maanden eerder in gang was gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gaat veelal vrijwel ongelezen bij het oud papier
En was het ook niet vooral ingestoken als succesvolle bezuinigingquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms staan daar toch best aardige verhalen in, hoewel vaak wel een beetje kritiekloos. Zo liet de verslaggever een tijdje terug onze wethouder leeglopen over de 'succesvolle hervorming van de culturele sector in deze stad'. Een ietwat voorbarige conclusie, daar het net een paar maanden eerder in gang was gezet.
Mijn Groningse dorp van 3 a 4000 inwoners had zelfs een eigen krant.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
't Olde wief. Onze stad heeft, als een van de weinige, nog een eigen krant.
Met contactadvertentie van je ma?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn Groningse dorp van 3 a 4000 inwoners had zelfs een eigen krant.
Hihi.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met contactadvertentie van je ma?
Dat zal een huis- aan huisblaadje zijn. Dit is zo'n ding met nog een paar betalende abonneesquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn Groningse dorp van 3 a 4000 inwoners had zelfs een eigen krant.
Akkoord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal een huis- aan huisblaadje zijn. Dit is zo'n ding met nog een paar betalende abonnees
San Francisco meen ik.quote:
Hij was daar met Neelie, dus waarschijnlijk iets over innovatie, startups, etc.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, vandaar de heuvel. Wat doet hij daar, weet je dat ook?
Dat klinkt nuttig.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij was daar met Neelie, dus waarschijnlijk iets over innovatie, startups, etc.
Neelie was toch druk bezig met een Nederlandse variant van Silicon Valley in Amsterdam?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij was daar met Neelie, dus waarschijnlijk iets over innovatie, startups, etc.
Ja dit lijkt daar onderdeel van. Want die godse Amerikanen hebben vast goede ideeën.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neelie was toch druk bezig met een Nederlandse variant van Silicon Valley in Amsterdam?
Dit lijkt me dan vooral een aanzet om een Nederlandse Donald Trump te lanceren. Ik ga uit van John de Mol.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja dit lijkt daar onderdeel van. Want die godse Amerikanen hebben vast goede ideeën.
Been there, done that.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan vooral een aanzet om een Nederlandse Donald Trump te lanceren. Ik ga uit van John de Mol.
Werkt hier niet vrees ik. John houdt zich wijselijk buiten de politieke arena.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan vooral een aanzet om een Nederlandse Donald Trump te lanceren. Ik ga uit van John de Mol.
Zo'n knuppel graaft z'n eigen graf inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Been there, done that.
[ afbeelding ]
Mooiste kabinet ooit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Been there, done that.
[ afbeelding ]
In 2017 weer een kans op een mongolenkabinet.quote:
Down met Johnny.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef Euribob het volgende:
Lekker allemaal downies (autocorrect zegt doeners) in het eerste kabinet de Mol.
De VVD staat al te popelen helaas.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
In 2017 weer een kans op een mongolenkabinet.
Ik zie al wat Brabantse en Limburgse kandidaten in de rij staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De VVD staat al te popelen helaas.
En Edith Schippers natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik zie al wat Brabantse en Limburgse kandidaten in de rij staan.
Daarom hoop ik nog steeds op Wilders I.quote:
Zo ook:quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef GSbrder het volgende:
Leuke uiteenzetting:
Volkskrant: open brief aan boze 60-plussers
Nee, daar moet een PVV'er op. Onze nieuwe minister van Sport moet namelijk het Nederlands Elftal gaan zuiveren.quote:
Dan betaal je mee aan mijn salaris. Uiteraard ben je dan mijn held.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:36 schreef eriksd het volgende:
Koos, ik heb een abbonement op het Parool. Ben ik nu je held?
Radovan Karadzic naturaliseren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, daar moet een PVV'er op. Onze nieuwe minister van Sport moet namelijk het Nederlands Elftal gaan zuiveren.
Tuig is het, iedereen die op 50Plus heeft gestemd moet in een speciale database komen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef GSbrder het volgende:
Leuke uiteenzetting:
dora_van_crizadak klinkt me wel als een goede naam voor een VVD-staatssecretaris in de oren inderdaad.quote:
Goed verhaal.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:09 schreef GSbrder het volgende:
Leuke uiteenzetting:
Jan Nagel zal hard worden aangepakt op zijn uitspraken over de Berlijnse murr, en in het algemeen op zijn VARA-achtergrond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:22 schreef Heilwasser het volgende:
Henk Krol is nog niet voldoende aangepakt. Ik neem aan dat onze vrienden uit Oekraïne hier extra diensten zullen verlenen.
U wenst remlof dood?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Heilwasser het volgende:
Jammer dat hier geen bejaarden zitten. Die kan je met welgeplaatste trolls ongetwijfeld richting de eeuwige jachtvelden sturen.
remlof zit in de bloei van zijn leven.quote:
Op het randje, hè.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Samen met papieren tijger en Pietje V. Geeft wel een bepaald soort rust.
Wat een verschil. Daar hoor je Krol nou nooit over.quote:Kortom: in ruil voor soms maar 30 jaar pensioenpremie betalen, ontvangen de meeste boze 60-plussers een pensioen van 70 procent van hun laatstverdiende loon. Netto is dat vaak 80 procent van het eindloon. Een Nederlander die nu 25 jaar is, kan pas met pensioen als hij 71,5 jaar is. Dan krijgt hij een pensioen van hoogstens 70 procent van zijn middelloon (als alles meezit). Laat dit even goed op jullie inwerken: een 25-jarige moet 50,5 jaar werken en pensioenpremie betalen en krijgt daarvoor een veel lager pensioen dan jullie.
Denken een hoop WW'ers ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:21 schreef Perrin het volgende:
"mij is 70% van mijn laatste loon beloofd en hoe dat wordt betaald zal me worst wezen"
Als er iemand nog jááren na zijn dood zal worden gefeliciteerd...quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:22 schreef Heilwasser het volgende:
Henk Krol is nog niet voldoende aangepakt. Ik neem aan dat onze vrienden uit Oekraïne hier extra diensten zullen verlenen.
Zijn achterban denkt niet: "ik begon op m'n veertiende (Yeah right) met werken en kreeg 11 jaar later mijn eerste pensioeninleg pas." Voor hen is werken werken. Pensioen is moeilijk en een taak voor de werkgever.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een verschil. Daar hoor je Krol nou nooit over.
Kennelijk ja. En dat van dat beginnen op je veertiende is ook achterhaald; bovendien hebben jongeren van nu ook vaak al baantjes.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn achterban denkt niet: "ik begon op m'n veertiende (Yeah right) met werken en kreeg 11 jaar later mijn eerste pensioeninleg pas." Voor hen is werken werken. Pensioen is moeilijk en een taak voor de werkgever.
Het land hebben ze ook niet opgebouwd, velen waren pas in de jaren '60/'70 begonnen met werken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk ja. En dat van dat beginnen op je veertiende is ook achterhaald; bovendien hebben jongeren van nu ook vaak al baantjes.
Tem, remlof, PT?quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:23 schreef Heilwasser het volgende:
Jammer dat hier geen bejaarden zitten. Die kan je met welgeplaatste trolls ongetwijfeld richting de eeuwige jachtvelden sturen.
Dat is ook zo'n mythe die maar voortgezet wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het land hebben ze ook niet opgebouwd, velen waren pas in de jaren '60/'70 begonnen met werken.
Ik heb het land ook weer op de rit gekregen na de grote crisis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mythe die maar voortgezet wordt.
Daar zijn er meer van:quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n mythe die maar voortgezet wordt.
quote:'Hard gewerkt hebbend' zet hij dus tegenover 'werken'. De implicatie is helder, maar zeer dubieus. In elke generatie zijn er mensen die hard werken en mensen die er de kantjes van af lopen. Net alsof alle 60-plussers in de winterkou met de blote hand kanalen hebben staan graven en de huidige jongeren een beetje zitten te niksnutten achter hun computer op kantoor. Veel tieners hebben ook nu nog een bijbaantje naast school, op zaterdag en in de vakanties.
Dat kun je best zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het land ook weer op de rit gekregen na de grote crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |