SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, ik wilde nog even zeggen dat de foto van Rodin in het vorige topic super is.
Hij zit er mooi majestueus dikkig bij.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is de Simba van Nederland.
Ik wil zo dansen met een jongenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lil kleine ik weet nooit zo goed wat ik over die man/jongen denk. Zie je wel, ik weet niet eens of ik hem een man of een jongen vind. :$
Het is een omhooggevallen jongetjequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lil kleine ik weet nooit zo goed wat ik over die man/jongen denk. Zie je wel, ik weet niet eens of ik hem een man of een jongen vind. :$
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje ontdekt pas vandaag te zijn groepsverkracht
Jezus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Ik constateer alleen.
Als ik vrij succesvol zou zijn geweest op deze leeftijd had ik waarschijnlijk ook nog wel wat meer pubergedrag vertoond. Je krijgt namelijk heel veel zo aangereikt.quote:
Ik ook, zou ook wel beetje vanzelf gaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik vrij succesvol zou zijn geweest op deze leeftijd had ik waarschijnlijk ook nog wel wat meer pubergedrag vertoond. Je krijgt namelijk heel veel zo aangereikt.
Wil je mij eruit hebben?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan een contact niet verwijderen uit mijn mobiel. Erg irritant
Er was eens...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
Ik weet niks leuks eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
Valt tegen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maar jij doet toch drugs? dan moet je toch creatief zijn?
Maar even serieus.. Het kan wel. Ligt aan de soort wiet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
weer een vooroordeel naar de maan geholpenbedankt he.
Ik krijg een beetje een dikke lul van al die verhalen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet er niet zoveel vanaf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Het kan wel. Ligt aan de soort wiet.
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.quote:
Dat lijkt me vreemdquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.
Meer zin in eten toch lijkt mequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.
Dan koop je wiet en gebruik je datquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag eens stoned worden
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Zin in schoonmaken als je stoned bent? Wtf?
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag eens stoned worden
Hihi zwaar geschutquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.
Heb nooit meer gevoeld dan een prikkelende tong.quote:
Ga je me feeden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.
Nuchterleef beste leef toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nooit meer gevoeld dan een prikkelende tong.
[..]
Ga je me feeden?
De coffeeshop werkt meestal welquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
Stiekem ben ik best benieuwd naar stoned zijn, en ik weet bij wie ik moet zijn maar doe het niet. 😳
OF heeft vast wel wat liggenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
Stiekem ben ik best benieuwd naar stoned zijn, en ik weet bij wie ik moet zijn maar doe het niet. 😳
Die hond slaapt comfortabeler dan ik.quote:
Dan moet ik een bedje hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
Anders een stonersmeet. Kun je dat gelijk van je bucketlist afvinken.
Om een joint te halen. Hoef je niet eens zelf te draaien.quote:
Ik heb een tweepersoonsbed.quote:
Ja zie edit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een joint te halen. Hoef je niet eens zelf te draaien.
Hij is een hond. Hij is altijd comfy.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die hond slaapt comfortabeler dan ik.
Ah.quote:
Goh deze look werkt snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook nog aanschouwen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou thuis Feertje? Dan kom ik, want ik moet je stulpje nog een keer aanschouwen. :$Baby darling doll face honey
Ik vind het goed hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou thuis Feertje? Dan kom ik, want ik moet je stulpje nog een keer aanschouwen. :$
Crackquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor.Alleen weet ik niet hoeveel mensen dan willen blijven slapen, want dan wordt het wel puzzelen. :$
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meiden blow meet.
Klinkt vuiger dan het is.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
LOKA EN FERA EN DAT WAS HET JAAAAAAAAAAAAA
als er alleen meiden komen hebben ze niks te blowenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meiden blow meet.
Klinkt vuiger dan het is.
Nee. Don't be a faggot.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Faxie het volgende:
Kan je stoned raken van passief meeblowen?
Je onderschat ons.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
als er alleen meiden komen hebben ze niks te blowen
Heb ik al gehad hier op FOK!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
Anders een stonersmeet. Kun je dat gelijk van je bucketlist afvinken.
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
LOKA EN FERA EN DAT WAS HET JAAAAAAAAAAAAA
Ik kan mijn huis nog wel vinden als ik stoned ben hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor.Alleen weet ik niet hoeveel mensen dan willen blijven slapen, want dan wordt het wel puzzelen. :$
Nou, dan sla je toch over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gdvquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
draaien jullie dan een tafel om voor de tafelpoten ofzo?
Jij bent toch van het bakken? Waarom bak je geen spacecake? Hoef je niet te roken en kun je toch stoned worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik rook nietHeb wel eens gezondigd hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, dan sla je toch over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huhquote:
Your beauty never ever scared me.
Ik vind spacecake zo gruwelijk smerigquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent toch van het bakken? Waarom bak je geen spacecake? Hoef je niet te roken en kun je toch stoned worden.
Spacecake met glazuur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent toch van het bakken? Waarom bak je geen spacecake? Hoef je niet te roken en kun je toch stoned worden.
Teveel glazuur tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje dollen toch.quote:
quote:
Droge bek krijg je daar van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind spacecake zo gruwelijk smerig
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
En bij de tiende keer at ik nog steeds te veel
Hmm koekjesdeeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vooral vaak het deeg voor de spacekoekjes.
Wel een verhaal gehoord van mensen die iets te hard gingen op spacecake.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het wel raar vinden om drugs te doen bij iemand.
Hoe kom ik dan weer thuis?
Blijven slapen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij voelt toch niets. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
De volgende dag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je thuis als je hebt gedronken?
quote:
Heb je toch vaker gedaan? Live a little. :$quote:
Drugsquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef McGrath het volgende:
Ik doe gewoon geen drugs, stelletje rare mensen.
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou ook niet van blijven slapen, maar fuck it yolo
Denken in oplossingenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
En anders in je eigen huis organiseren. Opgelost.
Ik heb na het stappen weleens bij iemand in een stoel geslapen omdat ik anders naar huis had moeten lopenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou ook niet van blijven slapen, maar fuck it yolo
Behalve als Hep, Fokkie en yats naast je liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker van liggen.
Hihaho
Ik doe mijn onesie wel aan.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb na het stappen weleens bij iemand in een stoel geslapen omdat ik anders naar huis had moeten lopen
Ik wil ook onesiequote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve als Hep, Fokkie en yats naast je liggen.
Rammstein maakt minder herrie.
Bij de Primark gekocht. Lekker goedkoop. :$quote:
hahaha wat voor onesie dier ben jequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de Primark gekocht. Lekker goedkoop. :$
Mijne heeft wel een staart (:')), zit niet altijd fijn.
Een vosje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha wat voor onesie dier ben je
Was dat niet krap?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Toch is het me gelukt om in slaap te vallen. Af en toe Hep een duw geven, af en toe Fokkie een duw geven. Yats viel nog wel mee.
Wow.quote:
Nee. Kaneel heeft een vrij ruime woonkamer.quote:
Ik ook niet, die schijt alles onderquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
Faxie zou ik niet op een kamer leggen met een meisje
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Destijds was ik daar nog meer gast in plaats van onderdeel van het meubilair zoals nu. :$
Ik denk niet dat hij iemand durft aan te raken. Anders klappen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
Kunnen aardig wat mensen blijven slapen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Kaneel heeft een vrij ruime woonkamer.
Daar gaat de helft van onze vriendenkring.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen aardig wat mensen blijven slapen.
Mits ze niet extreem snurken.
Ik durf toch nietsquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
Ik als ik dronken ben soms wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen aardig wat mensen blijven slapen.
Mits ze niet extreem snurken.
Handig, maar wel de hele tijd blijven zingen dat we van het dag af moeten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
Als ik een fok sleepover organiseer mogen jullie op het dak liggen.
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, die schijt alles onder
Sowieso niet als je ook gaat blowen lijkt me.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik als ik dronken ben soms wel.
Maar kan niet goed tegen drank dus sowieso beter niet drinken
hahahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.
Ik snurk ook als ik bezopen in slaap valquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt nóóit goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso niet als je ook gaat blowen lijkt me.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.
En soms heb ik nachtmerrires en dan klink ik als een cavia. Leuk manquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snurk ook als ik bezopen in slaap val
Ik vind die combi ook niet geslaagd. Sowieso vind ik drinken steeds minder leuk eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat de helft van onze vriendenkring.
Je lijkt het minder vaak te zien bij vrouwen, gek genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje zoals Bogie als hij droomt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En soms heb ik nachtmerrires en dan klink ik als een cavia. Leuk man
Nooo nu zit dat lied inm'n hoofd. Je wordt bedankt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Handig, maar wel de hele tijd blijven zingen dat we van het dag af moeten.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Wat is hier raar aan?quote:
Ik ook, en blowen te leukquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die combi ook niet geslaagd. Sowieso vind ik drinken steeds minder leuk eigenlijk.
Ja, preciesquote:
Mn ex deed dat ook eens, toen was ik gewoon verdrietig want wil gewoon dat ie naast me kwam liggen knuffelen VERDOMMEEEEEEEEquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier raar aan?
Ik wilde gewoon niet naast haar liggen snurken of haar wakker maken met mijn dronken hoofd
Ik denk niet dat ze het erg vindt als je bij haar in bed kruipt. Ook de geruststelling dat je veilig thuis bent enz.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier raar aan?
Ik wilde gewoon niet naast haar liggen snurken of haar wakker maken met mijn dronken hoofd
Waarom de twijfel?quote:
Of even wakker maken bij thuiskomst zodat ik niet uit het warme bed hoef om te gaan checkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het erg vindt als je bij haar in bed kruipt. Ook de geruststelling dat je veilig thuis bent enz.
Ik heb wel vaker zin en dan wel vaker spijt na 'n uurquote:
Koeienpakquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen waar je je goed bij voelt.
Daarom vier ik geen carnaval meer. Ik moet me sowieso laten overhalen door anderen en vaak is de lol er na een uurtje wel af inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker zin en dan wel vaker spijt na 'n uur![]()
En soms niet
Ja maarquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ex deed dat ook eens, toen was ik gewoon verdrietig want wil gewoon dat ie naast me kwam liggen knuffelen VERDOMMEEEEEEEE
Ik nam aan dat ze dat wel hoorde.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het erg vindt als je bij haar in bed kruipt. Ook de geruststelling dat je veilig thuis bent enz.
Ze slaapt dan toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
Ik nam aan dat ze dat wel hoorde.
ik ben thuisquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef FrauMilena het volgende:
Even laten weten dat je thuis bent is wel fijn.
Daarom drankquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom vier ik geen carnaval meer. Ik moet me sowieso laten overhalen door anderen en vaak is de lol er na een uurtje wel af inderdaad.
Nou ja, hij leek enkele uren later nog steeds wel erg beschonken en stonk naar sigaretten dus op zich vond ik het niet zo heel erg van het slapen op de bank. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze slaapt dan toch.En als ze het al hoorde is ze dus wakker dus kun je net zo goed in bed kruipen toch?
Ik was dronkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze slaapt dan toch.En als ze het al hoorde is ze dus wakker dus kun je net zo goed in bed kruipen toch?
Ik wilde al bijna furries googlen, maar ben bang dat iemand me gaat verraden met een TR als ik iets post.quote:
quote:
Oké, oké.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, hij leek enkele uren later nog steeds wel erg beschonken en stonk naar sigaretten dus op zich vond ik het niet zo heel erg van het slapen op de bank. :$
Yoloquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna furries googlen, maar ben bang dat iemand me gaat verraden met een TR als ik iets post.
Ik kreeg eens een sms'je van een leuke meid.quote:
Ik wil geen ban. Ik heb weinig anders te doen hier.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een sms'je van een leuke meid.
"Kom je langs? Er is niemand thuis."
Ik kwam langs. Was er niemand.
Gewoon een DM bom doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil geen ban. Ik heb weinig anders te doen hier.
Haha, dat je daar intrapt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
maar toen heb je wel de keukenkastjes leeg gegeten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grapje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha, dat je daar intrapt.
En grappig, ik luister een nummer over smsen /mildyinteresting
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Leuke meisjes sms'ten mij niet.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Ik wel. Zie waar het mij brachtquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoorde niet bij de populaire kindjes op school.
Ik ook niet. Wel vaak uren aan de telefoon met een vriendin op de weinige dagen dat ik daar niet in huis zat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg ook geen sms'jes van meisjes. #vriendloos
En dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij hem nu eens een smsje stuurt
Ik had niet zo iemand. :$quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel vaak uren aan de telefoon met een vriendin op de weinige dagen dat ik daar niet in huis zat.
Ik heb 'm laatst nog een DM gestuurd. Vind het gezegend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien helpt dat het trauma te verzachten.
Mij ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Wutquote:
quote:
Een leerling liet mij die zien.quote:
Wel jouw soort humor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een leerling liet mij die zien.
Ik moest hard lachen.
Is dat weg?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dat soort plaatjes doen mij denken aan nedergag tijden.
Zijn ze ook.quote:
Ik zie waarom jij en Kaneel een match zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes moest ik vroeger wel om lachen. Tja.
Nederlands voetbal was toch niet om aan te zien?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlands voetbal was toch niet om aan te zien?
Kan ze niet gewoon handschoenen aan doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er werkt een vluchteling uit Somalië bij ons nu. Maar ze mag niks aanraken dat haram is, dus veel gangpaden of afdelingen gewoon niet terecht. Leuk dat ze wel een plek heeft kunnen krijgen, maar vraag me af hoe lang dat praktisch blijft aangezien iedereen toch wel veel verschillende dingen moet kunnen
/liefdagboek
Typisch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er werkt een vluchteling uit Somalië bij ons nu. Maar ze mag niks aanraken dat haram is, dus veel gangpaden of afdelingen gewoon niet terecht. Leuk dat ze wel een plek heeft kunnen krijgen, maar vraag me af hoe lang dat praktisch blijft aangezien iedereen toch wel veel verschillende dingen moet kunnen
/liefdagboek
Handig wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/liefdagboek
AH heeft dat in zijn Excellent assortiment zitten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer welke supermarkt cashew pindakaas verkoopt. En ik heb er al dagen zin in maar heb het al in twee winkels niet gevonden.
Staat het in alle AHs? Want dan kijk ik misschien op de verkeerde plek, ik was er vanavond.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AH heeft dat in zijn Excellent assortiment zitten.
En mij ontslaan ze na een maand.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/liefdagboek
Mensen met een kleurtje ontslaan is racisme, dus doen ze niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
En mij ontslaan ze na een maand.
Godverdomme.
Maar ik ga in ieder geval niet lopen zeiken dat ik dit en dat niet wil aanraken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen met een kleurtje ontslaan is racisme, dus doen ze niet.
Ik zie de krantenkop al wel:quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten verpakkingen omheenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ze niet gewoon handschoenen aan doen?
quote:
Ze raakt het niet aan, krijgt het niet binnen, is voor de rest ook geen probleem. Als het vullen er van haram is omdat je helpt verkopen, is werken bij de AH sowieso haram denk ik?quote:
Arme hond. Niet per se vanwege die vingers, maar je kan zien dat hij bang is.quote:
Wij hebben het, en zijn niet heel groot.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staat het in alle AHs? Want dan kijk ik misschien op de verkeerde plek, ik was er vanavond.
Jumbo heeft het standaard.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer welke supermarkt cashew pindakaas verkoopt. En ik heb er al dagen zin in maar heb het al in twee winkels niet gevonden.
Ik kom dus echt op de verkeerde plaatsen, blijkbaar. Het staat gewoon bij de pindakaas dan toch??quote:
Pindakaas is al goddelijk. Maar met cashewnoten erdoor is het gewoon perfect.quote:
Ja, bij de pindakaas. Ze hebben die alleen in kleinere potjes, dus misschien dat het daardoor niet opvalt?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom dus echt op de verkeerde plaatsen, blijkbaar. Het staat gewoon bij de pindakaas dan toch??
Want daar heb ik het echt niet gezien.
Lekkerder als gewone pindakaas.quote:
Nou ja, ik weet dus hoe het eruitziet, dus lijkt me zo stug dat ik er overheen gekeken heb.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, bij de pindakaas. Ze hebben die alleen in kleinere potjes, dus misschien dat het daardoor niet opvalt?
Kon je het niet vragen, of zeg ik nu wat stoms?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dus hoe het eruitziet, dus lijkt me zo stug dat ik er overheen gekeken heb.
Maar goed, morgen maar eens naar een winkel van fatsoenlijk formaat fietsen.
Ik ben bang dat ze straks op punten niks meer te doen heeft en maar wat moet gaan doen wat eigenlijk helemaal niet hoeft op dat moment, beetje bezigheidstherapie dus. En dan is het voor mijn baas ook een beetje jammer. Ze kan ook geen kassadraaien, wat van iedereen die een jaar of langer werkt wel verwacht wordt. Dus ben bang voor haar dat ze iets moet gaan zoeken waar dat geen issue is op een gegeven momentquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
En mij ontslaan ze na een maand.
Godverdomme.
Qua prijs ontlopen de twee elkaar niet veel. Bij de Jumbo 4 cent goedkoper dan bij de AH, dus tsja ...quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dus hoe het eruitziet, dus lijkt me zo stug dat ik er overheen gekeken heb.
Maar goed, morgen maar eens naar een winkel van fatsoenlijk formaat fietsen.
Oh had prima gekund, maar zag niemand aan het werk in de buurt en op zich zou het ook maar gewoon een snackje zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kon je het niet vragen, of zeg ik nu wat stoms?
Waarom kan ze geen kassadraaien? Is dat ook haram?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze straks op punten niks meer te doen heeft en maar wat moet gaan doen wat eigenlijk helemaal niet hoeft op dat moment, beetje bezigheidstherapie dus. En dan is het voor mijn baas ook een beetje jammer. Ze kan ook geen kassadraaien, wat van iedereen die een jaar of langer werkt wel verwacht wordt. Dus ben bang voor haar dat ze iets moet gaan zoeken waar dat geen issue is op een gegeven moment
Dan raak je eventueel mannen aan he.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan ze geen kassadraaien? Is dat ook haram?
"Wij respecteren uw religieuze keus, maar dit belemmert u uw functie volledig uit te voeren"quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat je baas daar perse problemen mee krijgt, maar er zijn zat bedrijven in de problemen gekomen voor dit soort ongein.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Wij respecteren uw religieuze keus, maar dit belemmert u uw functie volledig uit te voeren"
Zo simpel is het
mensen kopen bier en de dag dat we een halal kassa instellen is de dag dat we echt een grens van PC over gaanquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom kan ze geen kassadraaien? Is dat ook haram?
Hoe komen ze erbij om zo'n iemand aan te nemen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen kopen bier en de dag dat we een halal kassa instellen is de dag dat we echt een grens van PC over gaan
Mja, ik wilde al iets posten maar m'n internet vloog eruit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mensen kopen bier en de dag dat we een halal kassa instellen is de dag dat we echt een grens van PC over gaan
Ik word er wel een beetje verbitterd van, als ik dit soort dingen hoor. Niet dat ik andere mensen geen baan gun, maar toch ...quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij om zo'n iemand aan te nemen.
Zal wel jong zijn. Dan nemen ze bij supermarkten iedereen aan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje verbitterd van, als ik dit soort dingen hoor. Niet dat ik andere mensen geen baan gun, maar toch ...
ik gok wel dat hij hier subsidie voor krijgt ofzo, subsidiekindjes hebben we wel vakerquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat je baas daar perse problemen mee krijgt, maar er zijn zat bedrijven in de problemen gekomen voor dit soort ongein.
Mi gado.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik gok wel dat hij hier subsidie voor krijgt ofzo, subsidiekindjes hebben we wel vaker
Zoveel plekken met soortgelijk werk waar ze heen zou kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij om zo'n iemand aan te nemen.
Maar dan moet ze daadwerkelijk werkenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoveel plekken met soortgelijk werk waar ze heen zou kunnen.
hoef je er niet bij te zeggen hoor, het is specifiek omdat het een AH/supermarkt is. we know you're no racistquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje verbitterd van, als ik dit soort dingen hoor. Niet dat ik andere mensen geen baan gun, maar toch ...
Oh ze werkt ook wel, maar in een kadertje. Maar misschien blijkt dat ze na een paar maanden nog steeds 0 tempo heeft en dan gaat ze er met de rest rotte appels er gewoon uit en komt er een nieuwe golf 15-jarigen waarbij we hopen dat er een half-intelligent wonderkind bijzitquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moet ze daadwerkelijk werken
O, zeg het niet per se ivm racisme.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoef je er niet bij te zeggen hoor, het is specifiek omdat het een AH/supermarkt is. we know you're no racist
Is het serieus uit?quote:
Ik mag niet lachenquote:Op donderdag 4 februari 2016 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het serieus uit?
En dat terwijl Fylax al een heel plan had uitgewerkt voor de komende 50 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |