SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, ik wilde nog even zeggen dat de foto van Rodin in het vorige topic super is.
Hij zit er mooi majestueus dikkig bij.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is de Simba van Nederland.
Ik wil zo dansen met een jongenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lil kleine ik weet nooit zo goed wat ik over die man/jongen denk. Zie je wel, ik weet niet eens of ik hem een man of een jongen vind. :$
Het is een omhooggevallen jongetjequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lil kleine ik weet nooit zo goed wat ik over die man/jongen denk. Zie je wel, ik weet niet eens of ik hem een man of een jongen vind. :$
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje ontdekt pas vandaag te zijn groepsverkracht
Jezus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Ik constateer alleen.
Als ik vrij succesvol zou zijn geweest op deze leeftijd had ik waarschijnlijk ook nog wel wat meer pubergedrag vertoond. Je krijgt namelijk heel veel zo aangereikt.quote:
Ik ook, zou ook wel beetje vanzelf gaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik vrij succesvol zou zijn geweest op deze leeftijd had ik waarschijnlijk ook nog wel wat meer pubergedrag vertoond. Je krijgt namelijk heel veel zo aangereikt.
Wil je mij eruit hebben?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan een contact niet verwijderen uit mijn mobiel. Erg irritant
Er was eens...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
Ik weet niks leuks eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
Valt tegen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maar jij doet toch drugs? dan moet je toch creatief zijn?
Maar even serieus.. Het kan wel. Ligt aan de soort wiet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
weer een vooroordeel naar de maan geholpenbedankt he.
Ik krijg een beetje een dikke lul van al die verhalen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet er niet zoveel vanaf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Het kan wel. Ligt aan de soort wiet.
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.quote:
Dat lijkt me vreemdquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.
Meer zin in eten toch lijkt mequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.
Dan koop je wiet en gebruik je datquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag eens stoned worden
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Zin in schoonmaken als je stoned bent? Wtf?
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag eens stoned worden
Hihi zwaar geschutquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.
Heb nooit meer gevoeld dan een prikkelende tong.quote:
Ga je me feeden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.
Nuchterleef beste leef toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nooit meer gevoeld dan een prikkelende tong.
[..]
Ga je me feeden?
De coffeeshop werkt meestal welquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
Stiekem ben ik best benieuwd naar stoned zijn, en ik weet bij wie ik moet zijn maar doe het niet. 😳
OF heeft vast wel wat liggenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
Stiekem ben ik best benieuwd naar stoned zijn, en ik weet bij wie ik moet zijn maar doe het niet. 😳
Die hond slaapt comfortabeler dan ik.quote:
Dan moet ik een bedje hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
Anders een stonersmeet. Kun je dat gelijk van je bucketlist afvinken.
Om een joint te halen. Hoef je niet eens zelf te draaien.quote:
Ik heb een tweepersoonsbed.quote:
Ja zie edit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een joint te halen. Hoef je niet eens zelf te draaien.
Hij is een hond. Hij is altijd comfy.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die hond slaapt comfortabeler dan ik.
Ah.quote:
Goh deze look werkt snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook nog aanschouwen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou thuis Feertje? Dan kom ik, want ik moet je stulpje nog een keer aanschouwen. :$Baby darling doll face honey
Ik vind het goed hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou thuis Feertje? Dan kom ik, want ik moet je stulpje nog een keer aanschouwen. :$
Crackquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor.Alleen weet ik niet hoeveel mensen dan willen blijven slapen, want dan wordt het wel puzzelen. :$
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meiden blow meet.
Klinkt vuiger dan het is.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
LOKA EN FERA EN DAT WAS HET JAAAAAAAAAAAAA
als er alleen meiden komen hebben ze niks te blowenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meiden blow meet.
Klinkt vuiger dan het is.
Nee. Don't be a faggot.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Faxie het volgende:
Kan je stoned raken van passief meeblowen?
Je onderschat ons.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
als er alleen meiden komen hebben ze niks te blowen
Heb ik al gehad hier op FOK!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
Anders een stonersmeet. Kun je dat gelijk van je bucketlist afvinken.
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
LOKA EN FERA EN DAT WAS HET JAAAAAAAAAAAAA
Ik kan mijn huis nog wel vinden als ik stoned ben hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor.Alleen weet ik niet hoeveel mensen dan willen blijven slapen, want dan wordt het wel puzzelen. :$
Nou, dan sla je toch over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |