Ah.quote:
Goh deze look werkt snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook nog aanschouwen!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou thuis Feertje? Dan kom ik, want ik moet je stulpje nog een keer aanschouwen. :$Baby darling doll face honey
Ik vind het goed hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou thuis Feertje? Dan kom ik, want ik moet je stulpje nog een keer aanschouwen. :$
Crackquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor.Alleen weet ik niet hoeveel mensen dan willen blijven slapen, want dan wordt het wel puzzelen. :$
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meiden blow meet.
Klinkt vuiger dan het is.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
LOKA EN FERA EN DAT WAS HET JAAAAAAAAAAAAA
als er alleen meiden komen hebben ze niks te blowenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meiden blow meet.
Klinkt vuiger dan het is.
Nee. Don't be a faggot.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Faxie het volgende:
Kan je stoned raken van passief meeblowen?
Je onderschat ons.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
als er alleen meiden komen hebben ze niks te blowen
Heb ik al gehad hier op FOK!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
Anders een stonersmeet. Kun je dat gelijk van je bucketlist afvinken.
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
LOKA EN FERA EN DAT WAS HET JAAAAAAAAAAAAA
Ik kan mijn huis nog wel vinden als ik stoned ben hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor.Alleen weet ik niet hoeveel mensen dan willen blijven slapen, want dan wordt het wel puzzelen. :$
Nou, dan sla je toch over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |