Dan koop je wiet en gebruik je datquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag eens stoned worden
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Zin in schoonmaken als je stoned bent? Wtf?
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag eens stoned worden
Hihi zwaar geschutquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.
Heb nooit meer gevoeld dan een prikkelende tong.quote:
Ga je me feeden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heb je het zware geschut nodig van een bong of sterke edibles.
Nuchterleef beste leef toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nooit meer gevoeld dan een prikkelende tong.
[..]
Ga je me feeden?
De coffeeshop werkt meestal welquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
Stiekem ben ik best benieuwd naar stoned zijn, en ik weet bij wie ik moet zijn maar doe het niet. 😳
OF heeft vast wel wat liggenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
Stiekem ben ik best benieuwd naar stoned zijn, en ik weet bij wie ik moet zijn maar doe het niet. 😳
Die hond slaapt comfortabeler dan ik.quote:
Dan moet ik een bedje hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef Fera het volgende:
Anders een stonersmeet. Kun je dat gelijk van je bucketlist afvinken.
Om een joint te halen. Hoef je niet eens zelf te draaien.quote:
Ik heb een tweepersoonsbed.quote:
Ja zie edit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een joint te halen. Hoef je niet eens zelf te draaien.
Hij is een hond. Hij is altijd comfy.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die hond slaapt comfortabeler dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |