SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, ik wilde nog even zeggen dat de foto van Rodin in het vorige topic super is.
Hij zit er mooi majestueus dikkig bij.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is de Simba van Nederland.
Ik wil zo dansen met een jongenquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lil kleine ik weet nooit zo goed wat ik over die man/jongen denk. Zie je wel, ik weet niet eens of ik hem een man of een jongen vind. :$
Het is een omhooggevallen jongetjequote:Op woensdag 3 februari 2016 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lil kleine ik weet nooit zo goed wat ik over die man/jongen denk. Zie je wel, ik weet niet eens of ik hem een man of een jongen vind. :$
quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje ontdekt pas vandaag te zijn groepsverkracht
Jezus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Ik constateer alleen.
Als ik vrij succesvol zou zijn geweest op deze leeftijd had ik waarschijnlijk ook nog wel wat meer pubergedrag vertoond. Je krijgt namelijk heel veel zo aangereikt.quote:
Ik ook, zou ook wel beetje vanzelf gaanquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik vrij succesvol zou zijn geweest op deze leeftijd had ik waarschijnlijk ook nog wel wat meer pubergedrag vertoond. Je krijgt namelijk heel veel zo aangereikt.
Wil je mij eruit hebben?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan een contact niet verwijderen uit mijn mobiel. Erg irritant
Er was eens...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
Ik weet niks leuks eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel eens een leuk verhaaltje dan.
Valt tegen blijkbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maar jij doet toch drugs? dan moet je toch creatief zijn?
Maar even serieus.. Het kan wel. Ligt aan de soort wiet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
weer een vooroordeel naar de maan geholpenbedankt he.
Ik krijg een beetje een dikke lul van al die verhalen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet er niet zoveel vanaf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar even serieus.. Het kan wel. Ligt aan de soort wiet.
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.quote:
Dat lijkt me vreemdquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.
Meer zin in eten toch lijkt mequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg wel altijd nog meer zin in opruimen/schoonmaken als ik stoned ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |