Was dat niet krap?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Toch is het me gelukt om in slaap te vallen. Af en toe Hep een duw geven, af en toe Fokkie een duw geven. Yats viel nog wel mee.
Wow.quote:
Nee. Kaneel heeft een vrij ruime woonkamer.quote:
Ik ook niet, die schijt alles onderquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
Faxie zou ik niet op een kamer leggen met een meisje
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Destijds was ik daar nog meer gast in plaats van onderdeel van het meubilair zoals nu. :$
Ik denk niet dat hij iemand durft aan te raken. Anders klappen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
Kunnen aardig wat mensen blijven slapen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Kaneel heeft een vrij ruime woonkamer.
Daar gaat de helft van onze vriendenkring.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen aardig wat mensen blijven slapen.
Mits ze niet extreem snurken.
Ik durf toch nietsquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
Ik als ik dronken ben soms wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen aardig wat mensen blijven slapen.
Mits ze niet extreem snurken.
Handig, maar wel de hele tijd blijven zingen dat we van het dag af moeten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
Als ik een fok sleepover organiseer mogen jullie op het dak liggen.
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, die schijt alles onder
Sowieso niet als je ook gaat blowen lijkt me.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik als ik dronken ben soms wel.
Maar kan niet goed tegen drank dus sowieso beter niet drinken
hahahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.
Ik snurk ook als ik bezopen in slaap valquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik als ik dronken ben soms wel.
Maar kan niet goed tegen drank dus sowieso beter niet drinken
Nee, dat gaat echt nóóit goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso niet als je ook gaat blowen lijkt me.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij Kaneel thuis terwijl hij in de stad was, toen het licht werd en ik hem nog steeds niet in bed zag werd ik ongerust en kwam ik uit bed, lag hij op de bank te slapen.
En soms heb ik nachtmerrires en dan klink ik als een cavia. Leuk manquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snurk ook als ik bezopen in slaap val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |