Waarom laat je mijn mattie niet gewoon met rust.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom zet je dit niet in je narcistische dagboektopic in R&P?
Joch is 16, het is niet dat zijn echtgenote waar hij een jarenlange huwelijk mee had vreemd is gegaan met zijn beste vriend en de kids meeneemt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom laat je mijn mattie niet gewoon met rust.
Kom dan, kom dan.
Weet waar je huis woont ja 😂
We hebben alleen foto van een hand en ik weet waar ze ongeveer woont.quote:
I'm in!quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hebben alleen foto van een hand en ik weet waar ze ongeveer woont.
Vrijdagavond project x in haar tuin
Ja ja, neem je eigen advies ter harte en kwak over alles wat jou dwars zit in je leven en ga verder met je leven dan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Joch is 16, het is niet dat zijn echtgenote waar hij een jarenlange huwelijk mee had vreemd is gegaan met zijn beste vriend en de kids meeneemt.Gewoon d'r foto's printen, kwak zaad erop en over tot de orde van de dag.
En dan weer een trein met vertraging?quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hebben alleen foto van een hand en ik weet waar ze ongeveer woont.
Vrijdagavond project x in haar tuin
Fok shorequote:Op donderdag 4 februari 2016 01:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ja, neem je eigen advies ter harte en kwak over alles wat jou dwars zit in je leven en ga verder met je leven dan.
Jochie, jochie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Joch is 16, het is niet dat zijn echtgenote waar hij een jarenlange huwelijk mee had vreemd is gegaan met zijn beste vriend en de kids meeneemt.Gewoon d'r foto's printen, kwak zaad erop en over tot de orde van de dag.
Dit had ik van jou toch niet verwacht. Dacht dat je wat meer een gevoelsmens was.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Een krat bier doet wonderen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:32 schreef Fera het volgende:
Kut voor je Fylax. Hopelijk ben je er snel weer bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |