Wss omdat er al meer dan 40 minuten geen fuck op het veld gebeurt...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:29 schreef Bombvis het volgende:
Duurde wel heel lang, en dan nog ben ik te lui om de TT aan te passen
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog een fatsoenlijke stream?? graag via dm
Komt omdat het joden zijnquote:
Heb je zondag niet gekeken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg.
Zo slecht hebben jullie in tijden niet gespeeld.
3 dagen geleden nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Een van de beste wedstrijden van de afgelopen maanden juistquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Te arm zijn voor FOX Sportsquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog een fatsoenlijke stream?? graag via dm
Ik niet, het regent.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:35 schreef Happel het volgende:
Wie gaat er mee naar het Maasgebouw? #guddeweg
Betalen voor FOX Sportsquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Te arm zijn voor FOX Sports
Dit ookquote:
Ik heb een onbegrensd vertrouwen in de_taap.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alweer? Dat is om de ene maand zeker...
De Taap De Staaf en KEA.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een onbegrensd vertrouwen in de_taap.
Wat mij betreft Vilhena vanaf zondag lekker banken/tribune. Valt niks meer te winnen, bouwen aan volgend jaar.
Dacht dat jij wel een grote Vilhena-fan was? Al speelt hij aardig kut ja.quote:
Nog steeds fan. Maar je speelt nergens meer voor en je hebt Tapia gehaald. Dan kan je beter jongens vertrouwen geven die er volgend seizoen ook staan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel een grote Vilhena-fan was? Al speelt hij aardig kut ja.
Verder met je eens wat betreft Tapia, vertrouwen in dat hij het goed gaat doen hier.
De Taap zat zondag op de tribune, je zag 'm gewoon denken: watdefukkingfuck, en hier hebben wij van verloren?...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft Vilhena vanaf zondag lekker banken/tribune. Valt niks meer te winnen, bouwen aan volgend jaar.
Nee Vejinovic speelt omdat Gio een statement wil maken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:42 schreef IkBenNietFries het volgende:
Is Gustafson geblesseerd trouwens? Denk dat hij beter rendeert met twee spitsen.
Krijg je als je een mid op de back blijft zetten en geen enkele andere rechtsback in de selectie hebt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme Karsdorp leer eens verdedigen.
4-4-2, allebei standaard laten spelen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds fan. Maar je speelt nergens meer voor en je hebt Tapia gehaald. Dan kan je beter jongens vertrouwen geven die er volgend seizoen ook staan.
Eens!quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst even evalueren over die keer in zijn tuin?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:53 schreef Merkie het volgende:
Het wordt tijd dat we een intervisie houden in de woonkamer van Vejinovic voor die snor.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef Happel het volgende:
Dit wordt of verlenging of een 1-0 door Roda door een fout van Vejinovic
quote:De nummer één op het verlanglijstje was hij niet, maar oud-Feyenoorder Omar Elabdallaoui stond op de slotdag van de winterse transferperiode wel degelijk in de concrete belangstelling van Manchester United. De club van Louis van Gaal schermde met miljoenen.
De verrassende interesse van Manchester United kwam maandag uit de lucht vallen, helemaal omdat Elabdellaoui niet bepaald te boek staat als een wereldtopper. Een transfer zat echter wél in het vat, omdat Van Gaal en technisch directeur Ed Woodward de laatste weken de ene na de andere kandidaat zagen afvallen.
Het zou tot een aanbieding op Elabdellaoui, die onder contract staat bij Olympiakos, zijn gekomen, maar de Griekse club hapte niet toe. Het Griekse Gazetta claimt over de voorwaarden te beschikken. Manchester United wilde de Noor tot het einde van het seizoen huren, tegen een vergoeding van 3,5 miljoen euro en een optie tot koop van tien miljoen euro.
Dat was niet voldoende voor Olympiakos om op de valreep overstag te gaan. Manchester United besloot vervolgens af te haken, maar komt in de zomer wellicht terug voor Elabdellaoui. Hij speelde in het verleden zonder succes bij Feyenoord, dat hem destijds huurde van Manchester City.
Fredsj toch, in Europa?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:57 schreef H.FR het volgende:
Heeft Koeman hem niet als 1e op de back gezet? Initieel als buitenspeler gehuurd ook dacht ik.
Ohh ja, is pas zo kort geleden?quote:
Appeltje eitje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:01 schreef H.FR het volgende:
Mannen, hoe loopt het? Kan ik met gerust hart de auto in stappen dat ik bij thuiskomst weet dat die halve finaleplek binnen is?
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:57 schreef H.FR het volgende:
Heeft Koeman hem niet als 1e op de back gezet? Initieel als buitenspeler gehuurd ook dacht ik.
Serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Volgens mij zit die op de tribune
Gewoon winnen na penalties.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:12 schreef Merkie het volgende:
Heb het idee dat we nauwelijks aan de bal komen.
Mooie beloning voor 'm.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, zit in ieder geval niet op de bank
Moeilijk slecht... Kun je ook makkelijk slecht zijn dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Elia is wel moeilijk slecht hoor..tering
Ja, ook gemiddeld slechtquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeilijk slecht... Kun je ook makkelijk slecht zijn dan?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Waar de eerste helft nog wel ging is het de tweede echt pure oogkanker.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik word zo moe van die Vejinovic Feyenoord.
De verwachtingen liggen inmiddels wel echt op een dieptepuntquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
zag hem wel in zijn pakkie op het veld staanquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:37 schreef Henrys het volgende:
Zit achahbar nou niet eens op de bank?
Iedereen naar voren gooien met 10 man zodat je 10 tegendoelpunten kunt incasseren. Tactisch genie die Been.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef RvLaak het volgende:
Mario Been vragen wat hij zou doen als trainer...
Zelfs Bilal is beter dan Elia op dit moment. Wat een verschrikking.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Bilal gaat spelen... Jezus.
Nog altijd aantrekkelijker dan een willekeurige wedstrijd van PSV...quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, nog een half uur genieten van dit topvoetbal.
Roepen we dat ondertussen niet al een jaar over 10?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan niet wachten tot volgend seizoen. Dit is gewoon tien keer niets.
Verwacht je dat het volgend seizoen beter gaat dan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan niet wachten tot volgend seizoen. Dit is gewoon tien keer niets.
Troll gespot.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog altijd aantrekkelijker dan een willekeurige wedstrijd van PSV...
Ja, ik ga gaat maar eens in m'n sig zetten één dezer dagen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roepen we dat ondertussen niet al een jaar over 10?
Last van shirts met rode en witte strepen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, niet eens. Ik kan wedstrijden van PSV gewoon niet aanzien.
link is vinetwitter:TheFamousReds twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:10:58Kazim-Richards stamp should've been red https://t.co/PwsOFcQ08g reageer retweet
En toch. Geen idee wat het is, maar elke wedstrijd van PSV die ik gezien heb tot nu toe vond ik saai. Kan haast niet anders dan een hardnekkig (semi-onbewust) vooroordeel zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Last van shirts met rode en witte strepen?
Anders kan dit echt niet, PSV speelt dit seizoen bepaald niet behoudend. Gebeurt vrij veel in de meeste PSV-wedstrijden, vooral voor de rust
Hahaha.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef Anoonumos het volgende:
link is vinetwitter:TheFamousReds twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:10:58Kazim-Richards stamp should've been red https://t.co/PwsOFcQ08g reageer retweet
Dat lijkt me dan wel. Zelfs weinig spanning lijkt me een matige reden, omdat PSV het zichzelf ook nog eens vaak onnodig moeilijk maakt. Desalniettemin kan ik het me van het PSV van pakweg 10 jaar geleden of vorig jaar wel voorstellen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch. Geen idee wat het is, maar elke wedstrijd van PSV die ik gezien heb tot nu toe vond ik saai. Kan haast niet anders dan een hardnekkig (semi-onbewust) vooroordeel zijn.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:41 schreef Jihawti het volgende:
Ik zit hier op de maat van "Hand in hand" de blaren op mijn ogen door te prikken.
Oftewel: Feyenoord-supporter ben je niet voor je lol
Ik kan het ook niet anders verklaren. Zelf wedstrijden waarvan ik objectief de kwaliteit kan waarderen, komt er geen enkel gevoel bij me op.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel. Zelfs weinig spanning lijkt me een matige reden, omdat PSV het zichzelf ook nog eens vaak onnodig moeilijk maakt. Desalniettemin kan ik het me van het PSV van pakweg 10 jaar geleden of vorig jaar wel voorstellen.
quote:
De klasse druipt ervan af. Dat we deze kansenparel hebben laten gaan zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef Anoonumos het volgende:
Het is ook niet geniaal ofzo, je kunt beter een willekeurige BPL match aanzetten denk ik. Maar qua veldspel is het wel wat vermakelijk dan dit, dit is net schaken maar de koning wordt nooit aangevallen..quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet anders verklaren. Zelf wedstrijden waarvan ik objectief de kwaliteit kan waarderen, komt er geen enkel gevoel bij me op.
Kan natuurlijk ook aan de speelstijl van PSV liggen. Dat ik dat domweg niet leuk vind
Dit komt idd op hetzelfde belevingsniveau als PSV voor mij, ware het niet dat ik Feyenoord fan ben. Dus dat creëert altijd enige spanning.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet geniaal ofzo, je kunt beter een willekeurige BPL match aanzetten denk ik. Maar qua veldspel is het wel wat vermakelijk dan dit, dit is net schaken maar de koning wordt nooit aangevallen..
Ondergewaarde speler, maar wel een beetje een momentenvoetballer. Toch kon hij wel belangrijk zijn in de grotere wedstrijden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:49 schreef Tortugal het volgende:
Nu had je toch wel wat gehad aan Elvis Manu hoor...
Ben jij voor Cambuur joh?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondergewaarde speler, maar wel een beetje een momentenvoetballer. Toch kon hij wel belangrijk zijn in de grotere wedstrijden.
Bij Cambuur kon ik er toch wel van genieten dat we een half jaartje zo'n speler hadden. Ik zou elke speler uit de huidige prutselectie daar blind inwisselen voor 3 wedstrijdjes Manu.
Neuh, dat lijkt maar zoquote:
Eerlijk gezegd zou ik dat niet eens erg vinden, als ze de finale dan ook ff winnenquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens ronde thuis tegen VVSB eruit.
KNFB, maar da's bekend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef Herqules het volgende:
Wel jammer dat Feyenoord onterecht gaat winnen. Hadden al lang een rode kaart moeten hebben en een penalty tegen.
Is toch gewoon pechquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Er is toch echt iets mis met je trainingsmethoden als je geblesseerd raakt aan je hamstrings begin februari terwijl je geen Europees voetbal hebt gespeeld.
VVSB - Atletico Madrid.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat niet eens erg vinden, als ze de finale dan ook ff winnen
Met happy end?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef Abed het volgende:
Dollar Dirk laat zich nog even verwennen.
Maar daarvoor betaal je dan wel extra.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef Abed het volgende:
Dollar Dirk laat zich nog even verwennen.
HOEZO? HEB JE JE VMBO GEHAALD?quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef cofox het volgende:
WIE GAAT ER MORGEN MEE NAAR DE HULDIGING OP DE COOLSINGEL !!!!!!!!!!!!!
Donder eens een eind op jijquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef cofox het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef De_Pel het volgende:
GioGod Bekergenot.
Bekertje in zijn eerste jaar, Schaaltje in de volgende.
Ben je eindelijk ontslagen uit de kliniekquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef cofox het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef cofox het volgende:
Poppers, staat ie verder open voor de opnames straksquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat heeft die Vejinovic gesnoven? Valium?
Tyf eens een end op, mongool.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:59 schreef cofox het volgende:
Ik zei in het Bekertopic al: ik schaam me de ogen uit de kop. Zeker met die corner net.quote:
Hier ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei in het Bekertopic al: ik schaam me de ogen uit de kop. Zeker met die corner net.
Maar blijkbaar wordt daar niet meer over voetbal gepraat, dus ik kom maar hierheen
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Haha eens kijken wat die kneuzen van FRFC nu weer over vermeer gaan zeggen
twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 23:17:11De eerste wedstrijd dat Vermeer een meerwaarde is, maar wat een gestolen overwinning! #rod FEY reageer retweet
Recht op hem af hequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Haha eens kijken wat die kneuzen van FRFC nu weer over vermeer gaan zeggen
Hehequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
Zo. Dat Roda weet ook weer even waar het staat
Mad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:18 schreef Herqules het volgende:
Zonder Vermeer was Feyenoord degradatiekandidaat, nu sub-top.
Wordt gewoon psv uit trouwens.quote:
Die gast is serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef renwan het volgende:
[..]twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 23:17:11De eerste wedstrijd dat Vermeer een meerwaarde is, maar wat een gestolen overwinning! #rod FEY reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kans acht ik inderdaad groter haha.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt gewoon psv uit trouwens.
Stelletje jankerds zijn het, al spelen ze de sterren van de hemel en worden we kampioen dan nog vinden ze wel wat om over te klagenquote:
en dat voor 7ton-1miljoenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:18 schreef Herqules het volgende:
Zonder Vermeer was Feyenoord degradatiekandidaat, nu sub-top.
Ja sorry, ik was niet online.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei in het Bekertopic al: ik schaam me de ogen uit de kop. Zeker met die corner net.
Maar blijkbaar wordt daar niet meer over voetbal gepraat, dus ik kom maar hierheen
Dat is gewoon Rotterdamsquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Stelletje jankerds zijn het, al spelen ze de sterren van de hemel en worden we kampioen dan nog vinden ze wel wat om over te klagen
Dat was niet het werk van Van Geel.quote:
Is dit de twitter van Vincent Bijlo?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef renwan het volgende:
[..]twitter:FRFC1908 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 23:17:11De eerste wedstrijd dat Vermeer een meerwaarde is, maar wat een gestolen overwinning! #rod FEY reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt man, als je soms dat 'uitverdedigen' zag... Het is dat Roda er ook geen hol van kan, anders was je er hier ook met een nulletje of 4 afgegaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:23 schreef Herqules het volgende:
[..]
Jammer dat je dan zo'n kneuzenkermis achterin hebt
Maar wel die nare Bilal binnen halen hequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet het werk van Van Geel.
De zaakwaarnemer kwam met die clausule bij Feyenoord aanzetten.
Ja maar hij heeft het toch maar mooi gedaan!!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet het werk van Van Geel.
De zaakwaarnemer kwam met die clausule bij Feyenoord aanzetten.
Ja was echt geweldig deze wedstrijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op een of andere manier werkt dat 5-3-2 systeem altijd geweldig. Gek dat niet meer ploegen zo spelen.
Geweldig systeem idd. Bij balverlies heb je 5 man achterin, bij balbezit 5 op het middenveld. Hopelijk blijven we gewoon zo spelen. 4-3-3 ligt ons niet, moet je lekker aan FC Bayern en Barcelona overlaten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Op een of andere manier werkt dat 5-3-2 systeem altijd geweldig. Gek dat niet meer ploegen zo spelen.
Nah, dat vond ik dan weer niet! Het stond een stuk beter en oogde meer solide dan de afgelopen 5 wedstrijden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt man, als je soms dat 'uitverdedigen' zag... Het is dat Roda er ook geen hol van kan, anders was je er hier ook met een nulletje of 4 afgegaan.
0 gehouden. Goede corner gezien en weinig kansen tegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig deze wedstrijd
Punt is natuurlijk vooral dat je echt helemaal niets weggeeft en toch altijd wel een paar kansen krijgt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Geweldig systeem idd. Bij balverlies heb je 5 man achterin, bij balbezit 5 op het middenveld. Hopelijk blijven we gewoon zo spelen. 4-3-3 ligt ons niet, moet je lekker aan FC Bayern en Barcelona overlaten.
Nog in de race voor 2 prijzen Badderquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef BadderHaring het volgende:
Zo, dat Roda weet ook weer waar jet staat. Goed gedaan jongens!
Jij hebt niet gekeken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
De beker en de Fruitschaal?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nog in de race voor 2 prijzen Badder
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Caland het volgende:
https://vine.co/v/iJgWYrllrAl
Zo. In Schotland weten ze nu ook wie Kazim is
Laatste 4 wedstrijden geef je 50 kansen weg. Vandaag geen 1 echte kans. Opzich kun je dan wel van een verbetering spreken.quote:
Zou hij de kerst halenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Caland het volgende:
https://vine.co/v/iJgWYrllrAl
Zo. In Schotland weten ze nu ook wie Kazim is
Elia speelde nog matiger.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar die Bilal he.
Die kan dus echt helemaal maar dan ook echt niet voetballen.
Feyenoord en lotingen...dat wordt gewoon PSV uit vrees ikquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef H.FR het volgende:
Poeh, lekker zeg! Nu graag een keer een makkelijke bekerpot. En thuis.
Hij is gewoon verschrikkelijk onzeker en dom. Talent in z'n voeten heeft ie nog wel volgens mij.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:35 schreef Tortugal het volgende:
Maar die Bilal he.
Die kan dus echt helemaal maar dan ook echt niet voetballen.
Is natuurlijk fijn om daarover te klagen, maar zoveel pech hebben we helemaal niet de laatste jarenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Feyenoord en lotingen...dat wordt gewoon PSV uit vrees ik
Geeft niks, die pakken we gewoon. En dan kansloos tegen VVSB verliezen in de finalequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik hoop toch op VVSB thuis, en dan de toto op 3 zettenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wist wel nog dat het tweeling broertje van Schaken en Lex Immers die een kans miste ons grootste probleem was maar wat mis ik die tijdquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:39 schreef Katoenplukkert het volgende:
"Wat een spannende wedstrijd he!!!"
Tegen godverdomme Roda, met alle respect, hoort het toch niet spannend te zijn.
Ach ja, ons cluppie sinds 2002.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
Snap niet dat Caland Vilhena een geweldige speler vindt.
Zal bij Excelsior nog wissel staan.
Hiermee heb je inderdaad alles wel gezegd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is gewoon verschrikkelijk onzeker en dom.
Is gewoon een prima spelertquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
Snap niet dat Caland Vilhena een geweldige speler vindt.
Zal bij Excelsior nog wissel staan.
Nee, Utrecht neukt ze de moeder!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nu Kramer weer fit is komt Achahbar niet meer aan spelen toequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lijkt me wel interessant om 5-3-2 te spelen met Achahbar die om Kuyt heen kan spelen. 5-3-2 systeem is sowieso moeilijk te verslaan dat zag je op de WK wel.
Feyenoord speelde vanavond anders nog Europees, tegen een Duitse tegenstanderquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Er is toch echt iets mis met je trainingsmethoden als je geblesseerd raakt aan je hamstrings begin februari terwijl je geen Europees voetbal hebt gespeeld.
Dat ie alweer niet meer bij de selectie zat zegt genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu Kramer weer fit is komt Achahbar niet meer aan spelen toe
Precies. Zou me niks verbazen als Kuyt nu als eerste spits wordt gezien en Kramer back-upquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie alweer niet meer bij de selectie zat zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |