Wss omdat er al meer dan 40 minuten geen fuck op het veld gebeurt...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:29 schreef Bombvis het volgende:
Duurde wel heel lang, en dan nog ben ik te lui om de TT aan te passen
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog een fatsoenlijke stream?? graag via dm
Komt omdat het joden zijnquote:
Heb je zondag niet gekeken?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg.
Zo slecht hebben jullie in tijden niet gespeeld.
3 dagen geleden nog.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Een van de beste wedstrijden van de afgelopen maanden juistquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Te arm zijn voor FOX Sportsquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog een fatsoenlijke stream?? graag via dm
Ik niet, het regent.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:35 schreef Happel het volgende:
Wie gaat er mee naar het Maasgebouw? #guddeweg
Betalen voor FOX Sportsquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Te arm zijn voor FOX Sports
Dit ookquote:
Ik heb een onbegrensd vertrouwen in de_taap.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alweer? Dat is om de ene maand zeker...
De Taap De Staaf en KEA.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een onbegrensd vertrouwen in de_taap.
Wat mij betreft Vilhena vanaf zondag lekker banken/tribune. Valt niks meer te winnen, bouwen aan volgend jaar.
Dacht dat jij wel een grote Vilhena-fan was? Al speelt hij aardig kut ja.quote:
Nog steeds fan. Maar je speelt nergens meer voor en je hebt Tapia gehaald. Dan kan je beter jongens vertrouwen geven die er volgend seizoen ook staan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel een grote Vilhena-fan was? Al speelt hij aardig kut ja.
Verder met je eens wat betreft Tapia, vertrouwen in dat hij het goed gaat doen hier.
De Taap zat zondag op de tribune, je zag 'm gewoon denken: watdefukkingfuck, en hier hebben wij van verloren?...quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft Vilhena vanaf zondag lekker banken/tribune. Valt niks meer te winnen, bouwen aan volgend jaar.
Nee Vejinovic speelt omdat Gio een statement wil maken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:42 schreef IkBenNietFries het volgende:
Is Gustafson geblesseerd trouwens? Denk dat hij beter rendeert met twee spitsen.
Krijg je als je een mid op de back blijft zetten en geen enkele andere rechtsback in de selectie hebt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:44 schreef Pascalus het volgende:
Godverdomme Karsdorp leer eens verdedigen.
4-4-2, allebei standaard laten spelen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds fan. Maar je speelt nergens meer voor en je hebt Tapia gehaald. Dan kan je beter jongens vertrouwen geven die er volgend seizoen ook staan.
Eens!quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerst even evalueren over die keer in zijn tuin?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:53 schreef Merkie het volgende:
Het wordt tijd dat we een intervisie houden in de woonkamer van Vejinovic voor die snor.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:52 schreef Happel het volgende:
Dit wordt of verlenging of een 1-0 door Roda door een fout van Vejinovic
quote:De nummer één op het verlanglijstje was hij niet, maar oud-Feyenoorder Omar Elabdallaoui stond op de slotdag van de winterse transferperiode wel degelijk in de concrete belangstelling van Manchester United. De club van Louis van Gaal schermde met miljoenen.
De verrassende interesse van Manchester United kwam maandag uit de lucht vallen, helemaal omdat Elabdellaoui niet bepaald te boek staat als een wereldtopper. Een transfer zat echter wél in het vat, omdat Van Gaal en technisch directeur Ed Woodward de laatste weken de ene na de andere kandidaat zagen afvallen.
Het zou tot een aanbieding op Elabdellaoui, die onder contract staat bij Olympiakos, zijn gekomen, maar de Griekse club hapte niet toe. Het Griekse Gazetta claimt over de voorwaarden te beschikken. Manchester United wilde de Noor tot het einde van het seizoen huren, tegen een vergoeding van 3,5 miljoen euro en een optie tot koop van tien miljoen euro.
Dat was niet voldoende voor Olympiakos om op de valreep overstag te gaan. Manchester United besloot vervolgens af te haken, maar komt in de zomer wellicht terug voor Elabdellaoui. Hij speelde in het verleden zonder succes bij Feyenoord, dat hem destijds huurde van Manchester City.
Fredsj toch, in Europa?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:57 schreef H.FR het volgende:
Heeft Koeman hem niet als 1e op de back gezet? Initieel als buitenspeler gehuurd ook dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |