abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159723177
quote:
15s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt jaarlijks bijna 100 miljard euro uitgegeven aan zorg. Als zo'n bedrag wordt gestoken in een post die minder belangrijk wordt gevonden, hoeveel zou er dan wel niet worden besteed aan de echt belangrijke posten?
Dus ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_159723223
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dus ?
Het maakt duidelijk dat je onzin verkondigt en dat ouderenzorg geen ondergeschoven kindje is, ondanks wat Henk Krol, Geert Wilders en Emile Roemer jou proberen wijs te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159723427
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:06 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Dat is wat generaliserend als je het mij vraagt.

Maar zolang we in Nederland nog absurde regelingen als HRA voor kapitale villa's kennen is er mijns inziens nog voldoende speelruimte.
Daar kan je over discussiëren. Iets meer bijstand en iets minder HRA, of andersom.

Het probleem is dat er geld en middelen wegvloeien uit ons systeem. Afrikanen hebben een bevolkingsgroei dankzij onze medicijnen en ontwikkelingshulp. Dat is de eerste fout: ontwikkelingshulp. De tweede fout is ze hier toegang verlenen, ze onderdak geven en faciliteren ten koste van ons geld en onze middelen. Er worden ontzettend veel geld en middelen geïnvesteerd in iets wat gegarandeerd gaat falen.

Het is een beetje te vergelijken met nu massaal investeren in stoom- en kolentechnologie i.p.v. zonne-energie, windenergie e.d.

Afrika houdt de ontwikkeling van de mensheid tegen. We moeten Afrika isoleren en negeren, zodat wij er geen last van ondervinden. We kunnen werkloze Nederlanders richting Afrika sturen, dan wordt het daar beter en hier.
  zondag 7 februari 2016 @ 14:39:10 #104
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_159726415
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, alles.

Roepen dat we moesten bezuinigen omdat oma en opa een nieuwe heup nodig hadden, is in dat opzicht nog dichter bij de waarheid.
je bevestigd mijn strekking koos, de migrant krijgt gratis zorg met een aanvullende verzekering die ik en vele met mij niet eens kunnen betalen, dank u! |:(
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_159727338
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:39 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

je bevestigd mijn strekking koos, de migrant krijgt gratis zorg met een aanvullende verzekering die ik en vele met mij niet eens kunnen betalen, dank u! |:(
Als je je aanvullende verzekering niet kan betalen kun je er ook over nadenken om iets slimmer om te gaan met je geld, of iets harder te werken. Je wijst nu naar asielzoekers en de overheid, terwijl jij diegene bent die faalt.
pi_159727534
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het maakt duidelijk dat je onzin verkondigt en dat ouderenzorg geen ondergeschoven kindje is, ondanks wat Henk Krol, Geert Wilders en Emile Roemer jou proberen wijs te maken.
Die dikke megawinsten bij corporaties tehuizen en zorgverzekeraar die worden uit het niets bijgetoverd elk jaar op de eindejaarscijfers. Dat is wat Rutte Schippers Rijn Pechtold Slalom en co ons proberen wijstemaken.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:47:44 #107
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_159728313
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je je aanvullende verzekering niet kan betalen kun je er ook over nadenken om iets slimmer om te gaan met je geld, of iets harder te werken. Je wijst nu naar asielzoekers en de overheid, terwijl jij diegene bent die faalt.
Daar heb je weer dat egoïstische standpunt van ik kan het wel betalen en daarom heb ik gelijk en bepaal ik even dat jij er geen last van mag hebben dat anderen niks voor hun zorg hoeven te doen en aangezien jij mij en mijn gezin en mijn eventuele gezondheid problemen helemaal niet kent bepaal jij wel even dat wij/ik niet genoeg aan ons leven doen.

Jij bevestigd hier nu weer de feministische strekking uit mijn betoog! |:(

Verder bevestig je mijn punt van het volk wat niet kan groeperen.

Dit is ook de reden dat ik eigenlijk nooit meer reageer op linkse gekkies en dat ga ik vanaf nu gewoon weer handteren. w/
pi_159728562
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:47 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Daar heb je weer dat egoïstische standpunt van ik kan het wel betalen en daarom heb ik gelijk en bepaal ik even dat jij er geen last van mag hebben dat anderen niks voor hun zorg hoeven te doen en aangezien jij mij en mijn gezin en mijn eventuele gezondheid problemen helemaal niet kent bepaal jij wel even dat wij/ik niet genoeg aan ons leven doen.

Jij bevestigd hier nu weer de feministische strekking uit mijn betoog! |:(

Verder bevestig je mijn punt van het volk wat niet kan groeperen.

Dit is ook de reden dat ik eigenlijk nooit meer reageer op linkse gekkies en dat ga ik vanaf nu gewoon weer handteren. w/
Je eigen verantwoordelijkheid meer nemen en minder hangen naar de overheid is niet echt links volgens mij.

Als ik graag aanvullende zorg wil en ik kan het niet bekostigen, ga ik kijken of ik ergens anders kan bezuinigen, of zorgen dat er meer geld binnenkomt. Dat is effectiever dan jengelen op een forum dat je het zo slecht hebt.

Wat is trouwens handteren? Een aandoening aan de hand die niet gedekt wordt?
pi_159728709
quote:

[..]

Zoek de schuld gewoon eens bij jezelf...

Altijd maar dat linkse gezeik van 'ik krijg niet genoeg van de overheid'...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 16:02:28 ]
pi_159728957
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Linkse Gutmenschen vinden dat toch juist humanitair en mooi. Krijgen zij een warm gevoel van?
pi_159729065
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Eigen verantwoordelijkheid vinden linksen eng.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 7 februari 2016 @ 16:20:33 #112
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_159729206
Dit is even een reactie over mijn linkse tegenstanders;

Hier wordt tevens weer bewezen hoe er niet inhoudelijk op mijn punten wordt gereageerd maar direct word over gegaan tot een persoonlijke aanval, meer kunnen jullie al niet meer linkse gekkies.

Het kapot maken van een hypothese gestoeld op feiten middels one liners, hoe zielig kan het zijn.

Gelukkig heb je de zwijgende meerderheid die alleen maar leest en niet voor racist of klaploper wil worden uitgemaakt, ik hoop dat die er wat mee doen.

Nogmaals mijn betoog is helemaal niet geschreven als waarheid maar veel wordt wel meteen alhier bevestigt!
pi_159729283
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eigen verantwoordelijkheid vinden linksen eng.
Ja inderdaad ben best of neig best wel naar links, maar die eigen verantwoordelijkheid van verzekeringen waar ik vrijwillig verplicht aan mee doe, dat is me echt te veel verantwoording hoor!
pi_159729357
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

Hier wordt tevens weer bewezen hoe er niet inhoudelijk op mijn punten wordt gereageerd maar direct word over gegaan tot een persoonlijke aanval, meer kunnen jullie al niet meer linkse gekkies.

Het kapot maken van een hypothese gestoeld op feiten middels one liners, hoe zielig kan het zijn.

Gelukkig heb je de zwijgende meerderheid die alleen maar leest en niet voor racist of klaploper wil worden uitgemaakt, ik hoop dat die er wat mee doen.

Nogmaals mijn betoog is helemaal niet geschreven als waarheid maar veel wordt wel meteen alhier bevestigt!
Kon je wel een aanvullend pakket betalen voordat de vluchtelingenstroom begon eigenlijk?

En heb je je wel eens verdiept in wat linkse en rechtse partijen voor standpunten hebben op punten anders dan asielzoekers? Misschien raadzaam. Dan zet je je zelf minder vaak voor schut.
pi_159729449
Wanneer je wilders stemt ben je rechts. Wanneer je ook tegen vluchtelingen bent ben je opeens links. Maar links houdt toch van vluchtelingen ?
pi_159729502
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kon je wel een aanvullend pakket betalen voordat de vluchtelingenstroom begon eigenlijk?

En heb je je wel eens verdiept in wat linkse en rechtse partijen voor standpunten hebben op punten anders dan asielzoekers? Misschien raadzaam. Dan zet je je zelf minder vaak voor schut.
Voor mij zijn Sp en Pvdd links. De rest is gewoon rechts. Nieteens liberaal maar gewoon fout.
pi_159729632
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:33 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Voor mij zijn Sp en Pvdd links. De rest is gewoon rechts. Nieteens liberaal maar gewoon fout.
Eens. GL is ook nog wel links op bepaalde vlakken, maar economisch gezien ook niet echt.
pi_159729633
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:30 schreef Tamabralski het volgende:
Wanneer je wilders stemt ben je rechts. Wanneer je ook tegen vluchtelingen bent ben je opeens links. Maar links houdt toch van vluchtelingen ?
Politieke stromingen worden bepaald uit veel meer aspecten dan vluchtelingen of asielzoekers.

Buiten dit onderwerp om zijn zaken als gezondheidszorg, belastingen, justitie, ouderenzorg en nog veel meer onderwerpen ook zaken die de kiezer meeneemt als in het stemhokje gekozen wordt.
pi_159729777
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Buiten dit onderwerp om zijn zaken als gezondheidszorg, belastingen, justitie, ouderenzorg en nog veel meer onderwerpen ook zaken die de kiezer meeneemt als in het stemhokje gekozen wordt.
Helaas wel ja, en dan zijn linkse naar het stemmen opeens rechts of rechtser als dat ze zich voordeden.
pi_159730086
Zouden die potjes wat links opgebouwd heeft rechts in de ogen steken soms?
pi_159731223
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:44 schreef ccs het volgende:
Minderheden in de watten leggen kost geld en dat gaat ten koste van de oorspronkelijke bewoner. Nederlanders nemen minder kinderen omdat het anders niet te betalen is, zodat Afrikanen (in Nederland) meer kinderen kunnen nemen. Wij werken mee aan onze eigen ondergang. Blank Europa moet verdwijnen blijkbaar.
Ik heb nog nooit zulke grondige angstleugens gelezen.
pi_159733284
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:37 schreef Hochwinter het volgende:
Eens. GL is ook nog wel links op bepaalde vlakken, maar economisch gezien ook niet echt.
Het is progressief liberaal, ook links maar van een andere orde dan de sociaal-democraten.
pi_159733436
quote:

[..]

Een aanvullende verzekering kost maar een tientje of twee tientjes per maand. De echte kosten zitten in de basisverzekering.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159733566
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:20 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

Je weet dat het idee van 'iedereen zelf laten betalen voor de zorg' rechts is, en dat, als je dat rechtse ideaal helemaal doortrekt, iedereen zou opdraaien voor 100% van de geneeskundige kosten? En dat links (door de bank genomen) juist méér geld voor mensen met dit soort problemen wil vrijmaken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159733849
John Kerry heeft aid workers laten weten dat er 3 maanden van zware bombardementen gaan volgen na het mislukken van de vredesbesprekingen. Die bombardementen zorgen ongetwijfeld voor grote groepen vluchtelingen richting Turkije (en dus Europa).

http://www.middleeasteye.net/news/opposition-blame-syrian-bombing-kerry-tells-aid-workers-1808021537

quote:
US Secretary of State John Kerry told Syrian aid workers, hours after the Geneva peace talks fell apart, that the country should expect another three months of bombing that would “decimate” the opposition
Het enige alternatief is oorlog met Rusland:
quote:
“‘What do you want me to do? Go to war with Russia? Is that what you want?’” the aid worker said Kerry told her.
Karskens zit er niet zo heel ver naast qua timing van grote ongeregeldheden in Europa. Of de Arabische leiders gaan zelf Syrie binnen vallen zonder de VS, wat een nog groter fiasco gaat zijn of er komen grote groepen vluchtelingen uit Syrie hier naartoe. In ieder geval is definitief het westerse(NAVO) machtsmonopolie doorbroken. Putin kan zijn gang gaan in zowel Oekraine als Syrie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')