Een ban heb ik dan nog nooit gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:37 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er 28 maar weet maar van drie of zo wat ze zijn. Overigens vorige week geband maar geen note er bij.![]()
Media kunnen niet zonder financiering Koos.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet ze eigenlijk nog keer gaan lezen. Ik weiger daar echter voor te betalen.
Touché.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Media kunnen niet zonder financiering Koos.
Nu zitten ze op 1Gbps, maar in 2020 moet er 20Gbps mee te bereiken zijn.quote:
Gewoon abbo nemen, ja toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet ze eigenlijk nog keer gaan lezen. Ik weiger daar echter voor te betalen.
Ik een keer twee wekenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een ban heb ik dan nog nooit gehad.
Nee, de shop is er gewoonquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
Waar kan je tegenwoordig je aantal notes zien. De shop is toch weg?
Nee hoor: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
Waar kan je tegenwoordig je aantal notes zien. De shop is toch weg?
Nee, die bestaan niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
De laatste was een positieve noot, telt dat ook?
Oh ja, ik sta nog steeds op 14 notes. Weinig gebeurd dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Als je nooit bestraft wordt ga je nooit ver genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh ja, ik sta nog steeds op 14 notes. Weinig gebeurd dus.
Schande. Daarvan kunnen onze ouderen tien jaar in weelde leven!quote:
Ik vind dat dat soort informatie gewoon openbaar moet zijn.quote:
Voorbeelden? Waar moet ik aan denkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Hehe, een jaartje geleden (ofzo) lag door het bug even het forum eruit met als extra gevolg dat alle notes van alle users voor heel even zichtbaar waren als je op hun naam klikte.
Was echt om 03.00 uur 's nachts ofzo en ook maar voor 10 minuten. Was helaas enigszins bezopen (de reden dat ik toen nog even op Fok! keek) maar dat was wel even flink schrikken wat sommige Fokkers op hun kerfstok hadden staan. Je zou maar mod zijn.
Ik begreep dat je toen ook als user de notes kon veranderen of notes toevoegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Hehe, een jaartje geleden (ofzo) lag door het bug even het forum eruit met als extra gevolg dat alle notes van alle users voor heel even zichtbaar waren als je op hun naam klikte.
Was echt om 03.00 uur 's nachts ofzo en ook maar voor 10 minuten. Was helaas enigszins bezopen (de reden dat ik toen nog even op Fok! keek) maar dat was wel even flink schrikken wat sommige Fokkers op hun kerfstok hadden staan. Je zou maar mod zijn.
Haha dat klopt wel. Was ook wel boeiend als mod, wat door die rommel heen struinenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Ja mooi was dat! En iedereen kon ook notes uitdelen. Meteen even wraak genomen, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Memorabel moment in de menselijke geschiedenis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Van futiliteiten tot aan doodsbedreigingen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbeelden? Waar moet ik aan denken
Ik wil ook wel weer eens een note hebben, want 42 is deelbaar door 3 en staat gewoon mooier.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Reya het volgende:
Ik zet altijd lekker veel notes bij die vervelende Meppelse dossierschuiver.
Ik heb alleen de mensen in de rechten SC gezien. Daar wordt natuurlijk de helft ook om de haverklap geband. En met redenen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbeelden? Waar moet ik aan denken
Kwestie van een simpele crewbash. Zeg iets onaardigs over Tem, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een note hebben, want 42 is deelbaar door 3 en staat gewoon mooier.
Ga even trollen in PTA. De mods daar hebben geen enkel gevoel voor humor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een note hebben, want 42 is deelbaar door 3 en staat gewoon mooier.
Wat ben jij een eikel zeg. Beetje stoken tegen Tem. Sukkel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Kwestie van een simpele crewbash. Zeg iets onaardigs over Tem, bijvoorbeeld.
Niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Reya het volgende:
Ik zet altijd lekker veel notes bij die vervelende Meppelse dossierschuiver.
Wat is dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga even trollen in PTA. De mods daar hebben geen enkel gevoel voor humor.
Matige bash, dit. Absoluut niet notewaardig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg. Beetje stoken tegen Tem. Sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |