Een ban heb ik dan nog nooit gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:37 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er 28 maar weet maar van drie of zo wat ze zijn. Overigens vorige week geband maar geen note er bij.![]()
Media kunnen niet zonder financiering Koos.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet ze eigenlijk nog keer gaan lezen. Ik weiger daar echter voor te betalen.
Touché.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Media kunnen niet zonder financiering Koos.
Nu zitten ze op 1Gbps, maar in 2020 moet er 20Gbps mee te bereiken zijn.quote:
Gewoon abbo nemen, ja toch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
Moet ze eigenlijk nog keer gaan lezen. Ik weiger daar echter voor te betalen.
Ik een keer twee wekenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een ban heb ik dan nog nooit gehad.
Nee, de shop is er gewoonquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
Waar kan je tegenwoordig je aantal notes zien. De shop is toch weg?
Nee hoor: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:48 schreef Ryon het volgende:
Waar kan je tegenwoordig je aantal notes zien. De shop is toch weg?
Nee, die bestaan niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
De laatste was een positieve noot, telt dat ook?
Oh ja, ik sta nog steeds op 14 notes. Weinig gebeurd dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Als je nooit bestraft wordt ga je nooit ver genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh ja, ik sta nog steeds op 14 notes. Weinig gebeurd dus.
Schande. Daarvan kunnen onze ouderen tien jaar in weelde leven!quote:
Ik vind dat dat soort informatie gewoon openbaar moet zijn.quote:
Voorbeelden? Waar moet ik aan denkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Hehe, een jaartje geleden (ofzo) lag door het bug even het forum eruit met als extra gevolg dat alle notes van alle users voor heel even zichtbaar waren als je op hun naam klikte.
Was echt om 03.00 uur 's nachts ofzo en ook maar voor 10 minuten. Was helaas enigszins bezopen (de reden dat ik toen nog even op Fok! keek) maar dat was wel even flink schrikken wat sommige Fokkers op hun kerfstok hadden staan. Je zou maar mod zijn.
Ik begreep dat je toen ook als user de notes kon veranderen of notes toevoegen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Hehe, een jaartje geleden (ofzo) lag door het bug even het forum eruit met als extra gevolg dat alle notes van alle users voor heel even zichtbaar waren als je op hun naam klikte.
Was echt om 03.00 uur 's nachts ofzo en ook maar voor 10 minuten. Was helaas enigszins bezopen (de reden dat ik toen nog even op Fok! keek) maar dat was wel even flink schrikken wat sommige Fokkers op hun kerfstok hadden staan. Je zou maar mod zijn.
Haha dat klopt wel. Was ook wel boeiend als mod, wat door die rommel heen struinenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Ja mooi was dat! En iedereen kon ook notes uitdelen. Meteen even wraak genomen, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Memorabel moment in de menselijke geschiedenis.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef Ryon het volgende:
Van futiliteiten tot aan doodsbedreigingen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbeelden? Waar moet ik aan denken
Ik wil ook wel weer eens een note hebben, want 42 is deelbaar door 3 en staat gewoon mooier.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Reya het volgende:
Ik zet altijd lekker veel notes bij die vervelende Meppelse dossierschuiver.
Ik heb alleen de mensen in de rechten SC gezien. Daar wordt natuurlijk de helft ook om de haverklap geband. En met redenen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbeelden? Waar moet ik aan denken
Kwestie van een simpele crewbash. Zeg iets onaardigs over Tem, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een note hebben, want 42 is deelbaar door 3 en staat gewoon mooier.
Ga even trollen in PTA. De mods daar hebben geen enkel gevoel voor humor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een note hebben, want 42 is deelbaar door 3 en staat gewoon mooier.
Wat ben jij een eikel zeg. Beetje stoken tegen Tem. Sukkel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Kwestie van een simpele crewbash. Zeg iets onaardigs over Tem, bijvoorbeeld.
Niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:56 schreef Reya het volgende:
Ik zet altijd lekker veel notes bij die vervelende Meppelse dossierschuiver.
Wat is dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga even trollen in PTA. De mods daar hebben geen enkel gevoel voor humor.
Matige bash, dit. Absoluut niet notewaardig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg. Beetje stoken tegen Tem. Sukkel.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Matige bash, dit. Absoluut niet notewaardig.
Zeggen dat je Reya tegen zijn muil gaat stompen als je hem ooit tegen het lijf loopt moet wel werken.quote:
Ik één keer in een topic waar iemand over de favoriete band vroeg. Ik noemde The Beatles, meteen een note.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dank. Daar ben ik nog nooit geweest.
Ik sla geen gehandicaptenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeggen dat je Reya tegen zijn muil gaat stompen als je hem ooit tegen het lijf loopt moet wel werken.
Ik moest even nadenken, maar toen snapte ik hemquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik één keer in een topic waar iemand over de favoriete band vroeg. Ik noemde The Beatles, meteen een note.
Dat doet Koos wekelijks, dus daar is het verrassingseffect ook wel weg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeggen dat je Reya tegen zijn muil gaat stompen als je hem ooit tegen het lijf loopt moet wel werken.
54.343 notes, laatste 15-06-2002.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel notes zou Tong hebben, of zijn de mods daar op een gegeven moment maar gewoon mee gestopt?
Het is een priemgetal, in ieder geval.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel notes zou Tong hebben, of zijn de mods daar op een gegeven moment maar gewoon mee gestopt?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Jan Slagter (61) een huwelijkscrisis (mede) doordat hij een geheime relatie heeft met Lilian Marijnissen (30, dochter van).
Had van hem verwacht dat zijn dochter Lilith zou hetenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Jan Slagter (61) een huwelijkscrisis (mede) doordat hij een geheime relatie heeft met Lilian Marijnissen (30, dochter van).
Whut?quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Geen idee, dit was de eerste Googlehit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een natuurtalent in playbacken.
Goed plan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:20 schreef Oud_student het volgende:
Misschien beter stoppen met posten
Braaf je inkomsten opgegeven bij de WBV?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:22 schreef Gutmensch het volgende:
Ah, ik ga nog behoorlijk wat geld terugkrijgen van Volkshuisvesting Arnhem zie ik:
http://nos.nl/artikel/2084655-huurder-betaalde-jaren-te-veel.html
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb alleen de mensen in de rechten SC gezien. Daar wordt natuurlijk de helft ook om de haverklap geband. En met redenen.
Mocht Paping willen. Zelfs als de BD onrechtmatig handelde door de gegevens te verstrekken dan handelde de verhuurder niet onrechtmatig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:22 schreef Gutmensch het volgende:
Ah, ik ga nog behoorlijk wat geld terugkrijgen van Volkshuisvesting Arnhem zie ik:
http://nos.nl/artikel/2084655-huurder-betaalde-jaren-te-veel.html
De Belastingdienst heeft de inkomens doorgegeven aan de woningbouwverenigingen en dat had niet gemogen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Braaf je inkomsten opgegeven bij de WBV?
Ik sta op 4, sinds 2002.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh ja, ik sta nog steeds op 14 notes. Weinig gebeurd dus.
Volgens mij is mijn huur onrechtmatig verhoogd want ik betaalde meer dan mijn buurman met een lager inkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mocht Paping willen. Zelfs als de BD onrechtmatig handelde door de gegevens te verstrekken dan handelde de verhuurder niet onrechtmatig.
Dat "bezinningsjaar" is gewoon een uitstel van de reperatie/spoedwet die ongetwijfeld gaat komen.
Te veel inhoud, te weinig op de man spelen.quote:
Dus je hebt toen bezwaar gemaakt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn huur onrechtmatig verhoogd want ik betaalde meer dan mijn buurman met een lager inkomen.
Nee, want ik dacht toen dat dat mocht.quote:
Wat een topper toch ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:10 schreef Heilwasser het volgende:
GSbrder heeft vast nog nooit een note uitgedeeld. Lasser-faire en zulks.
Ziet er onbetrouwbaar uit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft ervoor gezorgd dat mijn netto maandsalaris is gestegen. Niet alleen daarom een held.
Ik dacht even dat het Boze_Appel was.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft ervoor gezorgd dat mijn netto maandsalaris is gestegen. Niet alleen daarom een held.
Ja, ik kan nu al voorspellen dat die huurders dat niet hebben. Alleen wanneer ze in bezwaar zijn gegaan tegen het voorstel voor de huurverhoging en de inkomensgegevens betwist hebben. Die zullen er bij zitten, maar dat gaat maar om een klein aantal huurders. De meerderheid van de huurders is akkoord gegaan met de huurverhoging, die ook rechtmatig was.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, want ik dacht toen dat dat mocht.
‘De inkomensafhankelijke huurverhoging kan wat ons betreft dit jaar niet doorgaan aangezien de juridische grondslag ontbreekt,’ aldus Woonbonddirecteur Ronald Paping. ‘De vraag rijst wat dit betekent voor huurders die de afgelopen drie jaar op basis van onrechtmatig verstrekte gegevens een extra hoge huurverhoging hebben gekregen.’ De Woonbond bestudeert of huurders de mogelijkheid hebben om deze extra huurverhoging terug te eisen.
https://www.woonbond.nl/n(...)ensgegevens-huurders
quote:
Ik weet verder niets over zijn beleid maar vind hem altijd zo'n sympathiek hoofd hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
De helden die in opstand durven komen tegen de roverheid en haar tirannie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mensen zien er ook niet direct betrouwbaar uit, maar het zijn desalniettemin principiële libertariërs.
Waarom heeft POL altijd zulke trollmods in de traditie van Duke?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mensen zien er ook niet direct betrouwbaar uit, maar het zijn desalniettemin principiële libertariërs.
Kom kom Piet, niet zo zuur.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom heeft POL altijd zulke trollmods in de traditie van Duke?
We zullen zien. In ieder geval is de huur verhoogd omdat de wooncorporaties toegang hadden tot gegevens waar ze geen toegang tot hadden mogen hebben. Of die verhoging daardoor onterecht was moet de rechter zich maar over buigen. Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu al voorspellen dat die huurders dat niet hebben. Alleen wanneer ze in bezwaar zijn gegaan tegen het voorstel voor de huurverhoging en de inkomensgegevens betwist hebben. Die zullen er bij zitten, maar dat gaat maar om een klein aantal huurders. De meerderheid van de huurders is akkoord gegaan met de huurverhoging, die ook rechtmatig was.
Dit is deels vergelijkbaar met de paspoortenkwestie van een paar jaar geleden. Slechts een klein aantal bezwaarmakers kreeg toen hun geld terug.
Jij loopt azijn te zeiken over libertariers, en dat is niet de eerste keer.quote:
Dat is gewoon traditie in dit café.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij loopt azijn te zeiken over libertariers, en dat is niet de eerste keer.
En net als de vorige keren volkomen terecht, toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net als de homofobie van Koos zekerquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is gewoon traditie in dit café.
5/10quote:
Wacht, ik zoek een tissue.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat komt voort uit de christelijke invloed die hij ondergaat in zijn woonplaats.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net als de homofobie van Koos zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |