Nou ja, datquote:
Ik kan me nog wel wat gekloot herinneren met een microfoon?quote:
Ohja, dat waren de laatste stuipen van mijn rommelmarkt microfoon. Kon ik 3 x op stampen en dan had ik nog wisselgeldquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat gekloot herinneren met een microfoon?![]()
En maar testen, en maar testen en na een paar dagen was het dan eindelijk in orde, en de eerstvolgende show was het weer helemaal overhoop en kon weer van voren af aan begonnen worden....en WEER.....en WEER.....![]()
Wel te verstaan? Was het maar zo!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohja, dat waren de laatste stuipen van mijn marktkraam microfoon. Kon ik 3 x op stampen en dan had ik nog wisselgeld![]()
een kwartje. Wel te verstaan
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:34 schreef knokkels het volgende:
Kon ik 3 x op stampen en dan had ik nog wisselgeld
quote:
En presidentiële goedkeuringquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt dus een redelijke mic nodig, SAM, of ander broadcast iets en wat muziek is wel handig. Is dat het om te starten?
"wat muziek" ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt dus een redelijke mic nodig, SAM, of ander broadcast iets en wat muziek is wel handig. Is dat het om te starten?
Mic is geen must, maar is altijd wel zo tof!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggssssssssssss in tha hizzouzquote:
Hij wordt subtiel gedwongenquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mic is geen must, maar is altijd wel zo tof!
Verder is Mixxx een goede gratis alternatief voor SAM.Jij wil ook gaan draaien?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
"wat muziek" ?
Maak daar maar heel veel muziek van
Beetje afwisseling is wel fijn
zonder mic kan ook prima. Ben wel benieuwd wat voor show jij zou doen eigenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We horen hier te weinig van het Volendamse, misschien kan ie in dat gat springen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonder mic kan ook prima. Ben wel benieuwd wat voor show jij zou doen eigenlijk
Nee man, gewoon een sample van een willekeurig nummer op repeat zetten. Werkt prima, vraag maar aan gup.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
"wat muziek" ?
Maak daar maar heel veel muziek van
Beetje afwisseling is wel fijn
Die palingsounders mogen van mij in dat gat springenquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We horen hier te weinig van het Volendamse, misschien kan ie in dat gat springen.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een sample van een willekeurig nummer op repeat zetten. Werkt prima, vraag maar aan gup.
[..]
Nee man, gewoon een sample van een willekeurig nummer op repeat zetten. Werkt prima, vraag maar aan gup.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We horen hier te weinig van het Volendamse, misschien kan ie in dat gat springen.
Ik gooi er toch best af en toe wat palingsound in.... al dan niet via een fallback Gup ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:
Mooie vondst.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die palingsounders mogen van mij in dat gat springen
Een pratende DJ midden in de nacht lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan haken de luisteraars af.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pratende DJ midden in de nacht lijkt me niet zo'n goed idee.
Zeg, wat is daar nou mis meequote:Op woensdag 3 februari 2016 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pratende DJ midden in de nacht lijkt me niet zo'n goed idee.
Mixxx dus. Thank you!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mic is geen must, maar is altijd wel zo tof!
Verder is Mixxx een goede gratis alternatief voor SAM.Jij wil ook gaan draaien?
[..]
Nou ja, je hoeft niet live te mixen natuurlijk.. praatjes aan elkaar platen kan ook goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mixxx dus. Thank you!![]()
Nou, het lijkt me wel leuk om aan te leren met mp3 te mixen en dat uit te zenden. Maar dat zal wel even duren, want met de huidige software is het een ramp om alleen al een paar fikse samples aan elkaar te bakken. Audacity liep steeds vast en Ardour is het ook niet voor mij.
Dus ik zal er een sampler/mixer voor aan moeten schaffen.
Soms hè, heel soms, denk ik knokkels, lul niet zoveel en draai die plaat verdomme.quote:
We hadden die moeten hebben bij de Den Helder Kingsquote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar heb ik ........... ehhh..quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben na 3 woorden al vergeten wat ik ook alweer wilde zeggen.
hou op, schei uitquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik gooi er toch best af en toe wat palingsound in.... al dan niet via een fallback Gup ofzo
Ahh, dus jij was datquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik gooi er toch best af en toe wat palingsound in.... al dan niet via een fallback Gup ofzo
Nee, dat is niets voor mij, ik lach teveel. Ben zo'n 'wie niet beter weet'-type.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet live te mixen natuurlijk.. praatjes aan elkaar platen kan ook goed
Beppie Kraft! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 februari 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet gewoon de volgende keer eens wat Beppie Kraft en Frans Theunisz erin gooien, volgens mij zijn daar liefhebbers voor te vinden.
En niet te vergeten Big Benny en Benny Neyman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |