Is het 1 mei dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd met je 10de verjaardag, Leuke (matige) grap op een rommelmarkt!
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
OmeHork op YouTube.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Blijft leuk. Is de grap eigenlijk al eens ten uitvoer gebracht en is daar beeldmateriaal van?
maar die was achterlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Blijft leuk. Is de grap eigenlijk al eens ten uitvoer gebracht en is daar beeldmateriaal van?
Ja zo gaat hij, en nu?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef humorduck28 het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
tevens van gulden naar eurosquote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef Rodawa het volgende:
TS vergeet de inflatie over de afgelopen 10 jaar door te berekenen in de prijs van het beeld.
Jij GekkePoes...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op stap bent.
Het gaat zo.
Je gaat naar de FEBO met 50 losse euro's, en dan haal je een hele muur met frikandellen leeg. en dan loop je snel weg en verstop je je een beetje, als de muur weer vol ligt haal je hem weer leeg. Nu is die man bedacht op dat je de frikandellen gaat pakken en heeft extra gebakken.en dan pak je snel de kroketten eruit.
Die man achter de frituur helemaal flippen natuurlijk, want hij moet nu die frikandellen opeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |