Nou ja, datquote:
Ik kan me nog wel wat gekloot herinneren met een microfoon?quote:
Ohja, dat waren de laatste stuipen van mijn rommelmarkt microfoon. Kon ik 3 x op stampen en dan had ik nog wisselgeldquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat gekloot herinneren met een microfoon?![]()
En maar testen, en maar testen en na een paar dagen was het dan eindelijk in orde, en de eerstvolgende show was het weer helemaal overhoop en kon weer van voren af aan begonnen worden....en WEER.....en WEER.....![]()
Wel te verstaan? Was het maar zo!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohja, dat waren de laatste stuipen van mijn marktkraam microfoon. Kon ik 3 x op stampen en dan had ik nog wisselgeld![]()
een kwartje. Wel te verstaan
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:34 schreef knokkels het volgende:
Kon ik 3 x op stampen en dan had ik nog wisselgeld
quote:
En presidentiële goedkeuringquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt dus een redelijke mic nodig, SAM, of ander broadcast iets en wat muziek is wel handig. Is dat het om te starten?
"wat muziek" ?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt dus een redelijke mic nodig, SAM, of ander broadcast iets en wat muziek is wel handig. Is dat het om te starten?
Mic is geen must, maar is altijd wel zo tof!quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggssssssssssss in tha hizzouzquote:
Hij wordt subtiel gedwongenquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mic is geen must, maar is altijd wel zo tof!
Verder is Mixxx een goede gratis alternatief voor SAM.Jij wil ook gaan draaien?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
"wat muziek" ?
Maak daar maar heel veel muziek van
Beetje afwisseling is wel fijn
zonder mic kan ook prima. Ben wel benieuwd wat voor show jij zou doen eigenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We horen hier te weinig van het Volendamse, misschien kan ie in dat gat springen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonder mic kan ook prima. Ben wel benieuwd wat voor show jij zou doen eigenlijk
Nee man, gewoon een sample van een willekeurig nummer op repeat zetten. Werkt prima, vraag maar aan gup.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
"wat muziek" ?
Maak daar maar heel veel muziek van
Beetje afwisseling is wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |