Waarom zou ik niet mogen reageren op beslissingen die ik raar vind?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan Tong toch zelf ook vragen of ben jij zijn vader?
Dat is heel simpel. Het komt richting mij niet respectvol over.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
Waarom mag ik geen kingflopland zeggen? #duiding
Snap ik heel goed ja zit ook maar wat te plagen johquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Het komt richting mij niet respectvol over.
Mijn god. Ha ha ha ha.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil tong wel uitleg geven: er was geen enkele moeite gestoken in de OP, er is een plaatje gekopieerd van voetbalhumor.tv, en that's it.
Geen reden om elke keer te klagen als er een topic van je gesloten wordt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt dat Stijn onze nieuwe moderator wordt?
Nope. Wel wat opgeruimd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:51 schreef tong80 het volgende:
Mag er een slotje op ?
VBL / Bij welk geniaal moment van Pluisje had je in het stadion willen zijn?
Alvast bedankt.
Moet je vaker doen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt dat Stijn onze nieuwe moderator wordt?
Opgelost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:06 schreef Blinker het volgende:
Zou een mod het topicnummer van VBL / GAE Topic #24 Opnieuw leren lopen kunnen veranderen naar #24?
Alvast bedankt
Lijkt me een prima eerste taak voor 422quote:Op maandag 22 februari 2016 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Kan er eens een blik worden geworpen op Badder en al z'n tijd teveel. Prima dat je in 'andere' clubtopics komt ouwehoeren, maar die man overheerst zo'n beetje alle clubtopics. Ajax-topic staat nu een paginalang vol met gezwetst tussen twee PSV'ers onderling.
Wil je nu dat ik BadderHaring het recht ontneem om te posten in topics? Het overschrijdt nergens een onacceptabele grens.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Kan er eens een blik worden geworpen op Badder en al z'n tijd teveel. Prima dat je in 'andere' clubtopics komt ouwehoeren, maar die man overheerst zo'n beetje alle clubtopics. Ajax-topic staat nu een paginalang vol met gezwetst tussen twee PSV'ers onderling.
Nou nee, dat niet, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel, hij kan vrij irritant aanwezig zijn. En das lastig te modden, dat snap ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik BadderHaring het recht ontneem om te posten in topics? Het overschrijdt nergens een onacceptabele grens.
De discussie wordt in het Ajax-topic iets te ver doorgevoerd, dat ben ik wel met je eens.
Ik ben ook net nieuw dus het is even wennen inderdaad. Maar het is beter om gewoon te topicreporten zodat ik duidelijk kan zien welke posts volgens bepaalde users de grens overschrijden. Waar nodig, probeer ik gewoon even een DM-gesprek te voeren. Dat helpt wat beter bij de begripsvorming.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel, hij kan vrij irritant aanwezig zijn. En das lastig te modden, dat snap ik.
Dat is vaker zo met voetballers die op een heel hoog niveau hebben gespeeld.quote:
Nee, dat wist ik niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaker zo met voetballers die op een heel hoog niveau hebben gespeeld.
Wist je dat trouwens? Van Badder.
huilenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt gesold met mijn TT van de SC. Waarom is dit?
Kan de originele TT gewoon weer terug? Zo kunnen we TT's blijven veranderen.
Dat deed ik, aangezien een mod het nodig vond de TT aan te passen. Dan is dit het juiste topic om daar je beklag over te doen.quote:
Maak je niet zo dik joh. Het is maar een topictitel.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed ik, aangezien een mod het nodig vond de TT aan te passen. Dan is dit het juiste topic om daar je beklag over te doen.
Voor wat GGMM aangaat, tja. Ik zou 'm een note geven. Anders leert ie het natuurlijk nooit
Yep, zal het doorgeven.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien even aanpassen?
En done.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:20 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien even aanpassen?
Wat is dit nou voor een naai actie Elanquote:Op maandag 22 februari 2016 15:37 schreef Elan het volgende:
Waarom kan die HMF eigenlijk gewoon doorposten met zijn kloon na permban?
Denk niet dat dit jou iets aangaat Elan. Een ban is niet altijd een bestraffende maatregel.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:37 schreef Elan het volgende:
Staat gewoon openlijk in F'noord topic nu dus dacht vraag het eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een naai actie Elan
Sinds wanneer ben jij modquote:Op maandag 22 februari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je niet zo dik joh. Het is maar een topictitel.
Omdat men hem niet meer serieus nam om zijn naam -> verleden van dan dat naamquote:Op maandag 22 februari 2016 15:37 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:22 schreef Sunri5e het volgende:
Mag ik weten wat de sanctie op een racistische uitlating hier is op FOK?
Ik ben zojuist racistisch beledigt in een topic maar de desbetreffende MOD doet het af met: "een post uit emotie", "zaaien=oogsten", "het is en blijft internet". Ik weet niet wat het beleid is maar ik vind het niet normaal. Helemaal niet dat een MOD zo reageert.
Uitleg? Jij zou de holocaust nog ontkennen. Je praat er alleen maar omheen en gooit het telkens op iets anders.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitleg heb ik hem al gegeven via de DM.
Ik ga eerst even overleggen met FA's, joe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Uitleg? Jij zou de holocaust nog ontkennen. Je praat er alleen maar omheen en gooit het telkens op iets anders.
Citaten uit de uitleg die je geeft: "een post uit emotie", "zaaien=oogsten", "het is en blijft internet".
SOOOOOOOOOOOOWquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Uitleg? Jij zou de holocaust nog ontkennen. Je praat er alleen maar omheen en gooit het telkens op iets anders.
Heel goed. Hopelijk kom je met een andere uitleg dan zojuist en met excuses. Dat zou je sieren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga eerst even overleggen met FA's, joe.
Doe eens normaal joh, idioot.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
Uitleg? Jij zou de holocaust nog ontkennen.
Het zou jou sieren je excuses te maken voor bovenstaande.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heel goed. Hopelijk kom je met een andere uitleg dan zojuist en met excuses. Dat zou je sieren.
Dat doe ik dan ook niet. Maar ga je lekker daar druk over maken ipv waar het om draait.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is het verboden om DM's te openbaren.
Doe eens normaal gek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Uitleg? Jij zou de holocaust nog ontkennen.
Ik weet niet wie jij bent maar volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet en heb je de post niet gezien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, idioot.
[..]
Het zou jou sieren je excuses te maken voor bovenstaande.
inhoudtquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet en heb je de post niet gezien.
Waar zeg ik dat jij gereageerd hebt op dm's? Leer lezen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
inhoudt![]()
Verder reageer ik gewoon op wat ik zie, ik heb helemaal niet gereageerd op dm's, dus je slaat onzin uit.
Hopelijk krijg je een keer een reprimande, dat eeuwige getroll in de VBL topics mag weleens afgelopen zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent maar volgens mij heb jij hier niets mee te maken en ken je de inhoudt van de DM's niet en heb je de post niet gezien.
Jij begint over Dm's, waarmee je insinueert dat ik me er niet mee mag bemoeien omdat ik niet weet waar ik over praat, daar reageer ik op.Vermoeiend dat je de meest simpele dingen niet begrijpt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij gereageerd hebt op dm's? Leer lezen.
Ja, hou maar weer op met je heetgebakerde gedoe. Er is je uitleg gegeven, jammer dat je die niet bevalt, maar als je er holocaust ontkennen bij gaat halen als hilarisch "argument" dan heb ik direct een gevoel bij wat voor figuur je bent en zijn we ook direct met je klaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij gereageerd hebt op dm's? Leer lezen.
Wil je dat ik je de printscreens toestuur? Dan zou je wel anders kraaien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, hou maar weer op met je heetgebakerde gedoe. Er is je uitleg gegeven, jammer dat je die niet bevalt maar als je er holocaust ontkennen bij gaat halen dan heb ik direct een gevoel bij wat voor figuur je bent en zijn we ook direct met je klaar.
Bespaar je gerust de moeite.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wil je dat ik je de printscreens toestuur? Dan zou je wel anders kraaien.
Bedankt dat je "hilarisch "argument"" er nog even bij hebt gezet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, hou maar weer op met je heetgebakerde gedoe. Er is je uitleg gegeven, jammer dat je die niet bevalt, maar als je er holocaust ontkennen bij gaat halen als hilarisch "argument" dan heb ik direct een gevoel bij wat voor figuur je bent en zijn we ook direct met je klaar.
Jou ontgaat ook niets zeg! Chapeau.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bedankt dat je "hilarisch "argument"" er nog even bij hebt gezet.
Dat siert je.
Vind je het oprecht vreemd dat je niet serieus wordt genomen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bedankt dat je "hilarisch "argument"" er nog even bij hebt gezet.
Dat siert je. Echt hilarisch.
Toevallig net gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:17 schreef Doublepain het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
VBL / Omdat ze de 3 beste zijn.
Waarom zou het dicht moetenquote:Op woensdag 2 maart 2016 09:17 schreef Doublepain het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
VBL / Omdat ze de 3 beste zijn.
Ik vind het reuze meevallen 'hoe weinig' die topics toevoegen. Alleen die laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Prima om te slotten, maar laten we dan wel iedereen gelijk behandelen en dus alle 'losse' weinig toevoegende topics op slot mikken. Zoals:
VBL / Wageningse berg
VBL / Aanslag op enkel Jetro Willems (PSV)....
VBL / Ha ha ha ha FC Emmen - Almere City FC......!
VBL / Pannakoning Touzani dolt boze Beugelsdijk......
VBL / Waarom Johan Boskamp als analist Feyenoorder mag zijn
VBL / De prijzenkast van John Terry.........
VBL / Lex Immers mikpunt van spot bij Swansea City
VBL / Dolle pret om 'geile' uitspraak van Gaal.....
VBL / Hoor ik Joep Schreuder zeggen dat ze trots zijn in Eindhoven......
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou het dicht moeten
Adoratie topics mogen toch zo nu & dan geopend worden? Ik dacht dat Danny dat in zijn "nieuwjaarsspeech" wel een beetje had duidelijk gemaakt. Als je het niet wilt lezen, dan klik je er niet op.
Dat het nu gesloten wordt door een mod, vind ik onbegrijpelijk.
Eens. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou het dicht moeten
Adoratie topics mogen toch zo nu & dan geopend worden? Ik dacht dat Danny dat in zijn "nieuwjaarsspeech" wel een beetje had duidelijk gemaakt. Als je het niet wilt lezen, dan klik je er niet op.
Dat het nu gesloten wordt door een mod, vind ik onbegrijpelijk.
Die laatste is juist top. Tong die iets positiefs over PSV zegt. Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het reuze meevallen 'hoe weinig' die topics toevoegen. Alleen die laatste.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die bestaat niet.
https://www.google.nl/sea(...)ok+site:forum.fok.nl
Oh ja, het is remlof.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Remlof kan er toch zelf gewoon eentje openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |