Ik vond Wim beter met oud en Nieuw.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond Wim beter met oud en Nieuw.
Wegwezen newbie, je faalt weer eens.quote:
Want er is zoveel moeite in de OP gestoken?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:42 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Abed elk topic probeert te verpesten.
Als je dat vindt kun je een TR maken, ipv het topic zelf om zeep helpen door dit soort kinderachtige reacties.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Want er is zoveel moeite in de OP gestoken?
Dus jij wilt zeggen dat het een goed topic is?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat vindt kun je een TR maken, ipv het topic zelf om zeep helpen door dit soort kinderachtige reacties.
Je mist het punt. Of het nou een goed topic is ja of nee, dat is niet aan jou om te bepalen.Wanneer jij een topic niet goed vindt geeft dat jou niet het recht het topic dan maar te vergallen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef Abed het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat het een goed topic is?
Ok. Ik snap je punt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mist het punt. Of het nou een goed topic is ja of nee, dat is niet aan jou om te bepalen.Wanneer jij een topic niet goed vindt geeft dat jou niet het recht het topic dan maar te vergallen.
Maak je geen zorgen, jouw reacties zijn geen reden dat dat nu niet gebeurt. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die uberhaupt veel aandacht aan jouw reacties besteden.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok. Ik snap je punt.
Hopelijk krijgen we niet een stortvloed aan linkdump topics in VBL dan.
Leuk dat je op de man speelt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jouw reacties zijn geen reden dat dat nu niet gebeurt. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die uberhaupt veel aandacht aan jouw reacties besteden.
SOOOOOOWquote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jouw reacties zijn geen reden dat dat nu niet gebeurt. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die uberhaupt veel aandacht aan jouw reacties besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |