Ronald Waterreus was voor PSV.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:38 schreef tong80 het volgende:
Zet er een Ajacied neer. En de storm is niet te weerstaan.
Studio-Ajax. Smelt de kazen. Cambuur en Sparta rules......
Sub-toppers. Zoals Feyenoord.
Niet dat Johan Boskamp een relevante voetbalmening heeft.
Die slaat je nek in een hernia als je het met hem oneens bent.
Goede wijn behoeft geen kransquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
Zeg dat je voor Ajax bent. Je hoofd gaat er af.
Jack v Gelder gemist?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
Zeg dat je voor Ajax bent. Je hoofd gaat er af.
Ronald de Boer idd wel. Been daarentegenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:08 schreef DonRaja het volgende:
Ronald De Boer heeft ook absoluut geen voorkeur, lekker objectief altijd.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ronald de Boer idd wel. Been daarentegen
Het is een tong80-topic. Die heeft onterecht verongelijkt gedrag zo ongeveer tot een kunst verheven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ach, Valentijn Driessen zit er ook regelmatig, dat is toch duidelijk een Ajax man. Daar heb ik ook nooit commentaar op gehoord.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een tong80-topic. Die heeft onterecht verongelijkt gedrag zo ongeveer tot een kunst verheven.
Jan Boskamp is die knuffelbare teddybeer. Mag alles zeggen want is grappig (ofzo)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronald Waterreus was voor PSV.
Youri Mulder voor FC Twente, hij werkte er zelfs een tijdje terwijl hij analist was bij de NOS.
Ze gebruiken de Nederlanders nu het beter gaat met Belgie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het behoorlijk opvallend dat bij 'de Belg' altijd Nederlandse analisten zitten: Boskamp, Mulder, de Mos, Been... Waarom zou dat toch zijn?
Rensenbrink de beste speler ooit op de Belgische velden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 02:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het behoorlijk opvallend dat bij 'de Belg' altijd Nederlandse analisten zitten: Boskamp, Mulder, de Mos, Been... Waarom zou dat toch zijn?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp
Je ziet toch dat dat een lieve man is, een voetballiefhebber die dag en nacht alle competities volgt vanaf het bankie? Heeft nog humor ook. Hoe kan je daar nou op haten?
Beter dan analytici die objectiviteit veinzen maar tegelijkertijd wel al hun vriendjes beschermen, of hun voorkeur krampachtig verbergen. Of in een glanzend pak een uur op de buis te gaan zitten om dan een uur lang niks te zeggen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je begrijpt mij toch ook ?
Tot morgen of later vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |