Wat zou FOK! zijn zonder jouw poëzie ?quote:
In de mandekking.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle elf met een erectie het veld op!
Je wordt steeds leuker.quote:
STEEK DIE VLAG, MAAR IN JE REET!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Zo diep mogelijk spelen, met een hoog tempo, man op man
Wat is dit leuk zeg
Fergie maakt mij anders ook behoorlijk geil.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:51 schreef tong80 het volgende:
"Het is precies het tegenover gestelde van wat Fergie van ons wilde", reageerde Rio Ferdinand,
Dit is totaal niet grappigquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
Misschien wordt Kim Holland de nieuwe assistent.
Ha ha ha
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
Misschien wordt Kim Holland de nieuwe assistent.
Ha ha ha
Wanneer kunnen we je volgende overbodige topic over van Faal verwachten?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:48 schreef tong80 het volgende:
Na afloop van de wedstrijd tegen FC Midtjylland kwam Louis van Gaal nog even terug op zijn opmerking dat zijn spelers horny moesten zijn op de zege.
"Het gaat erom dat je zo'n verlangen hebt om te scoren, dat bedoelde ik ermee", aldus de trainer van Manchester United tegenover Fox Sports.
Van Gaal was vol lof voor zijn splers. "Ze toonden zo veel beleving. We misten veel kansen. Martial viel uit in de warming-up en we kwamen ook nog achter en misten een strafschop. Het maakte allemaal niet uit. Dit bedoelde ik met geil om te spelen. 'Horny' om te scoren, waren ze."
Van Gaal bereikte donderdagavond met Manchester de achtste finales van de Europa League door een zege op FC Midtjylland (5-1). Vorige week gingen de Mancnians nog met 2-1 onderuit in Denemarken.
Binnenkort. Schuw niet te reageren als het te lang duurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we je volgende overbodige topic over van Faal verwachten?
Wat ben je toch een jankerd geworden tong. Die van alle kanten beschermd moet worden blijkbaar want m'n eerste reactie op deze post is verdwenen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou FOK! zijn zonder jouw poëzie ?
De gruwelijk mooie, intense schoonheid van het vrije woord.
De miserabele wanhoopskreten van zich afschuddend.
De genotsmedaille in de hand. De juichende hulde aan de gouden kant van het lood om oud ijzer. De tintelende, ongenadige apostel. De stralende regels aan een draad verbindend met de medogeloze naald. Niets ontziend, niet blindstarend op eigen roem.
Zijn woorden onverbloemd in de bedding van rozen en brandnetels ineen. Uniek talent. Door God gezonden.
Moge ons God behoedde dat ie ooit meer dan 5 woorden post.
Was ik altijd al.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een jankerd geworden tong. Die van alle kanten beschermd moet worden blijkbaar want m'n eerste reactie op deze post is verdwenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |