SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik had ook iets van mijn moeder gebruikt bedenk ik me net. Daar ben ik maar meteen mee gestopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel beter, dat het wat gekalmeerd is.
Krijg je ook slechte centjes dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Vanaf week 12 krijg ik weer goede centjes. Vind het zo raar dat je wekelijkse uitbetalingen krijgt die pas beginnen twee maanden nadat je begonnen bent, ik snap er niets van.
Dat ga ik toch niet op het internet zetten gekkie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg je ook slechte centjes dan?
Je begint zelf over goede centjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet op het internet zetten gekkie.
Zou dat veel uithalen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanders gaat haar wel hard pakken in NH
Nee, ik acht Sanders namelijk alsnog kansloos over de hele linie.quote:
Ben er wel bang voor ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik acht Sanders namelijk alsnog kansloos over de hele linie.
Assistente zei dat het niet hoort, tandarts kijkt er morgen naar. Ben benieuwdquote:
Zie je wel. En laat het hem kosteloos doen. Hij heeft het twee keer verprutst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Assistente zei dat het niet hoort, tandarts kijkt er morgen naar. Ben benieuwd
Misschien boeit het je wel niet maar dacht zeg het toch even na vannacht.
Zij* Maar ik ga ook wel aangeven ja dat ik er eigenlijk niet voor wil betalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je wel. En laat het hem kosteloos doen. Hij heeft het twee keer verprutst.
Zeemanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
ey waar kun je goedkoop een vest kopen, gewoon minimalistisch
Zeeman.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
H&Mquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Kringloopquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Als je dat toch besluit te kopen kun je net zo goed 7 van de Jumbo kopen. Smaakt bijna zelfde.quote:
Wat voor stijl vest? Dun of dik materiaal? Gewoon voor thuis of moet je er ook nog leuk uitzien?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Jumbo is niet in de buurt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je dat toch besluit te kopen kun je net zo goed 7 van de Jumbo kopen. Smaakt bijna zelfde.
Dacht ik al ja haha. Welke winkel ga jij meestal heen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit ging over het vest, energy is nooit kwaliteit helaas.
Energy is echt smerig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit ging over het vest, energy is nooit kwaliteit helaas.
Ik heb geen go-to winkels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik al ja haha. Welke winkel ga jij meestal heen dan?
De eerste vaak, Iowa dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
Welke staat geldt ook alweer als graadmeter Inso
Nee was andere.quote:
Herkenbaar. Koop veel online.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso koop ik maar weinig in eckte winkels.
Alleen broeken.
Ligt eraan wat.quote:
nog een beetje leuk als het gaat, dik, zodat het een trui kan vervangen wat ik normaal draagquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor stijl vest? Dun of dik materiaal? Gewoon voor thuis of moet je er ook nog leuk uitzien?
Ja oke als je precies weet wat je nodig hebt snap wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat.
Bij standaard vesten en kleding die je gewoon koopt voor de breedteselectie weet ik mn maten vrijwel altijd wel, anders terugsturen.
Alleen bij de duurdere dingen passen.
Ik weet vaak welke maat ik moet hebben. En anders terugsturen.quote:
Schoenen altijd gewoon in 2 maten. En eentje terugsturen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke als je precies weet wat je nodig hebt snap wel.
Helaas is L soms eerder XL of bij andere merken een M.
Schoenen helemaal drama.
Terugsturen veel gedoe tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoenen altijd gewoon in 2 maten. En eentje terugsturen.
Hoewel ik schoenen vaak nog wel wil zien
Oh nee hoor, als ik het niet mooi vind ofzo dan gaat het heel snel weer terug. Beetje twijfel vaak wel terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef FrauMilena het volgende:
Zijn jullie niet geneigd om de kleding sneller te houden als je het dan in huis hebt?
Hema.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef Trollscience het volgende:
Oh ja, h&m. Haal ik sws meestal mijn kleren. Weet iemand waar je een kussen koopt behalve bij een Ikea?![]()
Oh okay, beter ook. Toen ik een paar jaar terug vaak bij h&m bestelde (altijd gratis verzending en die 25% kortingscode) hield ik meer dan ik zou moeten. Dus tegenwoordig bestel ik bijna niets meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als ik het niet mooi vind ofzo dan gaat het heel snel weer terug. Beetje twijfel vaak wel terug.
Bonnen meenemen? Als ik van de H&M terug stuur dan lever ik dat pakketje bij de Jumbo af en klaar. Ik moet alleen dat pakketje meenemen, want daar plak je een sticker op die ze scannen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
In NL wel moet je het ergens afgeven, bonnen meenemen pfff irritant.
Maar dan krijg je niet gelijk je geld terug toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bonnen meenemen? Als ik van de H&M terug stuur dan lever ik dat pakketje bij de Jumbo af en klaar. Ik moet alleen dat pakketje meenemen, want daar plak je een sticker op die ze scannen.
Nee duurt 4 dagen ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet gelijk je geld terug toch.
Betaal toch met creditcard, dus merk je niks vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet gelijk je geld terug toch.
Het is tenslotte maar een katquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond gaat onze kat ons verlaten.
Ik kan hier niet mee zitten.
ook shirtjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:07 schreef Elan het volgende:
Laat sowieso kleding meestal op maat maken.
Hekel aan al die massaproductie zo smakeloos.
Shirtjes haal ik vaak uit China.quote:
ohquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Shirtjes haal ik vaak uit China.
Met lijpe prints van oa Breaking Bad en provocerende teksten.
Vesten en broeken custom alleen altijd Ck ondergoed, omdat het lekker zit.
jij hebt je gebreide trui weer aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
Kleding met een zichtbaar merk vind ik doorgaans kut.
80 euro + betalen om als sponsor te fungeren voor een bekende fabrikant
Bij VI krijgen ze daar gewoon een vorstelijk salaris voor.
Tuurlijk wel gewoon effen vestjes hoor.quote:
Nee man het is 12 gradenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij hebt je gebreide trui weer aan?
heb nog nooit normale broek in M of L gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon effen vestjes hoor.
Maar schoenen zitten een stuk fijner als je met 1/4 maten werkt en dat is met broeken en overhemden niet anders.
Best raar dat je van S naar M naar L gaat terwijl er zoveel marge bestaat tussen individuen.
Spijkerbroeken ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog nooit normale broek in M of L gezien
alleen in 30 bij 36 ofzo
overhemden zelfde
Oh ja nou ik draag geen panatalons dus dat scheeltquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Spijkerbroeken ja.
Maar pantalons bij h&m heb je gewoon L en M.
Tenminste vroeger was dat zo. Al jaren niet geweest
Lol dan heb je gewoon nooit echte kwaliteit aangehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ja nou ik draag geen panatalons dus dat scheelt
en ik haal vaak bij de c&a, prima kwaliteit basics daar
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dan heb je gewoon nooit echte kwaliteit aangehad
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Beetje spelen met de actualiteit.
is altijd een select groepje mensen die dat soort shirts dragenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al zijn de mensen met zulke shirts vaak een tikkeltje apart.
Nja bedoel het niet elitair maar laat je tenminste een keer in je leven een op maat gemaakte pantalon van kwaliteitsmateriaal aanmeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is jouw mening
als ik iets kan dragen wat niet binnen een jaar al naar de klote is vind ik dat prima
Meestal gewoon overhemdje overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder loop ik nooit met alleen een shirt eigenlijk, dus koop ze altijd gewoon effen.
nee dankje ik draag wel een gewone spijkerbroekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja bedoel het niet elitair maar laat je tenminste een keer in je leven een op maat gemaakte pantalon van kwaliteitsmateriaal aanmeten.
Dan weet je precies wat ik bedoel.
Op het moment dat je een pak op maat hebt, dan voelt vrijwel alles toch iets minder lekker zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja bedoel het niet elitair maar laat je tenminste een keer in je leven een op maat gemaakte pantalon van kwaliteitsmateriaal aanmeten.
Dan weet je precies wat ik bedoel.
Niet van die fuck da Police T-shirt he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al zijn de mensen met zulke shirts vaak een tikkeltje apart.
Ik loop eigenlijk nooit met t-shirts.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet van die fuck da Police T-shirt he.
Gewoon diepe teksten of politieke lading.
Zou je niet met T-shirt met goeie tekst van pakkie willen lopen.
Iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je een pak op maat hebt, dan voelt vrijwel alles toch iets minder lekker zitten.
Wat draag je dan als het 25 graden isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk nooit met t-shirts.
Alleen ergens onder
poloquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draag je dan als het 25 graden is
Blouse is gewoon overhemd voor vrouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polo
overhemd
blouse
soms wel shirt, maar dan eigenlijk altijd gewoone effen witte shirtje
dat klopt eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Blouse is gewoon overhemd voor vrouwen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
maar voor mijn gevoel heeft een overhemd lange mouwen.
#mindfuck
onslowmniaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tanktop dragen toch. Beetje biceps showen.
Nog nooit anaal gedaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Haiii,
Geen reet te doen. Voel me aangesproken
lijstje in op okquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Haiii,
Geen reet te doen. Voel me aangesproken
Ja meneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meneer.Hoe ken jij De_AnanasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Klbsc vroeger, 2008 tijd. Keertje klbsc meet gehad met oa afcajos, reetveterquote:
Wat een enorme baasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klbsc vroeger, 2008 tijd. Keertje klbsc meet gehad met oa afcajos, reetveter
En waren keertje gestrand in Adam en konden nergens terecht en toevallig wist ik nog waar de ananas woonde. Belden we daar midden in de nacht aan. Konden we daar pitten. Maakte ie nog karbonades voor ons
Hij krijgt nog steeds 50 eu van me
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meneer.Katten liefhebber. Goed gekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb de befaamde bitterallen van hem geproefdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme baas
Ken hem nog als onbetwiste frituurkoning van FOK! met een extreme fetisj voor sausjes.
Enig idee waar hij nu uithangt, post hij bijvoorbeeld nog?
hondenliefhebber gespotquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
beetje kortzichtig als je daar mensen op beoordeeld
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Katten liefhebber. Goed gekeurd.
Verdomme, dat ging makkelijkquote:
Beetje jelly dat ik meteen word goedgekeurd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor ben een kattenliefhebber maar dan nog
wp hoorde al bij onze squad voordat het lijstje bestondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje jelly dat ik meteen word goedgekeurd?
Hoe is deze sc ontstaan? Was dit trouwens eerst geen reet te doen op je werk ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wp hoorde al bij onze squad voordat het lijstje bestond
Hij was leadzanger bij Oasis dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
Noel Gallagher, die heb ik eerder gezien.
Nee echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was leadzanger bij Oasis dus dat zou zomaar kunnen.
Oasis live gezien?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
Noel Gallagher, die heb ik eerder gezien.
Thanks, sherlock.quote:
Noel twee keer solo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oasis live gezien?Of Noel solo?
Ok, vet. Was het wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks, sherlock.
[..]
Noel twee keer solo.
Jawel hoor, leuke sfeer ook. Ben geen fan maar heb van die periodes dat ik graag luister naar Noel en soms Oasis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, vet. Was het wat?
Ik Oasis en een keer Beady Eye, die nieuwe band van Liam.
Moet zeggen dat ik NGHFB en Beady Eye niet tot nauwelijks luister nog. Het Oasis repertoire daarentegen
Ok, nice.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel hoor, leuke sfeer ook. Ben geen fan maar heb van die periodes dat ik graag luister naar Noel en soms Oasis.
Beady Eye bestaat al niet meer toch?
Geen idee, eet bij schoonouders want bed is al verhuisd lol.quote:
Waar ga je verhuizenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, eet bij schoonouders want bed is al verhuisd lol.
maar zal vast lekker zijn
Niceeeequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
london toch, gister sleutel gekregen
Prijzig wel ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Niceeee
Wist dat niet eens man
Vies duur zeker of is dat alleen centrum
Broer, ik was al grtd elite voordat het uberhaupt grtd heettequote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje jelly dat ik meteen word goedgekeurd?
awr?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
Omg zit met AWR bij Starbucks
Zeker gaat hij prank zetten
Vlogger die constant mensen prankt.quote:
Goed man.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben dan ook wel anderhalf jaar gewacht voor we iets goeds vonden![]()
oh armoo was rightquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vlogger die constant mensen prankt.
Niet zo groot als Enzoknol maar wel veel abonnees
wanneer daar slapen danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben dan ook wel anderhalf jaar gewacht voor we iets goeds vonden![]()
Ja hij dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh armoo was right
dat is toch geen vlogger man dat is een pranker
Zeg het hemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij dus.
Echt kuddebiel zijn pranks zijn niet eens grappig.
was begin van januari ook controversie over dat hij fake pranks maakte met acteursquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij dus.
Echt kuddebiel zijn pranks zijn niet eens grappig.
moest jij niet werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was begin van januari ook controversie over dat hij fake pranks maakte met acteurs
maar weet niet vind meeste prankkanalen niet grappig en pranks uberhaupt zijn niet mijn ding
Weet wel zeker anders had hij allang een keer klappen gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was begin van januari ook controversie over dat hij fake pranks maakte met acteurs
maar weet niet vind meeste prankkanalen niet grappig en pranks uberhaupt zijn niet mijn ding
is alleen maar goed voor de viewsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet wel zeker anders had hij allang een keer klappen gehad.
permanentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hoelang word je meestal geschorst voor vechten?
en uitgelokt geweldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
permanent
geweld op school is not done
Goede pranks vereisen dan ook een degelijke voorbereiding en enige originaliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is alleen maar goed voor de views
kun je prank gaat fout in de titel zetten
maar zag laatst een ventje van een jaartje of 15 eieren gooien en gewoon lopen zieken in winkels
zou daar ook echt wild van worden
Klopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:10 schreef Trollscience het volgende:
"Pranken" is tegenwoordig meer gwn pamperirritante, sneue, asociale, racistische streken uithalen en dan na afloop "HAHAHHA DAAR HAD IK JEGEPRANKT
DDD" die mensen mogen van mij best een trein koppen
alle prankers terug naar hun eigen landquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef Fylax het volgende:
echt een tyfushekel aan die youtubers die pranken
land uit ermee
terug naar istanbullquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alle prankers terug naar hun eigen land
Was je nog naar dat hotel gegaan om te fiksen met die sletjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
eerlijk, nee!
zaterdag weer
nee man zit vol toch ik moet ff kijken heb ook weinig teitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Was je nog naar dat hotel gegaan om te fiksen met die sletje
en weinig tiet nuquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee man zit vol toch ik moet ff kijken heb ook weinig teit
focus op die guap mattiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan wel zonder heb geen sexuele drang
Gaat het een beetje?quote:
Jawel, beetje.quote:
Nee, het voelde echt als een groot dejavu omdat het precies hetzelfde was als bij mn oma.. maar dan nu voor mn opa.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het hiermee af kunnen sluiten?
Dat is wel mooi ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, beetje.
Met vlagen gaat goed en dan weer niet
We hadden vandaag ook een filmpje waarop mn opa ging proosten, dat was tof
[..]
Nee, het voelde echt als een groot dejavu omdat het precies hetzelfde was als bij mn oma.. maar dan nu voor mn opa.
Het voelde zo gek
Het komt goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het voelde echt als een groot dejavu omdat het precies hetzelfde was als bij mn oma.. maar dan nu voor mn opa.
Het voelde zo gek
Ja, alles komt goedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het komt goed.
Volgende stap is nu gezet.
Dan kun je lekker Rodin weer knuffelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, alles komt goed
Zit nu in de trein richting huisje
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef Tjacka het volgende:
oke hier te rustig
spijt van mijn post
doei tot over twee weken
Is hij nu een dikzakje?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:19 schreef Amarantha het volgende:
Zie net deze foto weerWat was Kuroi toen nog klein en dun.
[ afbeelding ]
Het is wel een genieter zo te zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is 15 maanden later:
[ afbeelding ]
Puppies met in verhouding te grote voeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind jonge katjes zo leuk, ze zien er zo ondeugend en nog een beetje onhandig uit.
Dat is ook cute.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Puppies met in verhouding te grote voeten.
Schande.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook cute.
Heb alleen maar zo weinig puppies gezien in mijn leven.
Moest voor school een keer op een pension/fokkerij zijn. Allemaal pups om je heen. Wilde daar niet meer weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij maar één keer bij de buren.
Gevallen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn laptop is laatst gevallen.
Nu doet het muispad het slecht
Hij neemt die laptop zelfs mee op het toilet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gevallen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij neemt die laptop zelfs mee op het toilet.
Een legpuzzel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef FrauMilena het volgende:
Oh ja, en ik heb een nieuwe puzzel gekocht.
/liefdagboek
Hoeveel stukjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef FrauMilena het volgende:
Oh ja, en ik heb een nieuwe puzzel gekocht.
/liefdagboek
quote:
950 dacht ik, Wasgij puzzel.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
950 dacht ik, Wasgij puzzel.
En Ama dit is wel fijn spul om mee te spoelen:Wat mee spoelen precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ohhh, die zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
950 dacht ik, Wasgij puzzel.
Je mond, voor als het een wondje/aft wordt.quote:
Oh haha. Nu geen geld voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mond, voor als het een wondje/aft wordt.Het is sowieso goed voor je tandvlees dacht ik.
En het is vooral erg smakelijk /fan
Ja! M'n moeder en ik hebben eindelijk iets gevonden wat we beiden leuk vinden om samen te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohhh, die zijn zo leuk.
Sowieso legpuzzels.
Laatst beet ik heel hard op mijn lip. Dat was nog vervelender. Bloeden enz.quote:
Wat een apaat he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag trouwens net een stukje vier handen op een buik. Wat een inhoudsloos wijf was dat.
Oh dat komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
Of acute bloedlip door kou.echt super.
die kerel was ook een slomequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag trouwens net een stukje vier handen op een buik. Wat een inhoudsloos wijf was dat.
enige goede nederlandse muziek die ik ken is Spinvis :squote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Bijzondere dag vandaag, heb bijna alleen maar naar Nederlandse muziek geluisterd.
Daar ben ik expert inquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Bijzondere dag vandaag, heb bijna alleen maar naar Nederlandse muziek geluisterd.
Feyenoord out!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen roda jc-feyenoord
ik weet echt niet wat ik ervan moet denken
ik ben heel bang voor een gelijkspel
Echt lelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met z'n tats in z'n gezicht. Man man man
na verlenging gaan ze er af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel ik twijfel nog eve
Hopelijk krijg je de rekening wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ben de afspraak van de oogarts vergeten
wat doe je dom tegen mij de laatste tijd eikelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je de rekening wel!
je moet gewoon normaal doen apaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat doe je dom tegen mij de laatste tijd eikel
hoezo normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal doen apaat
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit zou je vrijwillig dragen? Mi gado.
geen idee wie dit zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
Die dochter van Gwyneth Paltrow en Chris Martin.
Foto?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
okequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
Actrice en zanger van Coldplay.quote:
Oh. Coldplayquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chris Martin is zanger Coldplay.
succes man zal wel zwaar worden zeker qua conditie of nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgenavond eerste voetbaltraining jc.
pff
conditie gaat welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
succes man zal wel zwaar worden zeker qua conditie of niet
wow je was toch vies lang gestoptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgenavond eerste voetbaltraining jc.
pff
Ja inderdaad. Heb je zo'n knappe moeder, krijg je je vaders genen.quote:
ohja ik train 2x per week en raak nog steeds alle ballen verkeerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
conditie gaat wel
maar balgevoel zal slecht zijn pfff
1x in week trainen op woensdag en zaterdags wedstrijd pffquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohja ik train 2x per week en raak nog steeds alle ballen verkeerd
lelijk kindquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:51 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je het wel heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |