SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik had ook iets van mijn moeder gebruikt bedenk ik me net. Daar ben ik maar meteen mee gestopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel beter, dat het wat gekalmeerd is.
Krijg je ook slechte centjes dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Vanaf week 12 krijg ik weer goede centjes. Vind het zo raar dat je wekelijkse uitbetalingen krijgt die pas beginnen twee maanden nadat je begonnen bent, ik snap er niets van.
Dat ga ik toch niet op het internet zetten gekkie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg je ook slechte centjes dan?
Je begint zelf over goede centjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet op het internet zetten gekkie.
Zou dat veel uithalen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sanders gaat haar wel hard pakken in NH
Nee, ik acht Sanders namelijk alsnog kansloos over de hele linie.quote:
Ben er wel bang voor ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik acht Sanders namelijk alsnog kansloos over de hele linie.
Assistente zei dat het niet hoort, tandarts kijkt er morgen naar. Ben benieuwdquote:
Zie je wel. En laat het hem kosteloos doen. Hij heeft het twee keer verprutst.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Assistente zei dat het niet hoort, tandarts kijkt er morgen naar. Ben benieuwd
Misschien boeit het je wel niet maar dacht zeg het toch even na vannacht.
Zij* Maar ik ga ook wel aangeven ja dat ik er eigenlijk niet voor wil betalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je wel. En laat het hem kosteloos doen. Hij heeft het twee keer verprutst.
Zeemanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
ey waar kun je goedkoop een vest kopen, gewoon minimalistisch
Zeeman.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
H&Mquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Kringloopquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Als je dat toch besluit te kopen kun je net zo goed 7 van de Jumbo kopen. Smaakt bijna zelfde.quote:
Wat voor stijl vest? Dun of dik materiaal? Gewoon voor thuis of moet je er ook nog leuk uitzien?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:39 schreef Trollscience het volgende:
Jumbo is niet in de buurt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je dat toch besluit te kopen kun je net zo goed 7 van de Jumbo kopen. Smaakt bijna zelfde.
Dacht ik al ja haha. Welke winkel ga jij meestal heen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit ging over het vest, energy is nooit kwaliteit helaas.
Energy is echt smerig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit ging over het vest, energy is nooit kwaliteit helaas.
Ik heb geen go-to winkels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik al ja haha. Welke winkel ga jij meestal heen dan?
De eerste vaak, Iowa dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
Welke staat geldt ook alweer als graadmeter Inso
Nee was andere.quote:
Herkenbaar. Koop veel online.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso koop ik maar weinig in eckte winkels.
Alleen broeken.
Ligt eraan wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |