poloquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat draag je dan als het 25 graden is
Blouse is gewoon overhemd voor vrouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polo
overhemd
blouse
soms wel shirt, maar dan eigenlijk altijd gewoone effen witte shirtje
dat klopt eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Blouse is gewoon overhemd voor vrouwen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
maar voor mijn gevoel heeft een overhemd lange mouwen.
#mindfuck
onslowmniaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon tanktop dragen toch. Beetje biceps showen.
Nog nooit anaal gedaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Haiii,
Geen reet te doen. Voel me aangesproken
lijstje in op okquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Haiii,
Geen reet te doen. Voel me aangesproken
Ja meneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meneer.Hoe ken jij De_AnanasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Klbsc vroeger, 2008 tijd. Keertje klbsc meet gehad met oa afcajos, reetveterquote:
Wat een enorme baasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klbsc vroeger, 2008 tijd. Keertje klbsc meet gehad met oa afcajos, reetveter
En waren keertje gestrand in Adam en konden nergens terecht en toevallig wist ik nog waar de ananas woonde. Belden we daar midden in de nacht aan. Konden we daar pitten. Maakte ie nog karbonades voor ons
Hij krijgt nog steeds 50 eu van me
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja meneer.Katten liefhebber. Goed gekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb de befaamde bitterallen van hem geproefdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een enorme baas
Ken hem nog als onbetwiste frituurkoning van FOK! met een extreme fetisj voor sausjes.
Enig idee waar hij nu uithangt, post hij bijvoorbeeld nog?
hondenliefhebber gespotquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
beetje kortzichtig als je daar mensen op beoordeeld
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Katten liefhebber. Goed gekeurd.
Verdomme, dat ging makkelijkquote:
Beetje jelly dat ik meteen word goedgekeurd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor ben een kattenliefhebber maar dan nog
wp hoorde al bij onze squad voordat het lijstje bestondquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje jelly dat ik meteen word goedgekeurd?
Hoe is deze sc ontstaan? Was dit trouwens eerst geen reet te doen op je werk ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wp hoorde al bij onze squad voordat het lijstje bestond
Hij was leadzanger bij Oasis dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
Noel Gallagher, die heb ik eerder gezien.
Nee echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was leadzanger bij Oasis dus dat zou zomaar kunnen.
Oasis live gezien?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
Noel Gallagher, die heb ik eerder gezien.
Thanks, sherlock.quote:
Noel twee keer solo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oasis live gezien?Of Noel solo?
Ok, vet. Was het wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks, sherlock.
[..]
Noel twee keer solo.
Jawel hoor, leuke sfeer ook. Ben geen fan maar heb van die periodes dat ik graag luister naar Noel en soms Oasis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, vet. Was het wat?
Ik Oasis en een keer Beady Eye, die nieuwe band van Liam.
Moet zeggen dat ik NGHFB en Beady Eye niet tot nauwelijks luister nog. Het Oasis repertoire daarentegen
Ok, nice.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel hoor, leuke sfeer ook. Ben geen fan maar heb van die periodes dat ik graag luister naar Noel en soms Oasis.
Beady Eye bestaat al niet meer toch?
Geen idee, eet bij schoonouders want bed is al verhuisd lol.quote:
Waar ga je verhuizenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, eet bij schoonouders want bed is al verhuisd lol.
maar zal vast lekker zijn
Niceeeequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
london toch, gister sleutel gekregen
Prijzig wel ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Niceeee
Wist dat niet eens man
Vies duur zeker of is dat alleen centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |