nog een beetje leuk als het gaat, dik, zodat het een trui kan vervangen wat ik normaal draagquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor stijl vest? Dun of dik materiaal? Gewoon voor thuis of moet je er ook nog leuk uitzien?
Ja oke als je precies weet wat je nodig hebt snap wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat.
Bij standaard vesten en kleding die je gewoon koopt voor de breedteselectie weet ik mn maten vrijwel altijd wel, anders terugsturen.
Alleen bij de duurdere dingen passen.
Ik weet vaak welke maat ik moet hebben. En anders terugsturen.quote:
Schoenen altijd gewoon in 2 maten. En eentje terugsturen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja oke als je precies weet wat je nodig hebt snap wel.
Helaas is L soms eerder XL of bij andere merken een M.
Schoenen helemaal drama.
Terugsturen veel gedoe tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoenen altijd gewoon in 2 maten. En eentje terugsturen.
Hoewel ik schoenen vaak nog wel wil zien
Oh nee hoor, als ik het niet mooi vind ofzo dan gaat het heel snel weer terug. Beetje twijfel vaak wel terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef FrauMilena het volgende:
Zijn jullie niet geneigd om de kleding sneller te houden als je het dan in huis hebt?
Hema.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef Trollscience het volgende:
Oh ja, h&m. Haal ik sws meestal mijn kleren. Weet iemand waar je een kussen koopt behalve bij een Ikea?![]()
Oh okay, beter ook. Toen ik een paar jaar terug vaak bij h&m bestelde (altijd gratis verzending en die 25% kortingscode) hield ik meer dan ik zou moeten. Dus tegenwoordig bestel ik bijna niets meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, als ik het niet mooi vind ofzo dan gaat het heel snel weer terug. Beetje twijfel vaak wel terug.
Bonnen meenemen? Als ik van de H&M terug stuur dan lever ik dat pakketje bij de Jumbo af en klaar. Ik moet alleen dat pakketje meenemen, want daar plak je een sticker op die ze scannen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
In NL wel moet je het ergens afgeven, bonnen meenemen pfff irritant.
Maar dan krijg je niet gelijk je geld terug toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bonnen meenemen? Als ik van de H&M terug stuur dan lever ik dat pakketje bij de Jumbo af en klaar. Ik moet alleen dat pakketje meenemen, want daar plak je een sticker op die ze scannen.
Nee duurt 4 dagen ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet gelijk je geld terug toch.
Betaal toch met creditcard, dus merk je niks vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet gelijk je geld terug toch.
Het is tenslotte maar een katquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond gaat onze kat ons verlaten.
Ik kan hier niet mee zitten.
ook shirtjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:07 schreef Elan het volgende:
Laat sowieso kleding meestal op maat maken.
Hekel aan al die massaproductie zo smakeloos.
Shirtjes haal ik vaak uit China.quote:
ohquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Shirtjes haal ik vaak uit China.
Met lijpe prints van oa Breaking Bad en provocerende teksten.
Vesten en broeken custom alleen altijd Ck ondergoed, omdat het lekker zit.
jij hebt je gebreide trui weer aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
Kleding met een zichtbaar merk vind ik doorgaans kut.
80 euro + betalen om als sponsor te fungeren voor een bekende fabrikant
Bij VI krijgen ze daar gewoon een vorstelijk salaris voor.
Tuurlijk wel gewoon effen vestjes hoor.quote:
Nee man het is 12 gradenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij hebt je gebreide trui weer aan?
heb nog nooit normale broek in M of L gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gewoon effen vestjes hoor.
Maar schoenen zitten een stuk fijner als je met 1/4 maten werkt en dat is met broeken en overhemden niet anders.
Best raar dat je van S naar M naar L gaat terwijl er zoveel marge bestaat tussen individuen.
Spijkerbroeken ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog nooit normale broek in M of L gezien
alleen in 30 bij 36 ofzo
overhemden zelfde
Oh ja nou ik draag geen panatalons dus dat scheeltquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Spijkerbroeken ja.
Maar pantalons bij h&m heb je gewoon L en M.
Tenminste vroeger was dat zo. Al jaren niet geweest
Lol dan heb je gewoon nooit echte kwaliteit aangehadquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ja nou ik draag geen panatalons dus dat scheelt
en ik haal vaak bij de c&a, prima kwaliteit basics daar
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dan heb je gewoon nooit echte kwaliteit aangehad
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Beetje spelen met de actualiteit.
is altijd een select groepje mensen die dat soort shirts dragenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al zijn de mensen met zulke shirts vaak een tikkeltje apart.
Nja bedoel het niet elitair maar laat je tenminste een keer in je leven een op maat gemaakte pantalon van kwaliteitsmateriaal aanmeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is jouw mening
als ik iets kan dragen wat niet binnen een jaar al naar de klote is vind ik dat prima
Meestal gewoon overhemdje overheenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder loop ik nooit met alleen een shirt eigenlijk, dus koop ze altijd gewoon effen.
nee dankje ik draag wel een gewone spijkerbroekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja bedoel het niet elitair maar laat je tenminste een keer in je leven een op maat gemaakte pantalon van kwaliteitsmateriaal aanmeten.
Dan weet je precies wat ik bedoel.
Op het moment dat je een pak op maat hebt, dan voelt vrijwel alles toch iets minder lekker zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Nja bedoel het niet elitair maar laat je tenminste een keer in je leven een op maat gemaakte pantalon van kwaliteitsmateriaal aanmeten.
Dan weet je precies wat ik bedoel.
Niet van die fuck da Police T-shirt he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al zijn de mensen met zulke shirts vaak een tikkeltje apart.
Ik loop eigenlijk nooit met t-shirts.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet van die fuck da Police T-shirt he.
Gewoon diepe teksten of politieke lading.
Zou je niet met T-shirt met goeie tekst van pakkie willen lopen.
Iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat je een pak op maat hebt, dan voelt vrijwel alles toch iets minder lekker zitten.
Wat draag je dan als het 25 graden isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk nooit met t-shirts.
Alleen ergens onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |