Ohhh, die zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
950 dacht ik, Wasgij puzzel.
Je mond, voor als het een wondje/aft wordt.quote:
Oh haha. Nu geen geld voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mond, voor als het een wondje/aft wordt.Het is sowieso goed voor je tandvlees dacht ik.
En het is vooral erg smakelijk /fan
Ja! M'n moeder en ik hebben eindelijk iets gevonden wat we beiden leuk vinden om samen te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohhh, die zijn zo leuk.
Sowieso legpuzzels.
Laatst beet ik heel hard op mijn lip. Dat was nog vervelender. Bloeden enz.quote:
Wat een apaat he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag trouwens net een stukje vier handen op een buik. Wat een inhoudsloos wijf was dat.
Oh dat komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
Of acute bloedlip door kou.echt super.
die kerel was ook een slomequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag trouwens net een stukje vier handen op een buik. Wat een inhoudsloos wijf was dat.
enige goede nederlandse muziek die ik ken is Spinvis :squote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Bijzondere dag vandaag, heb bijna alleen maar naar Nederlandse muziek geluisterd.
Daar ben ik expert inquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Bijzondere dag vandaag, heb bijna alleen maar naar Nederlandse muziek geluisterd.
Feyenoord out!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen roda jc-feyenoord
ik weet echt niet wat ik ervan moet denken
ik ben heel bang voor een gelijkspel
Echt lelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met z'n tats in z'n gezicht. Man man man
na verlenging gaan ze er af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel ik twijfel nog eve
Hopelijk krijg je de rekening wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ben de afspraak van de oogarts vergeten
wat doe je dom tegen mij de laatste tijd eikelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je de rekening wel!
je moet gewoon normaal doen apaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat doe je dom tegen mij de laatste tijd eikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |